14| She's coming

Start bij het begin
                                    

"Ik zou als ik van jou was maar die badjas aantrekken. Je gaat bevriezen in dat water!" 

"Ik hoop van niet." lach ik.

Na 25 minuutjes is mijn make-up en haar al gedaan, niet dat er veel gedaan kan worden aangezien ik in het water moet ploeteren. 

Ik trek de badjas aan en hij voelt heel warm aan tegen mijn huid. 

Laura en ik stappen de tent uit en luisteren naar wat Guido te zeggen heeft.

"Charlotte jij komt het water uit Alex loopt rond als redder, merkt haar op en loopt achter haar. Charlotte jij speelt hard to get tot ik het teken geef en dan filmen we hoe je je omdraait en hij kust je in je nek, wat strelen en verder stopt het."

"Moet hij me kussen?" zeg ik geschrokken. 

Harry's jaloerse blik komt terug op in mijn gedachten. 

Guido knikt, hij heeft duidelijk door wat ik denk. 

"Ik leid Harry wel af op dat moment." Zegt laura en ze knipoogt naar me. Ik lach.

"Oke komaan we gaan starten, Charlotte In het water! Alex op uw plaats." 

Ik stap met Laura naar de rand van het water. 

"Wie filmt er?" vraag ik als ik naar Guido kijk. 

"Die man naast hem met de camera." zegt Laura lachend. Ze neemt mijn badjas aan. 

Ik sla mijn armen rond mezelf door de koude wind.

"Veel geluk, ik zou niet in je plaats willen zijn." zegt Laura met medelijden in haar blik. 

Ik haal mijn schouders op en loop het water in. Ik begin meteen te klapperen met mijn tanden. 

"Charlotte ben je klaar?" roept Guido. "Ja ?" roep ik als een vraag terug.

"Oke ga eerst helemaal onder water en kom dan sexy boven!" roept Guido. 

Ik grinnik. Sexy boven komen in ijskoud water, een hele opgave.

Ik zet me op mijn knieën en ga met mijn hele lichaam onder water. Ik hoor Guido "Begin!" roepen en ik kom boven ga door mijn haar en stap zo behendig mogelijk uit het water. 

Ik kom aan de water rand en kijk Guido aan. "Goed! Nog een keer!" roept hij. 

Mijn ogen worden groot. Ik hoopte echt dat ik dit maar 1 keer moest doen.  

Ik doe 4 keer hetzelfde opnieuw en na de vierde keer mag ik uit het ijskoude water. 

Laura slaagt zo snel mogelijk de badjas rond mij. 

"Ik hoop dat ik dit niet nog eens opnieuw moet doen." zeg ik bibberend. 

"Kijk wie er is." zegt Laura als ze naar 3 mensen wijst. Harry, Anne en zijn zus.

Ik zwaai bibberend naar hen. "Charlotte!" roept Guido luid waardoor ik schrik. 

Ik denk dat hij morgen geen stem meer gaat hebben door al dat geroep. 

Hij komt naar mij toegelopen. "Dat was heel goed wat je net deed, We gaan de beelden herbekijken en beslissen of het nog eens opnieuw moet ,ga je nu even opwarmen." Ik knik.

Laura legt haar arm rond mijn schouders en probeert me op te warmen wanneer we naar de tent lopen. 

Harry en Anne en Gemma staan al in de tent. We lopen binnen en Laura loopt direct voor me naar de tafel met thee.

"Hey.." zegt Harry met een grote glimlach. "You looked beautiful there." Ik lach. 

"Yeah right, I'm still freezing." Hij slaat zijn armen rond mij en probeert me op te warmen. 

PerfectWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu