"Bunun sorunu ne?" Dedim kendi kendime.

Olduğum yerde ayrılarak duvarda çakılı olan yazıya baktım. Hangi sınıfta hangi bölümden okuyan öğrenciler yazıyordu.

Ellerimle onun adını ararken sayısal ikinci sınıf sayısal öğrencisi olduğunu biliyordum. İçimden ikinci sınıf diye geçirdim ve yüzümü buruşturdum. Sübyancı mıydım ben?

'Demin okul müdüresi ile yattın '

Derin nefes alıp içimdeki düşüncelerden kurtulmaya çalıştım.

AB2 sözel

Hayır bu değil.

AB2 sayısal.

Parmaklarımla sınıfın olduğu yerde durdum ve kaçıncı katta olduğuna baktım.

Bir üst kattaydı.

Hızla yan tarafımdaki merdivenlere yöneldim. Merdivenler genişti ve çok basamaklıydı. Yan tarafıma baktığımda duvarlara çeşitli resimler yapılmıştı. Siyah duvar üzerine ışıklı renklerle desenler yapılmıştı.

Sonunda kata varınca etrafıma iyice baktım. Sanırım en çok sınıfı olan kat buydu. Gözümün önünde bir sürü sınıf vardı ve hepsinin kapısının üzerinde minik bir yazı ile hangi sınıf olduğu vardı.

Katta yan tarafa dönerek koridoruna girdim ve AB sınıflarını buldum.

Sayısal sınıfı ararken gözüm sarışın bir kafaya çarptı. Bu o olmalıydı. Önünde durduğu sınıf kapısına bakınca onun sınıfı olduğunu fark ettim. Hızla oraya doğru yürürken sınıf kapısında bir çocukla konuştuğu için izin istedim.

"Geçebilir miyim?"

Gözleri beni bulunca bir şeyi hatırlamış gibi kaşlarını çattı ve yan tarafa kaydı. Yanından geçerken sınıfa girdim. Gülümseyerek sınıf içinde bana garip bakanların olduğu yere gittim.

Justin'den.

Elimdeki sigarayı dudağına götürüp bir nefes daha aldım. Jason'ın aksine kayıt yaptırdığım okula girdim. Sınıfı biliyordum. Hızla sınıfa doğru yürüyüp içeri girdim. Jason ikinci sınıf olan kızların arasında oturuyordu. Sağında bir kız ,önünde bir kız, arkasında ve hemen hemen her yerinde kız vardı. Sınıfın o bölümü sanki hep güzel görünmek isteyen kızlar için yapılmış gibiydi. Hepsinin sırasının üzerinde kitap veya defter yerine makyaj malzemesi vardı.

Derin bir nefes çekerek etrafıma baktım. Mavi gözlü bir çocuğun yanı boştu ve tam Jason'ın soluna denk geliyordu. Gülerek izin almadan yanına oturdum ve kafamı çevirip ikiz kardeşime baktım. Beni fark etmemişti ve hala gülüyordu.Bu sınıfa gireceğimden haberi yoktu çünkü planımızda böyle bir şey yoktu. Kafasını yavaşça çevirirken suratındaki gülen ifade soldu. Kaşlarını çatıp bana baktı.

"Ne sik arıyorsun burda?" Demesiyle kızlar kafalarını bana çevirdi. Hepsi suratıma bakıp şaşırırken ikiz olduğumuzu anladılar.

Gülerek
"Sadece kardeşimi özledim" dedim ağzımdaki sakızı çiğnerken. Sinirle önüne döndü.

Herkes birden ayağa kalkınca sınıfın kapısına baktım. Orta yaşlarda bir kadın sınıfa girdi ve masasının başına geçti. Bende ayağa kalktım ancak kafamı sağa çevirince birinin kalkmadığını gördüm.

Mccann.

Başka kimse olamazdı.

Yerime oturdum ve hoca yoklamayı alırken Jason'ın kaydı olmadığını fark ettim. Ona dönüp

"Ne ara kaydoldun?"dedim soruma gülerek cevap verince o konuşmadan anladım.
Evet gene biriyle yattı.

Pekala bende hep biriyle yatarım ama, bulunduğum yerdeki bir görevli.. bilmiyorum bu tam Mccann'lık bir hareketti.

"Justin Bieber?"

Hoca adımı söyleyince elimi kaldırdım.

"Jason Mccann?"

Jason elini kaldırınca ona şaşkınlıkla baktı. Sonra kafasını bana çevirip bana da şaşkınlıkla baktı.

"Siz kuzen misiniz ?" Dedi baş parmağı ile ikimizi işaret ederken. O işaret edince tüm sınıf dönüp ikimize baktı. Hailey'de dahil.

Jason konuşmayacağı için ben ağzımı açıp

"İkiziz" dedim.

Hoca gözlüklerini indirip listeye tekrar baktı ve bana döndü.

"Ancak soy isimleriniz farklı" dedi şaşkın bir şekilde.

"O babamın soy adını aldı ancak ben ondan nefret ettiğim için annemin soy adını aldım" dedim sıramda doğrularak. Kadın anladığını belli edicek şekilde kafasını salladı ve yoklama almaya devam etti.

Kafamı soluma çevirip ön sıralarda oturan Hailey'e baktım. Yanında ikinci sınıf için iri olan biri oturuyordu. Tamam bende iriydim bu sınıfa göre ama ben yirmi yaşındaydım bunlar ise onyedi.

Derin bir nefes alıp verdim ve tahtaya baktım. Daha önce gördüğüm ancak hala ne bok olduğunu bilmediğim işlemler görünce göz devirdim ve kafamı sıraya koydum. Ben sözel okumak istiyordum neden bir sayısal sınıfındaydım?

Zil çalana kadar kafamı sıraya koydum ve hiç kaldırmadım. Yüksek sesli zil çalınca sağ tarafa bakan kafamı sola çevirdim.

"Merhaba."

Sesin geldiği yere bakınca yanımda oturan kişiyi gördüm.

Siktir.

"Ben Rhode."

Uzattığı eline bakıp gülerken bende elimi uzattım.

"Justin." Dedim gülerek

"Justin Bieber."

##############

merhaba sayın seyirciler karşınızda bok gibi bölümlü yazarınız. Yorumları bekliyorum

Öptüm sizi kızlarım❤️

The Brothers 》Bieber&MccannHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin