"Sonra ne olucak ne giyicem?" Diyince arkasını dönmüşken tekrar bana dönüp sırıttı.
"Şahsen ben bir sey giyme derim ama.. neyse. Al şunu giy." Dedikten sonra üzerindeki gri tshirtü çıkardı.
KASKASKASKASKASKASKASKASKASKAS
Tamam sakinim.
Elinden tshirtü alip banyoya girdim. Gelinliğin arkasındaki dügmelere ulaşamiyordum. Niye benim hayatım boyle ya. Ne siklenbik bi yaşantı. Banyonun kapısını açtıgımda odanın balkonunda sigara içen bir adet Semih gördüm.
"Hişs Semih!" Diye bağırınca bana döndü.
OLUM ÜSTÜNE BİRSEY GIYSENE NE CIBIL CIBIK DOLASIYON! Diyen ic sesime 'Dayak mi ariyon yapraam' bakisini atip susturdum.
"Ne oldu?" Diye sordu. Sigarasinı atıp iceri girdi.
"İıııı şey.. şu gelinligin arkasında bikaç salak dügme var. Onları acar mısın?" Diyip ona soran gözlerle baktım yana dönüp güldü. Tekrar bana dönüp konuştu.
"Dügmeleri açar acmaz hizli bir sekilde banyoya gir. Seni o halde görürsem sonu senin için iyi olmaz " diyip güldü.
COK KOMIK AQ SALAGA diyen ic sesime haklısın dedim ve arkamı döndüm.
Ilk 5-6 düğmeden sonra Semihin elleri sırtımı üşüttü. Git bi ısıtıcı al! Hepsini actığında hızla banyoya koştum. Kapıyı kapatırken gördüğüm şey beni güldürdü.
Semih elleriyle gözlerini kapatmış 'ya sabır' diyordu.
Hemen tshirt ü giyip aynaya baktım. Ee alttan bisey yokmu. Boyle cıbıl cıbıl mi gezcem ben?
Banyonun kapısını açıp yatakta oturan Semihe baktım. Bana bakan semih- pardon bacaklarıma bakan semihin gözlerini aynı anda başka yöne cevirmesi bir olmuştu.
"Gel otur yanıma." Diyip tekrar bana baktı. Yanına oturdum. Pantolonuna baktığımda anahtar cebinden düşmek üzereydi. Kafamda hemen bir plan yaptım. Hmm bu iyiydi. Allahım ne olur tutsun plizz..
" şimdi sen konuşmadan ben konusiyim. "O sırada yatagin yaninda duran komidine baktım. Uzerinde su gece lambalarından vardı. Niahhah
"Şimdi sen yakısıklı bir çocuksun. Seninle olmak istemiyorum evet. Ama belki. Bilmiyorum artık. Hani sey bağabinda bir seyler olabilir. Derken ona yaklaşıyordum.
KIZIM SEN KENDINI COK BOZMUSSUN COOK! kacmak icin olum yoksa yapmam bilirsin sen benim içimi- inceee djdidkdkks-
"Ooo ahlaksız teklifler." Diyen semihe kasarcasina güldüm. Tek kasıni kaldırıp bana baktı. Onu omuzlarından yatak baslıgına ittim. Gülemeye başladı. Kasları dikkatimi dağıtiyo olum. Neyse tamam.
"Mekselina emin misin sen? Böyle seyler soyleyecek biri degilsin ?" Diyince ic sesime kafa attım. Lan semih bile taniyo beni sen icimdesin sen bilmiyon oç.
"Istiyorum tamam mı daha fazla utandırma" derken ellerimle yuzümü kapattim. Oscarımı hazırlayin cikişta alicam hacı.
"Tamam utanma. Gel." Diyip beni kucağına çekti. Bacaklarım sırtında birlesirken ona sarıldım. Aslında şu lambayi kavradımda bu Semih malı bilmiyo tabi.
"Tamam sakin ol. Çok acımayacak." Diyince gözlerimi sıkıca kapattım. Bu ibnede dünden razı amk.
"Tamam sana güveniyorum" diyip geri çekildim. Hala kucagindaydim. Bir elim onun boynundaydı. Digeri ise lambayi tutuyordu.
Semih gozlerini kapatıp dudaklarıma yaklaşırken 'ALLAH!' diye haykirip lambayi tüm gücümle Semihin kafasina yapıştırdım. Semih yatağa düşerken ben icimden zafer cıgliklari atiyordum. Hizla ceplerinden iki anahtarıda aldım. Telefonunuda tabiki.
Odanin kapisina gelip ilk anahtarla açtım. Ve çıktım. Arkama baktığımda semih yatakta baygindi. Icimde onu kandirmanin vicdan azabı vardi. Yanina gidip yanagina bir öpücük kondurdum. En azindan vicdanim rahat etti.
Odadan cikip arkamdan kapiyi kilitledim. Uyanma sansi vardi. Merdivenleri kosarak indim. Sokak kapisinida acıp topuklularımla evden ciktim. Kapiyi yine arkamdan kilitlemeyi ihmal etmedim. Ana yola ciktığimda kapıda duran beyaz arabayı gördüm. Araba surmeyi bilsemde ehliyetim yoktu.
Araba açıktı. Şans, bebegim tesekkur ederim. Arabaya binip üstunde olan anahtarla calıştırdim. Gaza bastığimda trafige karıstım. Evden baya uzaklasinca bir saga cektim.
Kayahanın telefonuyla annemin ezbere numarasinı tusladım.
Dıt...dıtt...dıt.. ve acıldı
"Kimsiniz buyrun?" Diyen Kayahanın sesi beni rahatlattı.
"Ka-kayahan. Benim mekselina. Be-ben kaçtım. Napıcam?" Diye sorduğumda Kayahan heyecanla konuştu.
"Mekselina! Nerdesin sen suanda? Gelip aliyim seni!"
"Ben bilmiyorum. Bi yoldayim. Semihin arabasıyla kaçtım. Napicam?" Diye sordum.
" simdi gidip birine nerde oldugunu sor" diyince camimi açıp yoldan gecen bir teyzeyi durdurdum.
"Pardon burası neresi?"
"..... kızım" diyen teyzeye basimla tesekkur ettim.
".....miş. napiyim simdi? Simdi sen oldugun yerde kal. Calilarin arasina cek arabayı. Ben geliyorum.."
"Tamam bekliyorum ben burda." Diyince telefondan gelen son ses Semih için korkmama neden oldu.
"Evet mekselina buket teyze. Simdi o semihi sikmezsem bana Kayahan demesinler!"
Yb geldi! Taze taze ybler bunlarrrr! Gel okuyucu geel!
Naberin? Neyse uppuzun bir ybb daha. Hepiniz cok seviyorum.
Öpüldünüz😘
Medya: Kayahan
Destina
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görevimiz: Evlilik
Teen FictionKızımız havaalanında hayranı oldugu cocugu öpecekken yanlışlıkla başka cocuğu öperse. Ve bir yasadan dolayı o cocukla evlenirse neler olur? Bakaĺım...
14. bölüm
En başından başla