Dziś wstałam bardzo wcześnie bo byłam totalnie wyspana .
Wcześnie to znaczy o 8:30.
Mój pokój nie jest za mały jak dla mnie jest w sam raz i chyba to przez to cały czas wydaje mi się, że jest już puźna godzina.Choć wielkość pokoju nie ma nic do godziny.
Ale z innej beczki ,gdy wyszłam z pokoju postanowiłam zjeść śniadanie .
Moim śniadaniem była owsianka ,bardzo lubię owsianke z tego powodu ,że jest sycąca i po niej długo nie chce mi się jeść i przez to mniej tyje.
Po zjedzeniu wyśmienitej owsianki ,poszłam do pokoju by się ubrać.
Miałam z tym kłopot ,ponieważ miałam strasznie dużą szafę w której znajdowało się wielka ilość ubrań.Po paru chwilach już wiedziałam co założyć .
Moje strój był w moim stylu ,ale nie wiedziałam czy zrobiłam dorze wybierając taki a nie inny look .Lecz dzisiejszego dnia było bardzo ciepło.
Po moim wyszykowaniu w kfesti stroju ,zaczęłam robić sobie makijaż.
Nie jestem w tej dziedzinie specjalistką więc spytalam Dori czy mi pomoże.
Ja& Dori czy pomożesz mi się malować, wsumie sama wiesz jak ja się na tym znam.
Dori& jasne wampirasku ,że Ci pomogę.
Ona lubiła być inną i bardzo często używała tego słowa zwracając się do mnie.
Dori umalowałam mnie bardzo ładnie wsumie jak zawsze.Dori& kochana lecisz z nami dziś na koncert ?
Ja& Ale my przecież dziś mamy wolne!?
Dori& no tak ,ale my lecimy z Mari na koncert BTS .
Ja& żartujesz sobie ze mnie prawda?
Dori& nie ,ale widziałam, że się ucieszysz.
Ja& no pewnie ,że z wami lecę.
BTS to nasz ukochany zespół ,który bardzo szanujemy i podziwiamy.
Mimo, że jesteśmy w tej samej wytwórni od pół roku ,to nie poznałyśmy ich jeszcze i nawet nie zobaczyłyśmy na żywo.
Dori& może ich poznamy (w końcu )
Ja& no mam nadzieję.
Zobaczę Kookiego,łiiii...
Dori& a ja Monsterka.
Ja*a Mari V.
Ona też napewno się cieszy?
Dori& no napewno.
Ja& Ale o której wy tam lecicie ?
I ile za bilety?
Dori&poczekaj Mari ci wszystko powie.
Mariii!!!
Mari& co?!!!
Dori& chodź tu na momęt!!!
Mari& idę momęt!!!
Mari po sekundzie była już przed nami.
Mari& słucham co odemnie chcecie?
Dori& powiedz młodej, o której jest koncert.
Mari& o 17:30 zaczyna się.
Ja& ok , a ile kosztują bilet?
Mari& Ty bilety chcesz kupować?
Przecież my należymy do wytwórni, a poza tym możemy sobie przelecieć nad ogrodzeniem ,nie wchodząc przez wejścia i niespotykając fanów.
Ja& jak dla mnie to nie uczciwe,lecz z tymi fanami to mnie przekonałaś .
Mari& dobra coś jeszcze?
Dori& nie możesz iść.
I poszła, wracając do swojego pokoju.Dori& jak już odemnie też nic nie potrzebujesz to idę trochę popisać i za godzinę wyjdę na obiad ,zamów chińszczyzne.
Ja& wporządku .
I wróciła do swojej norki .Ja poszłam do salonu by obejrzeć sobie telewizję.
CZYTASZ
(BTS) Love of the famous vampire
FanfictionBochaterowie TDM, głównie Tori, Bts, głównie Jungkook. Trzy dziewczyny które są wampirami spełniają swoje marzenie w Seulu .