Jackson
Robiłaś śniadanie dla całego zespołu, stojąc przy blacie i będąc skupiona na tym. Do kuchni schodzili się już chłopcy, śmiejąc się z głupich żartów Twojego chłopaka.
Kończyłaś właśnie robienie naleśników, herbat i kaw, następnie stawiając je na stole. Spojrzałaś na chłopaka, który miał obie ręce pod stołem i jedną z nich ruszał.- Jackson...? - uniosłaś delikatnie brew, patrząc na niego.
Chłopak zmierzył Cię wzrokiem, gryząc tylko wargę.BamBam
Szykowałaś kosmetyki, którymi miałaś za chwilę zacząć malować chłopaków z zespołu. Pierwszy był nikt inny, jak BamBam. Chłopak siedział przy meblu, gdzie były kosmetyki i przyrządy do malowania, robiąc niegrzeczne rzeczy.
Podeszłaś do niego, mając w dłoni podkład.- BamBam, czy jesteś już... - spojrzałaś na jego ruszającą się dłoń. - Gotowy... - dokończyłaś.
Chłopak spojrzał na Ciebie, zaciskając zęby, a po chwili zagryzając słodko wargę.YoungJae
Siedziałaś na kanapie, czytając ulubioną książkę i słuchając cicho muzyki.
W pewnym momencie wzrokiem zauważyłaś, że chłopak dziwnie wierci się na fotelu. Spojrzałaś na niego, widząc, jak ma dłoń w spodniach i sapie. Spojrzał na Ciebie seksownym wzrokiem, zapraszając tym samym bliżej.- Chodź... - wysapał, pokazując palcem drugiej dłoni, żebyś podeszła.
JinYoung
Siedziałaś właśnie w łazience, myjąc się. Po niedługim czasie wyszłaś, będąc w bieliźnie i mając założony jeszcze szlafrok.
- JinYoung... - podeszłaś do niego powoli, widząc, że kołdra dziwnie podnosi się i opada. - Czy Ty znowu... - zagryzłaś wargę, patrząc na chłopaka, który opierał się na jednej dłoni.
- Możliwe... - zagryzł chwilowo wargę, po chwili uśmiechając się i puszczając Ci oczko.