YAKALANDIMM...

En başından başla
                                    

" Rüzgar bayağı hızlıymış ya , onu böyle bilmiyordum.Gerçi hakkında pek bir şey de bilmiyorum.Hem Suzy suratıma bakar mısın şimdi şaka maka onların partisinemi gitmek istiyorsun ? " dedim gülümseyerek.Suzy gerçekten beni şok ediyordu  bu gece.Hiç beklemediğim tavırları gösteriyordu.

" Ya sende demedin mi bu geceki parti gerçekten çok kötüydü diye.İşte bize fırsat belki oradaki partide eğlenicez " dedi.

" Suzy bir kere sen onların sokak partilerinden hoşlanmıyorsun.Buda nereden çıktı.Ya tamam uzatmayacağım , madem istiyorsun ben seni oraya bırakıp eve geçerim ."

" Evet hoşlanmıyorum ama sen hep demez miydin benim çok hoşuma gidiyor ama hiç katılamadım diye.Bu gece katılalım hem aramızda kalır Derin " dedi.Yine o tatlı gülümsemesiyle beni ikna etmeyi becerebilmişti.Evet doğru söylüyordu ben sokak partilerinden daha çok hoşlanıyordum ama gerek annem , gerekte takıldığım arkadaş çevremden dolayı böyle bir partiye katılamamıştım.Şimdi onu gerçekleştirmeye gidiyorduk Suzy ' le.
Umarım bundan ne annemin ne de Steve' in haberi olmazdı.

" Suzy geldik ama baksana ,sencede bu kıyafetlerimizle buraya hiç uygun muyuz? " dedim.Kimsede bizim gibi abiye kıyafetler yoktu.Zaten arabadan iner inmez milletin dikkatini çekmeyi becermiştik.Ama bu sefer bu tipimiz komik geldiği için diyebilirim.

" Suzy bir yerde duralım artık.Nereye gidiyoruz anlamadım.Hem biraz daha şu köşedeki kızlar bize bakarsa dalıcam onlara."

" Tamam sakin ol Derin.Bir yere gitmiyoruz , burada duralım " dedi.Ayakta topuklularla eski basketbol sahasının tellerine yaşlanmış , bize uzatılan içkiyi yudumluyorduk.Suzy etrafı gözlüyordu , birini bekliyormuşcasına.Yanımıza son sınıfa başlayacak olan bir çocuk yanaşıp beni burada gördüğüne çok sevindiğini söyledi ve  hiç alamadığı o numaramı almaya çalıştı.

Liseye başladığımdan beri peşimdeydi.Avcının ceylanı gözetlediği gibi gözlüyordu beni her zaman.Tam bir pislikti , işlemediği vukuat yoktu.Ne zaman onu istemediğimi söylesem daha çok istiyordu sanki beni.

" Lütfen gider misin artık yanımızdan.Buraya eğlenmeye geldik " dedim ama sanki beni duymuyormuş gibi yanımızdan ayrılmamakta ısrarcı davrandı.Yüksek ses canlı müziğin başlamasıyla birlikte ortam daha bir canlı gözükünce , onu görmemezlikten gelebileceğimi fark edip morali yükselttim.Yanımıza parlak , ahenkli saçlarını düzelterek Rüzgar geldi.Gerçekten bu kadar kişi içerisinde en klası Rüzgar gözüküyordu.

" Hoşgeldin Suzy , gerçekten seni burada görmek çok sevindirdi beni. "

" Uğramak istedim , bu gece diğer parti kötü geçtiği için " dedi Suzy.

" Heyy burada bende varım.Bende geldim , bana hoşgeldin yok herhalde şey neydi adın " dedim onun beni kızdırdığı gibi , bende onu kızdırmak istedim.Sanki ben burada yokmuşum gibi davranması beni germişti.

" Aa pardon sende hoşgeldin o zaman Derin.Bu arada adım Rüzgar , Steve ile kavga ederken adımla ilgili espiri bile yapmıştın oysaki " dedi yüzüme doğru eğilerek.Doğruydu , bunu söylemesi yüzümün kızarmasına sebep oldu.Daha sonrasında Suzy' nin yanına yaklaşıp " Suzy seninle özel bir şey konuşmam gerekiyor.Biraz uzaklaşalım mı buradan " dedi.

" Tabi olur" diye karşılık verdi Suzy.Bana dönüp " Derin sen eğlenmene bak biz bir şey konuşup geliceğiz " deyip beni tek bıraktılar.O sırada Steve beni aradı ama açmadım.Çünkü ona bu sokak partisinde olduğumuzu söylesem , benden çok Suzy' ye kızacaktı.Suzy ile aralarında daha iyi bir arkadaşlık vardı çünkü.Ayakkabılarımı çıkarıp deli gibi dans etmeye başladım.Kimse bana karışmıyordu , sokak partilerininde en güzel yanı bu olsa gerekti.Her şey iyi hoştuda Suzy hala gelmemişti.Bu kadar uzun ne konuşuyor olabilirlerdi hem de Rüzgar gibi , bir şey paylaşmadığımız biriyle.

Onları etrafta ararken ,  Rüzgarla hep dip dibe gördüğüm o kızla karşılaştım.Okulun ineklerinden Sophia ' ydı bu.

" Şey bir bakar mısın? Rüzgarın nerede olduğunu biliyorsundur herhalde " dedim sırıtarak.

" Çok komiksin gerçekten , neden böyle bir imada bulunduğunu anlamadığımı mı sanıyorsun.Tabikide biliyorum ama  sana söyleceğimi filan düşünmüyorsun herhalde " dedi bütün gıcıklığıyla.

" Ya gıcıklığını filan bir köşeye koyda , söyle şu arkadaşının yerini.Rüzgara hevesli olduğumdan değil , arkadaşım onun yanında da ondan soruyorum yerini ."

" Biliyorum bende ondan söylemiyorum yerini ya zaten .Biraz yalnız kalmaları gerekiyor , tabi derslerindende anlaşıldığı gibi bunu anlayamaman çok normal " deyip çekip gidiyordu ki onu durdurdum ve " Senin gibi kitapları elinden düşürmeyerek zeki olunmuyor.Sen bence okulun arşivinden gitde bi notlarıma bak zeki kız " dedim ve konuşmamızı noktalandırdım.Zekama laf söylüyordu birde uyuz şey.

Daha fazla burada kalmak istemediğimden , elimde ayakkabılarla Suzy' i kendi çabalarımla bulmaya çalışıyordum.Telefonu arabada olduğu için arıyamıyordum onu malesef.Çok geçmeden bir evin bahçesinde konuşuyorlarken buldum onları.Arkaları dönük oldukları için doğal olarak beni göremediklerinden onlara doğru yaklaşıp tam sesleniyordum ki konuşmalarına şahit oldum.

" Suzy bak yaklaşık üç aydır seni izliyorum ve gerçekten senden etkinlendiğimi anladım ve bunu söylemek için bu kadar zaman bekledim.Bildiğin gibi ikimizinde hayatları çok farklı ama ben senin farklılıkları kafana takmayacağını düşünüyorum ve tekrardan söylüyorum.Galiba ben senden çok hoşlanıyorum " dedi Rüzgar.Hiç beklemiyordum ondan böyle bir şey.Steve' in en yakınlarından biriydi Suzy ve bunu tüm okulun bildiği gibi onunda bildiğinden emindim.Nasıl olurda böyle bir şey hissetse bile bunu Suzy' e söyleme cesareti göstermişti , şaşırtıcı.

Yüzlerini göremediğimden Suzy' in surat ifadesini merak ediyordum.Oda en az  benim kadar şaşırmıştı kesin.O sırada Suzy ayağa kalkıp " Sen bu gece davetini kırmayıp buraya geldim diye beni yanlış anladın galiba Rüzgar.Sencede sen ve ben birlikte olabilir miyiz ? Şaka filan yaptıysan bu çok kötüydü " deyip kahkaha attı.Tamam belkide Suzy haklıydı ama böyle kahkaha atması , Rüzgarın o söylediği güzel sözler üzerine benimde hoşuma gitmemişti nedense.
Suzy onun yanından hızla uzaklaşırken , Rüzgar olduğu yerde sabit kalmıştı.Bende beni kötü hissettiren o hisle tam oradan uzaklaşıyordum ki arkamdaki saksıyı devirince olanlar oldu.

" Kim var orada ? " dedi Rüzgar ve sesinden yaklaştığını hissediyordum.Beni burada yakalarsa onları dinlediğimi düşünecekti ki doğruydu da olanlara kulak misafiri olmuştum.Hemen kendimi duvarın arkasına iyice sakladım ve Rüzgarın beni görmemesi için dua etmeye başladım.Ki hiç ayak sesi kalmadığında Rüzgarın gitmiş olduğunu düşünüp kendimi sakladığım  yerden çıkardığımda  , Rüzgarın renkli gözleriyle karşılaşmam bir oldu.

SENDEN ÖNCE BENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin