Dudaklarını acemi bir şekilde hareket ettirmesi beni daha fazla tahrik ediyordu. Bacak arasına sert bir şekilde sürtündüm. Ağzından çıkan inleme ile daha fazla sürtünmeye başladım. Dudaklarından ayrılmadan onu kucağıma alıp koltuktan kalktım. Ani hareketim kollarını omuzlarıma yerleştirdi. Bu anı hareket sonucu bilekleri açılmıştı bu fark etmiştim.

Kucağımdan düşmemek adına kollarını boynuma daha çok doladı. Merdivenleri çıkıp odama geçtim direk. Yatağa vardığımda yatağa yatırıp üzerine tekrar çıktım. Dudaklarımı ondan zoraki ayırıp yüzünü inceledim. Kızarmış elmacık kemikleri ve şişmiş kırmızı dudaklar. Ayriyetten arzu ve şehvet ile bakan kahvemsi gözler. Dudaklarına narin bir öpücük daha bıraktım. Devamını beklediği her hâlinden belli oluyordu. İlk seferleri olduğu için bir öpüşme Hani'yi bu duruma sokuyordu.

Ellerimi göbeğin de gezdirip pijamasını aşağı indirdim. Kendi bacakları ile pijamayı bacaklarından sıyırdı. Ellerim üzerinde ki poların eteklerine gitti. Bir hamlede çıkarıp yere fırlattım. Ellerim bu sefer benim tişörtüme gideceği sırada Hani benden önce davranıp tişörtümü çıkardı. Bu cesaret nerden geliyordu bilmiyorum ama hoşuma gitmeye başlamıştı.

Eşofmanımla birlikte baksırı da çıkarttım. Odanın bir köşesine attım. Dizlerim üzerine oturup Hani'nin vücudunu dudağımı ısırarak seyrettim. Siyah dantelli iç çamaşırı oldukça sert duruyordu onda. Ellerimi sütyenin kopçasına atıp açtım. Çıkarıp onu da bir yere fırlattım. Sağ göğsüne bir öpücük ve sol göğsüne bir ısırık bırakıp aşağı doğru inmeye başladım. İnip kalkan göğsü ve derin nefesleri ne kadar zor durumda olduğunu belli ediyordu. Göbeğine geldiğimde dilimi dışarı çıkartıp ıslaklık bırakmaya başladım. Boo'nun yaptığı yaraya öpücük bıraktım bir kaç tane.

Kasıklarına geldiğim de durdum gözlerimi ona diktim dudağını dişlemiş olacakları bekliyordu. İç çamaşırını aşağı doğru çekmeye başladım. Her çektiğim de vajinasına öpücük koyuyordum. İç çamaşırını tamamen çıkarıp yere bıraktım. Bacaklarını iki yana açtım ve kafamı yerleştirdim. Kafasını kaldırıp şaşkın gözler ile bana baktı. Yan gülümseme ile ona baktım.

Dilim ile dudaklarımı yalayıp gözlerimi ondan çekip vajinasına baktım. Tam kafamı aşağı indirmek için hareket yapmıştım ama Hani eli ile kafamı tuttu. Ona baktım. "Yoongi onu yapmasan yani şey..." Cümlesini bitirmesini beklemeden elini itip dudaklarımı vajinasına bastırdım. Bu hareketim ile kendini yatağa bıraktı ve ağzından koca bir inleme çıktı.

Gülümsemem devam ediyordu. Çünkü onun üzerinde bıraktığım hissiyatı seviyordum. Klitorisine dil darbeleri atıp duruyordum ve hani bayılıcak gibiydi. Elleri saçlarıma işkence ediyordu. Kafamı vajinasından kaldırıp elimin tersiyle ile dudaklarımı sildim. Baygın gözlerle bana bakıyordu. Ne kadar bu hâline gülmek istesem de kendimi zor tuttum.

Kendi ağırlığımı ona vermeden üzerine çıktım. Dudaklarına öpücükler koyuyordum. Bacaklarını tutup belime sardım. Yeni yeni alıştığı için fazla sert olamıyordum ama bu hallerim bile ona sert geliyordur. Kulağına eğilip kulak memesini ağzıma aldım. Buradan huylanıyordu. "Hani ismim ile inle." Kafasını hayır anlamında sallaması yok mu. Göz devirip içine girmeye başladım. Penisimi zorlayan duvarları canımı yaksada devam ediyordum.

"İsmim ile inle Hani." Kollarını daha fazla sardı boynuma ve bacakları belimi daha fazla sıktı. Dediğimi yapmaması beni çok fazla hırslandırdı. Penisimin hepsini içine iteledim. Canının yandığını biliyordum. Tırnakları derime işkence ediyordu. Sıkı duvarları beni kendimden geçiriyordu ve ağzımdan küfür çıkıyordu. "Siktir... Hani çok darsın." İleri geri yaparken inlemeleri beni benden alıyordu.

Kulağıma dolan ismim ile daha fazla hızlandım. "Ahh... Yoongi yavaş... Mmm." Başını geriye atıp inliyordu. Açılan adem elmasına öpücük koydum. Boynunun sağ kısmına dişlerimi geçirip emmeye başladım. Dediği şey üzerine yavaşlayıp tadını çıkara çıkara ileri geri yapıyordum. Sanırım yavaş seviyor diye içimden geçirip gülmeye başladım. Benim yaptığım gibi dudaklarını boynuma bastırmasıyla bende kafamı geriye attım. Dudakları ateş gibi yanıyordu. Aniden ısırması ile acı bir inleme bıraktım dışarı.

"Yah Hani ne yapıyorsun öyle." Suratıma gülüp dudaklarını kulağıma yaklaştırdı. "Canımı acıttın Yoongi..." Dediği ile dişlerimi gösteren bir gülüş bıraktım. Ve içinde hızlanmaya başladım. Titremesi ile kendini bana bıraktı. Boşalmıştı mayışmasından belli oluyordu. Bende kendimi içinden çıkarıp göbeğine bıraktım menilerimi. Kendimi yana atıp soluklanmak adına derin nefes almaya başladım.

Nefeslerimiz normale döndüğünde ayağa kalkıp Hani'yi de kaldırdım. Çıplak olması utanmasına sebep olmuştu. "Hani daha demin sex yaptık utanmanı anlamıyorum." Arkamı dönüp kucağıma aldım onu. Banyoya girip duşa kabine girdim sıcak suyu açıp üzerimize akmasını sağladım.

İkimiz de temizlenip çıktık banyodan. Üzerinde ki havlu ile yatakta oturmuş yere bakıyordu. Üzerime rahat kıyafetler giyip ona da beyaz bir gömlek aldım. Yanına gidip ayağa kaldırdım. Havlusu yerle buluşturdu. Gömleği tutup giymesini sağladım. Hoşuma gitmişti gömleğimi giymesi. "Aşağı inip kahvaltı yapalım cidden acıktım." Bana baktı bir süre. "Yah saat 1 ne kahvaltısı." Ona cevap vermeden odadan çıktım. Arkamdan geldiğini biliyordum.

"O zaman spagetti yap. Bu sefer kıymalı yap." Merdivenlerin sonunda ona döndüm. Yukarı baktığımda gömleğin altından mavi iç çamaşırı belli oluyordu. Dudak büzüp tamam anlamında kafasını salladı. Tanrım Yoongi kendine gel daha yeni yaptın. Arkamı dönüp mutfağa ilerledim.

Mutfak tezgahına yaşlanmış onu izliyordum. Yemek yaparken mutlu görünüyor. Ayrıca çokta güzel yemek yapıyor. Spagettiyi suya bırakıp arkasını döndü. Beni görünce kafasını başka yere çevirdi. Kalbim deli gibi atıyordu tanrım neler oluyordu böyle. "Yanıma gel." Yavaşça yanıma gelince ellerim ile ellerini tutup bedenini kendime dayadım. Dudaklarına öpücük koyup kafamı boynuna gömdüm. "Hani çok güzel kokuyorsun. Sarıl bana..."


"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
INNOCENT BİTCH   (+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin