2.Sezon- Bölüm-3

En başından başla
                                    

"Şimdi iyi ama değil mi doktor bey "

"Serum takıldı gereken ilaçlar verildi ateşi birazdan düşer sizde eve götürebilirsiniz serumu bitince. Bu arada bir süre dikkat etsin kendisine yemek yemeyi ihmal etmesin. "

"Tabi tabi ben ilgilenirim sağolun doktor bey"

"Rica ederim iyi günler "

Doktor'un söylediklerinden sonra uzun bir oh çekti. Rahatlamıştı sonunda. Defne' ye bir şey olucak diye ödü kopuyordu. Herşeyiyle o ilgilenmek istiyordu. İyileşene kadar. Sonra o kalın duvarlarını tekrar örücekti.

Hastaneden çıkıp eve geldiler.
Biraz da olsa kendine gelmişti Defne.

(Birazda Defne'den dinleyelim)

Defne bakış açısı -

Eve gelmiştik. Bedenim bana fazla ağırdı zor taşıyordum. Ama daha iyiydim dün gece ve bu sabaha göre.  Ömer hiç ayrılmamıştı yanımdan.  Beni yalnız bırakmadı bir an hastanede bile. Beni hala seviyor. Bir umut var demek ki. Salondaki koltuğa zorla yatırdı beni. İyiyim yatmak istemiyorum desemde. Sonra birden kayboldu. Sıkıldığımı söyledim gelip bir film açıp geri gitti. Bin kez izlediğim film Ömeri anlamak için herşeyini ezberlediğim film : Aşk ve Gurur. Yinede bıkmadan izliyordun. İlk defa izliyormuşum gibi. Ben filmi izlerken Mutfaktan şangırtılar geliyordu. Kendine kahve falan hazırlıyordu herhalde  ama uzun süre kalınca Yemek hazırlıyor diye düşündüm.
Biraz vakit geçtikten sonra elinde tepsiyle yanıma geldi. Bana çorba yapmış.

"Doktor uzun süredir bir şey yemediğini söyledi. Zaten kuş gibisin iyice zayıflayacaksın daha önce değil ama şimdi rüzgar çıksa uçarsın. Neyse senin kadar güzel yapamasamda sana çorba yaptım tavuk suyuna çorba. Aa dur limon. Limon alıp geliyorum"

O konuştu ben dinledim.  Gidişini yüzümde küçük tebessümle izledim. Geri geldi tipki benim ona hastayken yaptığım gibi çorbama limon sıktı.

"Ömer çok zarifsin gerçekten ama hiç canım istemiyor içmesem"

"İtiraz kabul etmiyorum bitecek o tabak "

"Peki"

"Neden güldün?"

"Sen hasta olduğunda bende böyle çorba yapmıştım ama maşallah herkes gelmişti. Yasemin hanım falan. Sonra bide o malum konuşman. 'Ben şirket çatısı aldında çok duygusal ilişki yaşanmasını çok doğru bulmuyorum yada  sıcak bakmıyorum diyelim"
Kelimesi kelimesine hatırlıyorum bana geri bas dediğin zamanı. "

"Ben onu senle Sinan şey işte şey sandım"

"Anladım.yanlış anladık ikimizde yani"

"Öhöm öhöm.Neyse bu konuyu kapatalım. Sende çorbanı iç. Ben çalışma odamdayım bir şey olursa seslenirsin"

"Tamam"

Çalışma odasına gitti, bende biraz önce duyduklarımın etkisiyle iştahım açılmış çorbamı içiyordum. Beni Sinan beyden kıskanmış. Bu hastalık belkide bizi dahada yakınlaştırır, kim bilir.

2 GÜN SONRA -
Defne tamamen toparlanmıştı . Kendini gayet iyi hissediyordu. Tek sorun ömerin tekrar  evlendikten sonra eve geldikleri zaman gibi  ona karşı soğuk, mesafeli olması. Canını yakıyordu bu durum. Sıkılmıştı kaç gündür evde durmaktan. Nihan'la konuşmak iyi gelecekti.
Aramayı yeltenirken telefonu çaldı.

Muhtemel Aşk (DefÖm) ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin