Prolog

9.4K 256 4
                                    

M-am clintit departe de apropierea lui brusca, mana mea lovindu-se de ceva in mijlocul actiunii mele. Okay, deci el statea chiar langa mine si eu nici macar nu stiam. M-am indepartat de el, ochii mei continuand sa caute in intuneric.

“Tu detii orasul?” am repetat incet .

El a chicotit, ceea ce mi-a trimis alt fior pe sira spinarii. “ Da. Intreaba-ti unul din prietenii tai care e de-aici. Cu siguranta imi va recunoaste numele. “ M-am foit.

“Care e numele tau?”

“Harry Styles.”

Nu suna deloc cunoscut pentru mine. Dar din nou, eram noua aici. M-am gandit ca a vrut sa spuna ca pur si simplu detine orasul - ca si cum ar avea acte si toate cele. M-am simtit relaxata.

“Ei bine, ai un oras frumos.” I-am spus, incercand sa par calma. “De cat timp il detii? Sau a fost mostenire de la familia ta?”

“Care e numele tau?” Mi-a ignorat intrebarea.

“Claire.” Am raspuns, frecandu-mi mainile pentru caldura.

“Pai, Claire, du-te la una din prienele tale si o sa-ti spuna despre mine.” Parea ca se apropie din nou. Intreg corpul mi-a inghetat si respiratia mi s-a zguduit in gat. Am tresarit, dar nu m-am miscat, cand am simtit ceva foarte cald pe umerii mei. “Tine asta, pentru acum. Tremuri ca o frunza.”

M-am indepartat, simtindu-ma mult mai bine cu jacheta pe care e pus-o pe mine. Tot ce voiam era un fel de caldura-sau ceva. Am apucat de ea, bagandu-mi bratele pe maneci.  Se simtea foarte mare pe mine, si grea. Dar am simtit ca ma incalzesc imediat.

 “Oh, si Claire?” Parea langa mine acum.

“Da?”

“Ne vom vedea din nou, foarte curand.” Puteam auzi un zambet in vocea lui. Nu stiam daca ce a zis era un lucru bun sau un lucru rau.

I-am multumit repede si m-am uitat la ploaie. Acum era o burnita blanda, cu o urma ocazionala de vant. Am vazut un semn de strada si am stiut ca eram la un bloc departare de casa lui Francine. Poate nu se va supara daca o voi ruga sa stau acolo pentru cateva minute.

M-am uitat peste umarul meu, holbandu-ma la intuneric. Ma intrebam daca tipul era inca acolo. N-as fi in stare sa spun.

Cu asta, am fugit in burnita. Mi-a luat 2 minute sa ajung la casa lui Francine, si am fugit pe scarile din fata casei, ciocanind in usa. Ea a raspuns, imbracata intr-un halat albastru deschis. Cand m-a vazut, a suspinat si m-a luat de brat, practic tarandu-ma in casa.

Credeam ca era ingrijorata din cauza mea stand in ploaie. In orice caz, era ingrijorata din alta cauza.

“Aia-i jacheta ta?” m-a intrebat brusc, inchizand usa din spatele ei. Am observat ca a incuiat-o si s-a uitat pe fereastra. Avea o ceasca de ceai in mana, dar nu mai era interesata de ea.

“Nu” i-am spus, stand incomod la intrarea ei. “E in regula daca stau aici pen-“

“Claire, trebuie sa-mi spui chiar acum cine ti-a dat jacheta aia.” Ochii ei albastri s-au intors pe mine. Am vazut frica adevarata in ei.

“Tipul asta mi-a dat-o.” Am mormait, intrebandu-ma de ce e atat de speriata.

“Ce tip? Unde l-ai vazut?” M-a intrebat, mergand pe langa mine. A pus ceasca de ceai pe marginea unei mese si s-a trantit pe canapea.Aveam de gand sa ma asez pe alt fotoliu, dar am decis sa nu o fac. Hainele mele erau ude fleasca.

Cand nu am raspuns , si-a frecat tamplele si mie-a spus, parand dintr-o data epuizata. “ Du-te in camera mea si cauta niste haine uscate. Le voi pune pe ale tale pe uscator.”

M-am dus inapoi in camera ei si mi-am dat jacheta jos. Era o jacheta din piele neagra si parea ca a fost purtata mult. Am pus-o jos pe pat si am gasit niste haine curate si uscate. M-am schimbat repede, simtindu-ma mult mai bine acum ca aveam haine uscate. Apoi am gasit o perie si mi-am descurcat parul ud fleasca.

Cand am terminat, mi-am intins hainele ude si m-am dus inapoi la Francine, care parea pierduta in ganduri.

“Fran?” Am intrebat  nesigura tinand hainele.

“Doar pune-le pe masa.” A spus, privirea ei neezitand.

“Ce s-a intamplat?” Am intrebat, asezandu-ma langa ea. Mi-am tras genunchii la piept, strangandu-i.

“Claire, cine ti-a dat jacheta aia?” Francine a intrebat incet. “ Ti-a dat un nume?”

“ A spus ca numele lui e Harry Styles.” Ochii mei s-au marit cand ea a suspinat tare - ca si cum i-as fi spus ca cineva ar fi murit - si si-a inchis strans ochii, ca si cum nu voia sa afle mai multe. M-am uitat la ea, intrebandu-ma ce era asa de rau.

“Imi pare atat de rau.” A zis incet, scuturandu-si capul. “Nu ti-am spus niciodata…despre ei.”

“Despre cine?”

“Harry Styles face parte din gasca” Mi-a zis incet, vocea ei tremurand. “ E o gasca rea, dar puternica. Au fost aici de cand imi aduc aminte. Ei practic detin orasul.”

Am respirat, “ Deci de-asta mi-a spus ca detine orasul.”

Francine parea ca era pe cale sa vomite. “ Sunt niste noutati foarte rele, Claire. Harry…te-a atins?”

“Nu” am raspuns. “ El doar mi-a dat jacheta lui.”

“Oh, nu” Francine a murmurat, “ asta inseamna ca este interesat de tine.”

“Sau poate doar incerca sa fie prietenos?” am intrebat, sperand ca aveam dreptate.

Dar cand Francine a ras, speranta mea a disparut. “Harry nu e prietenos. Deloc. Doar daca ai sti… Harry nu e singurul din gasca. Toti sunt rai. Normal, Zayn e cel mai rau, dar Harry e al doilea. Toti poarta jachete inseminate, ca cea pe care o porti tu”

Am inceput sa ma simt speriata. Tipul cu care vorbeam, cel ascuns in umbre, facea parte dintr-o gasca?

“A omorat oameni?” Am intrebat incetisor.

“Probabil” Francine si-a trecut o mana prin parul ei scurt si blond. “ Si acum e mai rau pentru ca ai jacheta lui. Stii ce inseamna asta, nu-i asa? “

Am asteptat.

“O sa vina dupa ea. Si asta inseamna ca o sa vina si dupa tine. “

TwistedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum