Yeni güne uyanmak Sehun için oldukça zordu, bütün gece boyunca bir çocuk pornosu sitesini çökertip verileri, kullanıcıları ve site sahibini hackleyerek polise adsız bir ihbarda bulunmuştu. Sabahın ilk ışıklarında kapadığı gözlerini öğlen sularında açmaya çalışmak oldukça zordu.
Elini kaldırıp çapaktan dolayı birbirine yapışmış göz kapaklarına getirerek, ovalamaya başladı. Pencere kenarında olan yer yatağına güneş eğik bir açıdan vuruyordu. Tam öğlen olsa bu olmazdı, saati merak ederek yanında duran telefonuna uzandı. Lakin ekranda gördüğü mesaj ile donup kalmıştı, saate bakmak artık aklında bile yoktu.
GeyiklerTanrısı: Merhaba, Oh Sehun.
Bu da ne sikimdi? Sehun, Luhan'a soy adını ayrıntı geçtiğini kesinlikle hatırlamıyordu. Sinirle yerinde doğrulup bildirim sekmesinde ki lanet mesaja tıklayıp uygulamayı açtı.
SilentDevil: Bu da ne sikim?
GeyiklerTanrısı: Benim küçük şovum, beğenmedin mi?
Senin için özel ayarlamıştım oysa ki..SilentDevil: Ne demek şov?
Ne döndüğünü ben o lanet telefonunu çökertmeden hemen açıkla.GeyiklerTanrısı: Tch tch..
Telefonuma hala ulaşabileceğini ve her uygulamamda cirit atabileceğini mi sanıyorsun yoksa?
Sence çok açık değil mi her şey?
Senin silahın ile seni vurdum, Sehun.
Oh Sehun'u hackledim.[Ard arda bir kaç bölüm gelecektir, lütfen bekleyin ve atlamayın.]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Hacker | HunHan Texting
Fanfiction[ "Bu kadar kolay olman benim işime geliyor, Luhan." ] || maiimia || Hayran Kurgu İçinde #463 16.03.2017 / #322 21.03.2017 / #255 18.04.2017