Η Ντέμυ κοίταξε την Έμιλι σοκαρισμένη. «Έμς!!!»
«Θες να μου πεις ότι εσύ και ο Μάικλ έχετε ήδη ολοκληρώσει;» ρώτησε σοκαρισμένη η Αλίσια.
«Ναι. Και τώρα πάω να ντυθώ.» είπε στεγνά η Έμιλι.
«Έμιλι Τόμσεν έλα πίσω αυτή την στιγμή!!!» είπε οργισμένη η Αλίσια.
Η Έμιλι γύρισε να την κοιτάξει. «Τι;»
«Γιατί δεν μου το είπες;»
«Γιατί δεν θέλω να το πολυσυζητάω.»
«Σου... σου επιβλήθηκε;»
«Θεέ μου... όχι!!! Έτσι νομίζεις ότι είναι ο Μάικλ;»
«Δεν εννοούσα αυτό.»
«Μαμά... ήταν κάτι που το θέλαμε και οι δυο. Ήταν μια πανέμορφη στιγμή. Τι παραπάνω θέλεις να σου πω;»
Η Αλίσια της χαμογέλασε γλυκά. «Δεν χρειάζεται να μου πεις τίποτα άλλο. Ο Μάικλ είναι ένα εξαιρετικό παιδί... αλλά έπρεπε να μου το πεις.»
«Συγνώμη.»
«Πάω... να σας αφήσω να ντυθείτε κιόλας.» είπε και έφυγε από το δωμάτιο.
«Έμς είσαι απαράδεκτη!!!» είπε έκπληκτη η Ντέμυ.
«Τι;» ρώτησε ανήξερη.
«Δεν έχεις πει ακόμα στην μητέρα σου ότι με τον Μάικλ... το κάνατε;»
«Δεν πρόλαβα... αλήθεια. Με όλη το διάβασμα και την δουλειά της δεν είχα και πολλές ευκαιρίες να της το πω.»
«Τέλος πάντων. Αν και αργά... της το είπες!!!»
«Ντιμίτρα Σόουλς με κατακρίνεις ή είναι η ιδέα μου;»
«Εγώ; Όχι.» είπε αμέσως η Ντέμυ. «Ίσως λίγο.»
«Το ήξερα!!!»
«Πήγαινε να αλλάξεις!!!»
Η Έμιλι πήρε το φόρεμα από την ντουλάπα και πήγε να αλλάξει. Βγήκε από το μπάνιο φορώντας το γαλάζιο φόρεμα που είχε διαλέξει. Είχε μωβ νότες που ξεκινούσαν από το κάτω μέρος του φορέματος που ξεθώριαζαν αργά.
Η Ντέμυ την κοίταξε μαγεμένη με το άνοιξε η πόρτα. «Έμς... το λατρεύω αυτό το φόρεμα.» είπε.
«Ντι... το 'χεις πει τουλάχιστον ένα εκατομμύριο φορές... από τότε που το πήρα.»
Η Ντέμυ είχε ξετρελαθεί τόσο πολύ με το φόρεμα από την πρώτη στιγμή. Της ταίριαζε τόσο πολύ που η Ντέμυ την πίεσε τόσο που δεν δοκίμασε κανένα άλλο φόρεμα.
YOU ARE READING
STORM (POWER) Βιβλίο 3
ParanormalΟ Γκρέγκ τα κατάφερε!!! Λύγισε την Έμιλι... Οι Χαρισματικοί σε συνεργασία με τους Ανεξάρτητους Μάγους ψάχνουν τον Γκρέγκ για να τον σκοτώσουν όμως η Έμιλι, ο Μάικλ, ο Μέισον, ο Άλεξ και η Ντέμυ θέλουν απαντήσεις. Ποιος είναι ο Γκρέγκ; Πως γνώριζε τη...