,,Justine, prosímtě" řekla jsem a otočila se zase na mamku. ,,Tak co? Co jste tady domlouvali?" Zasmála jsem se. ,,A divíš se?" Začla být hnusná. ,,Víš, že ani ne" furt jsem se smála. ,,Přestaň" vztyčila prst. Asi mi zase chtěla pohrozit. ,,Ne ty přestaň. Přestaň mě tady pomlouvat a říkat jaká jsem poslední dobou" zvážněla jsem. ,,Ja tě, ale nepomlouvám!" Viděla jsem, že už je pomalu, ale jistě hodně naštvaná. ,,Vždyť nemá cenu se tu s tebou hádat jako" prskla jsem po ní. ,,Jdu nahoru. Můžete pokračovat" zasmála jsem se a otočila se na podpadku připravena jít nahoru.
Jindy by mě to štvalo, ale dneska? Byla jsem uvnitř jako mrtvej člověk. Nic mě neranilo. Jediný co bylo, že jsem byla kapku naštvaná a to ráno. Teď jsem neměla žádný emoce nic.
,,Broučku?" Slyšela jsem.
Justin. Blesklo mi hlavou. Neměla jsem vlastně důvod na něj být naštvaná. Sice byl u toho, když mě tam řešili, ale neřekl o mě jediný křivý slovo.
Podívala jsem se na něj a čekala co z něho vypadne. Zavřel dveře a sedl si ke mě. ,,Povídej" 'vyzvala' jsem ho. Sedl si hned vedle mě a dal mi ruku kolem pasu. Já svoje ruce měla pořád na svým klíně. ,,Víš, že já jsem tam nic neříkal" řekl mi. ,,To vím". ,,Tak proč jsi se ode mě odtahla?" Zeptal se. ,,Protože jsem to chtěla vyřešit" podívala jsem se mu do očí. ,,Takže na mě nejsi naštvaná?" Políbil mě na krk. ,,Kdybych na tebe byla naštvaná, odpálkovala bych tě hned mezi dveřma" zasmáli jsme se tomu.
,,Jak se cítíš?" Znovu mě políbil na krk ,,Kdybych dneska nezvracela, bylo by mi skvěle. Ale pořád cítím, že mám žaludek na vodě" pokrčila jsem rameny. ,,Zvracet nebudeš?" Zeptal se starostlivě. ,,Neboj" zasmála jsem se.
,,Takže můžeme řádit?" Kousnul mě do krku. Dneska jsem byla připravena na všechno. Vstala jsem s postele, přešla ke dveřím a zamkla je. Otočila jsem se na něj a usmála se.
Skočila jsem do postele a lehla jsem si na něj. ,,Nejsem těžká?" Podívala jsem se na něj. ,,Hrozně" zasmál se. Taky jsme se usmála. Zadívala jsem se mu do očí. Pohladila jsem ho po tváři a pak jsme mu dala prst na pusu. Jo, přesně. Prst na pusu. ,,Ehm, co to děláš?" Zasmál se. ,,Todle" přilepila jsem se mu na rty. Usmál se a strčil mi jazyk až někam do krku.
Převalil mě pod sebe. Sundala jsem mu tričko. Měl na sobě jen kraťasy a tričko. Samozřejmě boxerky, ale k tím se dostanu za chvíli.
Pořád mě líbal bez jakýkoliv přestávky nebo odtáhnutí. Sundal si kraťasy. Škoda chtěla jsem mu je sundat já.
Já pořád byla oblíklá. Chtěla jsem si taky sundat tričko. Jenže mě zastavil.
,,Nebudeme spolu ještě spát je na to brzo" usmál se a políbil mě.
Pochopila jsem to. Věděla jsem, že on už mě vyprstil, chtěla jsem taky vyzkoušet mu udělat dobře, ale nedovolil mi to. A dneska je asi ten den co chce uspokojit. Vždyť proč bych byla oblečená jenom já a on jenom v boxerkách. On, když mě uspokojoval byl taky oblíklej.
,,Jen mě něco napadlo" usmál se. ,,Jo?" Řekla jsem šibalsky. ,,Nebude ti vadit, když..." Skočila jsem mu do řeči. ,,Když ti udělám dobře?" Usmála jsem se. Přikyvnul a usmál se.
,,Zvládneš to?" Chytl mě za tvář. ,,Zkusím to" přetočil nás. Abych byla nahoře.
Všechno jsem teď vzala do svých rukou.
Šla jsem na to pomalu. Libala jsem ho a svým přirozením o ten jeho. Cítila jsem jak se tam dole něco zvedá. Chtěla jsem ho trochu poškárlit.
Přesunula jsem se od jeho rtů dolů k jak to říct? Kamaradovi. (Řekla bych k Jerrymu, ale Kristen asi těžko ví, že Justin říká svýmu ptákovi Jerry :D).
Chvilku jsem ho hladila přes boxerky. Když jsem viděla, že je fakt nedočkavej a nadrženej, stáhla jsem mu boxerky.
Hlasitě jsem polkla a červeň se mi nahrnula do tváře. Jestli mě bude chtít někdy opíchat tímhle pérem? Tak to potěš prdel.
,,Stalo se něco?" Zasmál se. ,,Ne" řekla jsem.
Nemá cenu na nic čekat. Vzala jsem péro do ruky a začla pumpovat. Justin si spokojeně lehl, aby měl pohodlí.
Po chvilce pumpovaní jsem se rozhodla, že použiju i pusu. Strčila jsem péro (fakt nevím jak jinak tomu říkat) do pusy a jela jsem tam zpátky. Přitom jsem pořád pumpovala ze zhora dolů.
Olizovavala jsem i po stranách. Aspoň k něčemu mi bylo to sledování toho porna. ,,bože" vydechl.
Pořád jsem pumpovala a sem tam přidávala pusu. Justin vzdychal, ale potichu, aby nás někdo neslyšel.
Netrvalo to dlouho a už na něj přicházel pro něj asi známej pocit. Naposledy jsem zapumpovala a Justin se udělal. No a hádejte kam. Přímo na obličej.
,,Díky" zasmála jsem se. ,,Promiň" taky se zasmál. ,,Ja ti to utřu" řekl. ,,Tak pojď do koupelny ale" vstala jsem s postele. Justin se oblík a taky vstal.
Odemkli jsme a odešli do koupelny. Přešla jsem před zrcadlo. Sperma jsem měla na obočí, na řasách a trochu na nose.
Justin se začal smát. ,,Kdybych taky stříkala tak bych ti taky postříkala držku " řekla jsem a pak mi to došlo. ,,Lásko, ale i holky můžou stříkat" zasmál se a vzal do ruky toaleťák. ,,Teď mi to taky došlo" zasmála jsem se. ,,Mě by to nevadilo, kdyby jsi mě postříkala" zasmál se. ,,Spíš pochcala" taky jsem se zasmála. Jindy bych zčervenala a teď s ním tady mluvím o sexu jako o normální věci. Ona to je koneckonců normální věc, ale já při tomhle tématu byla červená až na prdeli.
Justin mi utřel ten bílej hnus z xichtu. Usmál se na mě.
Odešla jsem z koupelny s Justinovou dlani v ty moji.
,,No a jsi spokojenej?" Zasmála jsem se. ,,Až moc. Fakt jsi neměla žádnýho frajera?" Zeptal se vážně. ,,Měla jsem porno" zasmála jsem se. ,,To jsi mi to udělala tak skvěle jenom díky pornu? Není možný" řekl s údivem. ,,Jak vidíš je" mrkla jsem na něj a lehla si do postele. Samozřejmě si lehl za mnou.
,,Kolik je?" Zeptal se. ,,Půl 8" měla jsem v ruce telefon. ,,Pustíme si něco?" Usmál se. ,,Pach krve, ju?" Zasmála jsem se. ,,Ty jsi fakt úplnej magor do těch hororu. Jen jsem mykla rameny. ,,Tak to tam dej" řekl. Vyhopsla jsem radosti z postele a dala tam cédéčko.
Lehla jsem si k němu a on si mě přitáhl do objetí.
------
Ahoj❤
Jak se máte?😱
Tak co? Jste rádi, že už ho taky udělala?😂
Vůbec se mi to nelíbí. Jelikož nevím jak to mám popsat, takže s tím nejsem vůbec, ale vůbec spoko. Tak doufám, že aspoň Vám😶
Mějte se úžasně💘
Paa💕💕
ČTEŠ
Fucking Bieber
Fanfiction,,Kristen todle je Justin" ,,Justine todle je Kristen" #4 v kategorie fanfikce 26.9. 2017
Nepříjemná
Začít od začátku