-Pot sa stiu pe cine faci imbecil , cui i-ai zis sa iasă din camera ta? Vocea groasa si grava ne atrase atentia, tata statea in pragul usii ,rezemat de prag, pot bate pariu ca a dat de dracul, il vad cum înghite in sec iar Dean deaja s-a facut nevăzut.
-Trădător nesuferit! zise Aaron in barba mai mult pentru el , la adresa lui Dean, dar din nefericire l-am putut auzi atat eu cat si tata...
-Aaaron Salvador! Esti un nemernic, nu poți vorbi astfel cu fratii tai! ii zice tata iritat, stand cu mainile incrucisate la piept , fulgerandu-l din priviri. Eu in schimb eram destul de calma, ce voiam mai mult? Mi se oferea si un spectacol pe gratis deci e suficient pentru placerea mea interioara. Imi placea sa il vad pe Aaron pus la colt de tata asa ca am primit un bonus in aceasta dimineata. Pana la urma cred ca va fi o zi frumoasa.
-Tata e dimineata, sunt somnoros asa ca nu mi-am dat seama ce le-am zis! Chiar imi pare taaaare rău! Ii zice Aaron tatei facand teatru ca ar fi somnoros, uimitor dar chiar i-a iesit prefacatoria.
-Fie! Sper sa nu se mai repete! Aaron, ai venit acasa pentru câteva zile! Deja faci zarva? Il intreaba tata oftand in timp ce il priveste intrebator. Ma uit incantata cand la unu cand la celalalt , e minunat sa ii urmaresti pe cei 2!
-Ce sa fac daca tu si mama asa m-ati facut? intreaba Aaron ridicand din umeri. Cand auzi tata se facu rosu la fata ca ardeiul , strangand din dinti. Upsii.
-Aaron! il atenționează tata pe un ton serios, imi iubesc mult tatăl si pot jura cu mana pe inima ca nu ne-a dat nici macar o palmă la nici unul dintre noi, dar stiu ca e distructiv la nervi, imi amintesc când aveam 8 ani, tata s-a certat urat de tot cu matusa Miriam, paiiii, in spatele curții era o pădure mare,ei bine...acum numai e. Se pare ca tata s-a răzbunat pe bieții copaci ca sa isi revină, stiu ce e tata si toti prietenii din familie dar acum cu toții trăim o viata normală , obisnuita! Pentru ca ne este interzis sa ne folosim puterile ! Tata ocupându -se personal de cei care încalcă "legea vampirilor"! Ma rog...imi iau talpasita in cel mai simplu mod posibil, disparand ca Dean lasandu-i pe cei doi sa poarte o discutie -tata-fiu! Astfel cobor in bucătărie unde un miros imbatator ma invalui, clatiteeee! Mama le-a pus in farfurie zambind larg spre mine cand ma vazu. Dean mânca cu o pofta de lup de parca ar venii Apocalipsa , parca zici ca nu ar mai putea mânca niceodata...băieții.
-Hoo, nehalitule! Bagi in tine ca spartul! Unde se duce atata mâncare? Arăți ca un fotomodel! ii zic in timp ce ma asez la masa razand. Dean isi ridica capul din farfurie ranjind spre mine satisfacut.
-Da, mersi de compliment, pai , ce pot spune in afara ca am un apetit mare, plus ca am un motiv suficient de bun! Imi spune el serios facandu-ma destul de curioasa, ce motiv ar putea sa aiba?
-Hai da-ma gata! ii zic amuzata, o asemănare dintre gemeni as putea spune ca e...amândoi sunt amuzanti! Evident, sunt fratii mei!
-Sunt in crestere! Imi zice el facand o fata de ingeras. Imediat ma busi rasul. Baiatul asta e prea penal!
-Hai ma lasi! Ai 1,90...unde sa mai cresti? il intreb eu savurand o clatita pufoasa, mama face niste clătite, yamiiii!
-Ma jignesti! Imi spune el prefacandu-se jignit in timp ce dadu o clatita pe gat. Cum de nu se ineaca?
-Frațioase draga! Nu te-am facut deocamdata...matahala! ii zic incepand sa rad mai tare , dand dezaprobator din cap. Dean ma fulgera din priviri, ca apoi sa isi bage capul in farfuria de clatite.
-Ahahaha (ras fals), vai dar ce am mai ras....Îmi zice el sceptic...atunci incep sa rad in hohote , mama cand auzi harmalaia facuta de noi, venii langa noi uitandu-se incruntata cand la mine cand la Dean.
-La masa nu se rade, nu se vorbeste, vreti sa va adun de pe jos lesinati? Daca nu ,mancati normal ! O sa va inecati daca o sa mai tineti asa! Nu imi vine sa cred cat de repede ati crescut , dar uneori comportamentul vostru imi dovedeste ca tot niste copii ati ramas. Ne zice mama mangaindu-ne pe crestetul capului, presupun ca va intrebati de ce mama a zis asta? Pai...eu am 20 de ani , sunt in al doilea an la facultatea de drept , in timp ce... fratii mei , gemenii , au 24 de ani si pot spune cu mana pe inima ca sunt niste burlaci in adevaratul sens al cuvantului, amandoi au metoda lor de "agatat", Aaron cu un zambet arogant si niste complimente aruncate la abureala , plus farmecul sau mostenit de la tata care ar da orice fata pe spate, le pune pe toate cu botu pe labe ,iar....Dean ,el le atrage cu aura lui misterioasa, niceodata nu se arunca cu capul inainte , rigid si serios , nu se lasa usor . Uite cum amandoi sunt niste playboy , in ceea ce il priveste pe Dean ,niceodata sa nu judecati o carte dupa coperta! Ce te mai inseala graba asta!
CITEȘTI
Drumul Vieții
ActionAbbey Salvador -> Dulce si acidă. Prinsa intr-o lume fabuloasă, unde odata vampirii existau. Lumea ei se cutremură din temelii când il cunoaste pe Dante Black. Dante Black -> râul pur si plin de intuneric. Înconjurat la tot pasul de misterul...
Capitolul 1
Începe de la început