Jag döda henne nästan....

Start from the beginning
                                    

Jag vakna ur mina tankar då hon sluta sjunga... min blick fördes snabbt mot fönstret.... hon sitter i sin säng och läser en bok....   jag måste gå dit jag måste förklara för henne... jag vill bara känna hennes kärlek igen.... jag vill ge henne ett leende på läpparna....

Jag stängde snabbt fönstret och sprang snabbt ner och satte på mig skorna... jag är ensam hemma så ingen stoppa mig från att gå.... egentligen har jag fotbolls träning men jag sa att jag var sjuk förut... jag orka verkligen inte springa runt och sparka på en boll när jag vet att Anna tror att jag hatar henne....

Jag sprang snabbt ut och bort mot det vita huset.... enkelt knacka jag på dörren... deras bil är inte hemma så jag antar att Anna är själv hemma..... jag hör hur steg gick ner för trappan.... nervositeten spred sig i mig.... tänk om hon inte vill lyssna...... tänk om jag inte.... mer han jag inte tänka innan dörren framför mig öppnades och jag möttes av två vackra ljus blå ögon...

Hennes mun öppnades lite för att säga något men jag var snabb med att säga mitt först....

T- Anna, jeg vet at du ikke ønsker å høre. Men du må høre på meg.

En suck lämna hennes läppar och hon kolla ner i marken... enkelt flytta hon lite på sig så jag skulle komma in.... jag gick snabbt in och vände mig mott henne....

A- Vad vill du Martinus...

En till suck lämna hennes läppar....

T- Det var ikke jeg som sende det der sms:ett. Det var en jente som skulle være i vår musikkvideo .... Dagen SMS:ett ble sendt, stjal hun telefonen min ... hun trodde for noen grunn at jeg og hun var sammen, og når jeg og Marcus snakke om deg hun må ha vært sint og sendte det til deg

Jag kolla på tjejen framför mig... hon kolla fortfarande ner i golvet...

T- Anna please ...

Jag gick ett steg närmare henne... jag la försiktigt min hand hinder hennes haka och drog upp hennes blick till min....

T- Du må tro meg .... Jeg kunne aldri hate deg ... Jeg elsker deg ..

Jag kolla in i hennes blå ögon....

A- Jag tror dig Martinus...

Ett leende sattes på mina läppar och jag skulle precis krama henne... men hon butta bort mig...

A- Men jag tror vi bara ska vara vänner...

Hennes blick åkte ner i golvet igen... något stack till i mitt bröst något gick sönder.... jag kolla på tjejen framför mig....

T- h-hva mener du ...

Hon kolla upp på mig igen...

A- Jag menar att jag inte vill vara tillsammans med dig okej!

Hon vände sig om och gick upp för trappan.....

Jag var helt stel allt stod still orden som nyss lämnat hennes rum upprepas i mitt huvud.....

Helt plötsligt öppnades ytterdörren och Annas mamma klev in... jag vände mig mot dörren... hon kolla förvånat på mig....

AM- oj Hej Martinus jag visste inte att du skulle vara här😊

Jag kolla upp på trappan och sen på henne igen....

T- emm Jeg er på vei hjem

Hon kolla på mig...

AM- du får gärna stanna. Anna skulle nog behöva någon med henne efter den hemska som hände för två månader sen.....

Va menar hon det Louise skrev?

AM- Jag visste att hon inte mådde så bra över sin pappa men jag visste inte att hon mådde så dåligt.... jag trodde aldrig att hon skulle gå så lång....

Jag kolla på Annas mamma vad menar hon vadå skulle gå så lång...

T- Huh hva mener du?

Hon kolla förvånat på mig.....

AM- har hon inte berättat.... hon försökte ju ta självmord men vart skjuten av sin pappa istället....

Allt stanna igen..... Anna.... försökte ta självmord..... för två månader sen.... det är mitt fel.... om jag bara hade tagit min mobil från Louise..... inte konstigt att hon inte älskar mig längre.... jag döda henne nästan..............

Stackars Tinus😢




Gilla och kommentera för mer❤






















































Kyckling😹🐣

SlalomWhere stories live. Discover now