'Hoe eerder we hebben ontbeten, des te eerder kunnen we meliss en Niall zoeken'.
Ik sleur Harry mee naar de tafel met eten.
We pakken beide een boord en vullen die met wat te eten.
˚
˚
˚
Harry en ik lopen rondjes door het hotel. We zijn allebei ruzie aan het maken, aangezien ik zeg dat we naar links moeten en Harry vind dat we naar rechts moeten.
'Harry, deze kant'. Ik pak hem bij zijn mouw beet en trek hem de gang links in.
We lopen verder tot dat we met onze neus tegen de muur aan staan.
Ik hoor Harry zuchten en hij gaat tegen de muur aan staan. 'Ja laten we naar links gaan, dit loopt dood, Blue.'
Ik ga tegenover hem staan en zucht ook. 'No Shit Sherlock'
Harry haalt zijn wenkbrauwen op en laat zich op de grond zakken. 'Hoelang lopen we hier al?'
Ik pak mijn mobiel en kijk hoelaat het is. 'Iets meer dan 2 uur'.
Harry staat op en kijkt om zich heen. Het is een wit met zwarte gang en er zijn geen kamerdeuren of wat dan ook. Er komt hier dus helemaal niemand. Je ziet het stof op grond liggen en de spinnenwebben zitten in de hoeken van het planfond.
'Wat is dit?' Ik kijk op naar Harry en zie hem naar de muur achtermij wijzen.
Ik draai me om en zie "18B" op de muur staan. 'Geen idee'.
Harry komt naast me staan en we blijven samen naar het nummer kijken.
'Er zit daar een gat in de muur'. Ik wijs naar het kleine gaatje, en Harry en ik bukken beide om er doorheen te kijken.
Wat natuurlijk niet lukt en we meteen weer een discussie krijgen over wie mag kijken.
En helaas, Harry wint. pfff
Harry kijkt door het gaatje terwijl ik ongeduldig om me heen aan het kijken ben.
Ik heb nu zo de neiging om op z'n kont te slaan, hij staat er zo goed voor.
Blue! Houd je in.
Ik ga met mijn hand over het behang heen en zie aan de onderkant dat het behang beschadigt is.
Ik zak op mijn knieën en bekijk het beschadigd stukje. Ik pak het hoekje beet en scheur het behang een stukje omhoog.
'Harry' zeg ik zachtjes, eigenlijk meer voor mezelf.
Harry komt naast me zitten en haalt het voorwerp uit de deuk in de muur.
'Een deurklink? Wie de hell legt er een deurklink in de muur?' Ik kijk van Harry naar de stoffige deurklink in zijn hand.
Harry staat op en helpt mij ook gelijk met opstaan. Ik neem de deurklink van hem over en zie er wat opstaan.
'18B' fluister ik zachtjes en ik zie de letters H&B erop staan.
'Wat toepasselijk dit, alsof iemand wist dat wij hier kwamen. En waar zou deze deurklink in moeten dan, het enige wat hier is, is een muur, jezus' Zucht ik.
Ik kijk op naar Harry die een beetje naar de muur aan het staren is.
'Blue, dit is geen muur'
Ik kijk hem ff aan en draai me dan om en kijk naar de muur.
'Het is een deur'
•
•
•
•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Hellooo people,
Sorry voor het lange niet uploaden.
Vele mensen schrijven hier altijd smoesjes over waarom ze zolang niet hebben geschreven en alles.
Maar zo iemand ben ik niet. Ik ben gewoon eerlijk.
Ik had er geen zin in....
Maar hey! nu weer wel :)
Ik ben weer druk bezig met schrijven en hoop dat ik jullie weer snel blij kan maken met nieuwe hoofdstukken van mijn boeken :)
Ik ga over een paar weken voor 2 weken op vakantie. Dus in die tijd zal ik super veel schrijven, alleen denk ik niet uploaden want ik heb waarschijnlijk geen wifi -.-"
Haat aan campings.
Ik heb trouwens dit jaar ook examen gedaan en ik ben geslaagd whoop whoop.
Maar goed, dit hele lul verhaal begint een beetje te lang te worden. dusjaa
•
Hope you like it :)
Vote / comment daar maak je me blij mee
•
Big love,
Jade :)x
JE LEEST
Vegas || Harry Styles
FanfictionVoor je vrijgezellen feest naar Las Vegas gaan? Niet het beste idee. Maar toch doet Blue Skyler het. En wat als je de volgende dag wakker wordt met Harry Styles naast je. Die daar ook is voor zijn eigen vrijgezellen feest. En dat is niet het enige p...