- tak tak tak chce jeszcze kochaj mnie mocno Taehyungie- dodał uroczo i to podziałało na Kima bo od razu wziął go na ręce i zaczął się kierować do ich namiotu, który był dość duży jak na dwie osoby. Materac był też spory 4 osoby by się na nim zmieściły obok mała lampka nocna, która była podłączona do przedłużacza prowadzącego z ich wielkiego vana.

Położył młodszego na ich tymczasowym łóżku i zaczął składać całusy na jego szyi, która była najwrażliwszym punktem młodszego. Zassał się kilka razy na jego gładziutkiej skórze robiąc mu multum malinek.

- ahh hyung- mruknął młodszy czując śliski język na swoim brzuchu leżał już bez koszulki. To wszystko było dla niego nowe bo z Kimem oprócz całowania i malinek na szyi do niczego więcej nie doszło.

Tae widząc swojego malucha w takim stanie sam miał już nie mały problem w spodniach, ale co się dziwić. Te słodkie jęki, mruknięcia, sapnięcia i stęki były melodią dla jego uszu. Zdjął swój t-shirt gdzieś w kąt nie przejmując się tym.

Kookie widząc starszego bez koszulki zawiesił się na chwilę. Przejechał paluszkiem po jego mięśniach a widząc sześciopak otworzył aż usta ze zdziwienia. Wiedział, że Kim o siebie dba i, że ma dobrą forme, ale takiego brzucha to się nie spodziewał dlatego też jego reakcja była taka.

- chyba podobają ci się takie widoki hmm…?- spytał.

Jeon nic nie odpowiedział tylko podniósł się do siadu hyung siedział na nim okrakiem więc miał lepszy dostęp. Zbliżył swoje usta do jego klatki piersiowej i złożył tam krótkie cmoknięcie. Zaczął składać coraz coraz więcej buziaków zrobił nawet kilka malinek, które zaczęły przypominać serce. Uśmiechnął się widząc swoje dzieło i położył się z powrotem czekając na resztę pieszczot.

- jesteś uroczy, wiesz o tym maluchu?

Twarz młodszego zaczęła się lekko czerwienić. Taehyung widząc tą uroczą buźkę cmoknął młodszego w nosek. Złożył jeszcze kilka pocałunków na jego brzuchu a potem powoli zabierał się za zdjęcie spodni i bokserek młodszego. Nie zajęło mu to dużo czasu pozbył się również reszty swojej odzieży.

Jungkook widząc długość swojego chłopaka zaniemówił i to dosłownie. Teraz zaczął się trochę obawiać tego co zaraz będzie miało miejsce. Starszy podsunął mu dwa palce przy twarzy a on nie wiedząc do czego to będzie potrzebne wsadził je do swojej buzi i zaczął ślinić patrząc prosto w oczy Kima. Starał się to robić najbardziej seksownie jak się dało i chyba mu się udało bo reakcja jego hyunga była bezcenna. Przygryzał on swoją wargę a wolną rękę miał zaciśniętą w pięść. Uśmiechnął się widząc to i otworzył wargi pozbywając się palcy. Czując jeden z nich w sobie poczuł lekki dyskomfort a gdy doszedł drugi i zaczęły się poruszać poczuł lekką przyjemność i sam próbował się na nie nabijać.

Widząc, że młodszy jest już rozciągnięty wyjął palce i już chciał w niego wejść, ale wpadł mu do głowy jeden pomysł a kim by był gdyby go nie spełnił. Podniósł nogi drugiego do góry i się nachylił przyłożył swój język do jego dziurki i delikatnie wsadził go do środka.

- hyung-ahh!!! - usłyszał ten cudowny dźwięk miał w planach trochę go pomęczyć jeszcze, kręcił nim we wszystkie strony ciągle słysząc ciche stęki tego słodziaka. Wyjął język i na kierował swojego penisa na jego pulsującą dziurkę. Na początek wsunął się, tylko główką a potem resztę. Odczekał moment aż Jungkook się przyzwyczai. Kiedy dostał znak zaczął wykonywać powolne ruchy.

- hyung mocniej proszę - jęknął młodszy od razu to podziałało na Kima i uderzenia zaczęły być ostrzejsze. - hyung-ahh!!!

Już widział, że trafił w jego prostate przestał się już kontrolować nad swoim ciałem też stracił panowanie. Położył jedną rękę na członku młodszego i zaczął nią ruszać równo z każdym pchnięciem.

Jungkook zacisnął piąstki na kołdrze a po chwili doszedł krzycząc imię ukochanego.

Kim doszedł równo ze swoim słoneczkiem. Położył się na materacu obok niego i wtulił go w siebie.

- Kocham cię Jungkookie, jesteś moim słodziutkim maluszkiem- pocałował go w czółko i nos wsadził w jego włosy rozkoszując się jeszcze odczuwalny zapachem czekolady.

- ja ciebie też kocham hyung- odpowiedział wtulając się w starszego i zasypiając.

______________________

안녕하세요!!!

Przepraszam za taki długi brak rozdziału, ale no zakończenie roku, bierzmowanie( jestem już po^^) przygotowania do komersu bo za tydzień jest i podania do szkół średnich (╥_╥) Masa roboty dla 3-cio klasisty niestety ≧﹏≦

Mam nadzieję, że rozdział się spodoba (nie sprawdzany)

Opinia mile widziana^^

A teraz branoc/dzień dobry

Jutro mam kartk z Niemca a się nie uczyłam więc no…lepiej żebym poszła spać rano może czegoś się naucze w co wątpię XD
Tak więc no…

Do następnego!!!

Bay Bay^^💓

BangTan Chat [TaeKookie, YoonMin, NamJin & Hobi]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz