'' Hayır gerek yok. Ben yarın yüzünü görmek istiyorum ve gizli saklı olabilecek her şeyi öğrenmek istiyorum. Biliyorum bu konuyu konuştuk ama yanlış karar verdim. Bir kere seni hiç tanımadan seninle buluşmaya başladım ve bilmiyorum ama bazı şeyler yanlış ilerliyor. Bunun böyle devam etmesini istemiyorum. Bugün seninle ilgili haberlere baktım ve bir kazadan sonra hiç resminin olmadığını gördüm. Yüzünle ilgili tahminlerim var ama böyle olsa bile sadece görünüşün için benden kaçmamalısın. '' dedim ve derin bir nefes aldım.
Bunları hiç düşünmemiştim ama içimde birikenler ortaya bunları çıkarıyormuş demek ki. Karşı taraftan ses gelmeyince beklemeye başladım. Ve soğuk bir sesle:
'' Yarın okul çıkışı senin için uygun mu? '' diye sordu.
'' Olur. ''
'' Cihan seni alır. İyi akşamlar. '' diyerek telefonu kapattı.
Pekala bazı şeyler çok hızlı ilerlemişti ve ben asla yapmam dediğim şeyleri yapmıştım en başta da Savaş ile artık adı her neyse ona adım atmam gibi. Hem her ilişkide en önemli şey güven değil mi. O benim her şeyimi bilecek ama ben sadece onun izin verdiği kadarını mı bileceğim. Yok öyle bir şey. Telefonu kenarda bırakarak temiz kıyafetlerimi çıkardım ve duşa girdim. Hızlı davranıp yıkandıktan sonra hazırlanıp saçlarımı yaptım ama daha saat erkendi ve uyumak istemiyorum. Ayrıca ne kadar konuşmasam da kızlar olmayınca oda da sessiz ve sıkıcı. Teyzemlere gidebilirim ama bu seferde gel git yapmam gerekecek sürekli. Ders çalışmak şuan için kapsama alanımda dahi değil.
Sıkıntıyla nefesimi verdikten sonra küçük el bavulumu aldım ve içine birkaç parça kıyafetle ders kitaplarımı koydum. Amcamı arayıp beni almasını söyledikten sonra müdürün yanına çıkıp izin aldım. Tabi Hazal hanım rahat durmayıp müdürle de bir konuşma yapmış ve müdür de bana alttan alttan mesaj verdi. Taktım mı? Hayır!
Dış kapıya çıkarak amcamı beklemeye başladım. Dedektifin arabası da hemen önümdeydi. Bana baktıktan sonra tepki alamadığı için önüne döndü.
Yirmi dakika sonra eve girmiş teyzemle sıkı bir kucaklaşma yaşamış ve şimdi de salonda hep beraber oturuyorduk. Daha doğrusu amcam televizyon karşısında uyukluyor, teyzem bana atkı örüyor, ben de internetten video izliyordum. Son zamanların popüler youtuberlarından birine takılı kalmıştım. Ama artık uyumam lazımdı çünkü yarın daha sıkı çalışıp akşam Savaş ile buluşacaktım ve yarın ki buluşmaya kendimi psikolojik olarak hazırlamalıyım. Sonuçta ne ile karşılaşacağımı bilmiyorum.
Yatağıma uzandığım da aklıma takılan bir sürü düşünce kümesi arasından dönüp dolaşıp sadece kaza haberi kendine yer açıyor sonra da yavaşça tüm zihnimi kaplıyordu. Düşünmek ve kendimi ön yargılı olarak bulup buluşmaya gitmek istemiyorum ama düşünmeden de duramıyorum. Gerçi düşünsem bile şuan yapabileceğim bir şey yok.
Dersten çıktığımda diğer derse girmemeye karar vererek kütüphaneye geçtim. Üç gündür ders çalışma arkadaşı olarak yanımda bulunan Kiraz'ın( Allah rahmet eylesin ananemin ismi J ) yanına gittim. Beyaz tenli, belirgin elmacık kemikleri olan, beline kadar uzun gür kahverengi saçlarıyla zarafet abidesi genç bir kadın. Çok kısa bir zaman da tanışmış olsak da yakın zaman da güveneceğim ve en yakın arkadaşım olacağını hissettiğim birisi.
Sınav için çıkardığı notları benimle paylaşırken telefonuma gelen mesajla Cihan'ın geldiğini ve beni beklediğini görünce vedalaşarak Kiraz'ın yanından ayrılıp arabaya gittim. Kendimi buluşmaya hazırlayarak yola bakmaya başladım.
Eve geldiğimiz de her zamankinden farklı olarak yardımcılar etrafta yoktu. Hazırlanmış masanın başın da oturarak Savaş'ın gelmesini bekledim. Işıklar yine loşu ama geçen sefer ki gibi fazla karanlık değildi. Sadece parıl parıl parlayan bir ışık yoktu. Merdivenlerden adım sesleri gelince dikkatle oraya baktım. Savaş yavaşça yanıma yaklaştığında sadece gözlerine odaklandım. O kadar sert bakıyordu ki, bana karşı her zaman kibar olan birisinin bu tavrı kötü hissettirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ YABANCI
RomanceAdımlarım hızlanmaya başlamıştı. Korkuyu iliklerime kadar hissederken ne yapacağıma karar veremiyordum. Uzun zamandır peşimdeydi, sadece arabayla takip etmesine rağmen artık beni ürkütmeye başlamıştı. Kim olduğunu benden ne istediğini bilmiyordum...
Gizemli Yabancı 17
En başından başla