Bölüm 17

64 1 0
                                    

O gelmeden önce bir kız bana fal baktı okuldan ve açmadan önce benden dilek tutmamı istedi fikrim neyse zikrim de oydu "Bursalıyla bir ilişkimiz olsun" demiştim ve tamam dedim kıza daha falı açtığı gibi olucak dileğin ama zamanı var dedi gözlerim ve kalbim yerinden çıkacaktı sanki o gece o gelicekti sonunda başımı yastığa koyduğumda yanımda onu görebilicektim gece saat 3 civarı mesaj attım yaklaşınca ara yada mesaj at diye ve ben yine heyecandan uyuyamamıştım o gecede sabahladım bana geldim 10 15 dakikalık yolum kaldı diyince yataktan fırladım başladım yazmaya sürekli yurda kadar gelecek dimi fazla eşyan var mı geleyim mi yola çıkıyım mı gibi heyecan dolu kelimeler sarf etmişim. Ve ben heyecandan o daha yoldayken üzerimi değiştirip yurdun kapısına dayanmıştım o uykusuzluk falan hepsi gitmişti sanki onu görünce daha gelmeden o kadar çok mutlu oldum ki ağızım kulaklarımda gezdim. Aradan 20 dakika falan geçti ama ben sürekli mesaj atıyorum buna bak sabah sabah bekliyorum seni sakın uyuma otobüste falan böyle taşak geçip duruyordum. Yurdun kapısına çıktım bir sigara daha yaktım hava o kadar soğuktu ki işesem Arog filmindeki gibi ağaç yapardım o kadar soğuk . Araba yaklaştı ve ben arabanın yanına koşarak gittim resmen hoş geldin lan dedim gülerek zaten bir gülüşü var sanırsın dünyanın en komik şeyi olduda durduramıyor kendisini odaya çıktık ve eşyalarını bıraktık ve hemen çıktık yurttan o da çok açtı bende o soğukta çarşıya kadar gittik yemek yedik ve sonra yurda geri döndük ve uyuduk saat 4 e geliyordu yemeğe gitmek için kalkmış beni uyandırdı ve hazırlanıp çıktık üniversitede 2.öğretim olmanın avantajı istediğin saate yatıp istediğin saate kalkmaktır. Okula gittik yemek yedik sonra kafeye gidip çay içtik hemen kitapları defterleri alıp okula gittik o kadar mutluydum ki yanımda olmasından kelimeler bile yetersiz kalıyor o mutluluğu nasıl anlatıyım diye düşünüyorum size akşam desten çıkıp ATM'ye gittik ve para çekip yurda geri döndük bana sürekli laf arasında sikik sokuk diyip duruyordu dikkatimi çekmedi değil yurtta bizim bütün ekibin bilgisayarı vardı sabah saat 3-4 e kadar CS 1.6 oynadık ( nefret ederim bu oyundan sırf onun için oynuyorum.) bizim arkadaşlardan biri o da arkadaşımızı çağardı bu gece benim yanımda kal diyerek o gitti bizim bi tane Keşanlı var bahsetmiştim zaten o da hadi özlemişssiniz birbiriniz diyip çıktı odadan ben şok ben iptal sonra şaka olsun diye pantolonumu ve kemerimi açtım aynı şekilde oda yattığı yerden yaptı o kadar sexi bakışlar atıyordu ki üzerine atlayasım geldi. Sonra ışığı söndürdüm özlemişssindir dedim gülmeye başladı yine ve benim için olay bir anda tüm ciddiyetini kaybetip hetorolar gibi birbirine laf sokma yada hareket yapma şeysine döndü. Şu anda benim telefonumdan oyun oynuyor bende onu yazıyorum hayat çok garip.(Şahir Yaptı Beni Orospu Çocuğu )

Yanlış Kişilere Aşık OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin