κεφάλαιο 2

Start from the beginning
                                    

-Ε.... όχι αλλά ξέρει η μαμά μου 

-ΟΚ 8 :30 εκεί 

Η Μελίνα μετά απο αυτήν την συνομιλία πήγε να διαβάσει . Έκανε τα πάντα για το σχολείο και όλα της τα φροντιστήρια εκτός μία έκθεση στα αγγλικά που επειδή βαριόταν θα την έκανε την Κυριακή. Καθώς διάβασε η μαμά της φώναξε.

-Μελίνα έλα να φάμε!

-Ναι! 

Πήγε στην κουζίνα και το ριγέ ντραπεζομάντηλο φιλοξενούσε πάνω του αχνιστό κοτόπουλο με ρύζι και σάλτσα μέσα σε ριχά ομορφοδιακοσμημένα πιάτα. Κάθισε και αφού ήπιε μία γουλιά νερό απο ένα χοντρού γυαλιού πορτοκαλί ποτήρι έπιασε το πιρούνι της. Έφαγε την πρώτη μπουκιά και η καυτερή γεύση της σάλτσας την διαπέρασε , έβαλε λίγο φέτα στο στόμα της για να οξύνει λίγο την καυτερή γεύση και ενώ είχε ακόμη την μπουκιά στο στόμα ήπιε μία γουλιά νερό .

-Μαμά θέλω να ψωνίσω.

-Γιατί ?

-Θέλω μπαλαρίνες , ένα τζιν ζακετάκι που είδα και δύο φούστες. 

-Ά! Λίγα ...

-Αφου δεν έχω φούστες π.χ. σήμερα που θα βγω τι θα βάλω ?

-Μελίνα... δεν γίνεται να ψωνίζουμε ότι θες .

-ΜΑ..../

-τΟ Προηγούμενο σάββατο δεν πήρες δύο φόρμες ένα φόρεμα και μία μπλούζα ?

-Αυτά μου τα πήρε ο μπαμπάς !

-Δεν έχει σημασία ! Λεφτά είναι .... είναι η διατροφή που δεν σου δίνει.

-Τι να κάνει ? Αφου σταμάτησαν να τον πληρώνουν ρε μαμά και συ.

-Λογιστικό γραφείο είναι ....

-Μαμά ! Αφου εσύ βγάζεις αρκετά ....

-Α! Αληθεια  ε ? Και που θα βρω τα λεφτά μέ 1000 σε έναν μήνα να σου πληρώνω τα φροντηστήρια , να ζούμε , να βγαίνουμε , να ψωνίζεις , λογαριασμοί , και τόσες άλλες υποχρεώσεις ?

-Εχεις δίκιο .... συγνώμη.

-Μελίνα .... τα πράγματα δυσκόλεψαν όταν θα μου μείνουν λεφτά θα σου πω να ψωνίσεις.Άσε που σκέφτομαι να κάνω και αγωγή στον μπαμπά σου που δεν μου δίνει την διατρφή.

-Μαμά ! Είναι ο πατέρας μου δεν το καταλαβαίνεις ? Δεν πληρώνεται καθόλου... το ξέρεις πολύ καλά οτι ζεί με εκείνα τα λεφτά που είχε για την ανάγκη.

-Και εμείς πως θα ζήσουμε ?

-Μαμά σπίτι έχουμε , δουλειά εχεις ......Δόξα τω θεω να λες...

Δίπλα σου...Where stories live. Discover now