Figura Sierrei se ridica de pe canapea,urcand scarile. Seth a plecat acasa pe la vreo 8 jumate. Oare o fi dormit aici? Acolla s-a bagat la dus,si cred ca s-a inecat, sta de o ora acolo. De Edy nu stiu nimic,nu am mai vorbit dupa scena de afara. Doar ne holbam unul la altul,asteptand ca celalalt sa faca prima miscare. La un moment dat telefonul ii tot suna neincetat. Cara nu il lasa sa respire. Oh Doamne! Cara! Iubita lui Eduard! Am uitat complet de ea! Ce dracu a fost in capul meu?!
O sa imi sara in cap daca afla. Si s-a zis cu ochii mei verzi! Vor fi mov dupa cearta cu ea. Privesc spre ceasul de pe perete.

Jay trebuie sa vina in jumatate de ora ca sa o vada pe Acolla. Habar nu am ce s-a intamplat intre ei. Sunt reci unul cu altul de ceva vreme.

Issac e la el acasa, Seth mi-a spus ca au ajuns pe la vreo 3 dimineata. Ce naiba le-a luat atat habar n-am. Cred ca si-au rezolvat problemele.

Imi iau telefonul de langa ceasca aproape goala.Degetul mi se misca pe ecranul telefonului. Sorb o gura de cafea si privesc imaginea. Padurea superba,langa ea,o cascada micuta,dar destul cat sa o folosesti drept dus. Dau pe profilul tipului. E un loc de camping. Atunci imi soseste ideea. Am putea sa petrecem weekend-ul acolo. E superb. Ma informez mai bine si incep sa dau telefoane.

Issac 16 august 2015 12:32 p.m.

- Pe bune M. Nu vin nicaieri.

-Te rog, haide! Nu fa asta pentru mine,fa-o pentru Acolla si Allison.

-Care Allison? Zic.

-Sora ta. Care Allison? A spus ca vine si ea. A zis ca ii este dor de noi si vine si ea.

Cum dracu vine aici? Bine ca pentru astia poate veni,dar cand a chemat-o Sam a zis ca e prea ocupata cu mutatul. Si asta a fost acum doua zile!

-Issac,va fi distractiv! Haide! Mai avem trei saptamani si dupa nu o sa ne mai vedem. Ne vom desparti. Fiecare va merge pe dumul lui. Te rog!

-Bine,zic oftand.

-Si inca ceva.

-Ce mai e? Urlu.

-Poti sa ii intrebi tu pe Seth si Edy,daca vor sa vina? Si sa le spui ca ne vedem azi la mine.

-Ok,mai e ceva ce trebuie sa stiu? Ofteaza. Imi ascunde ceva. Miranda ce mai e?

-E posibil sa vina si Jay. S-a impacat cu Acolla.Stiu ca nu il suporti. Capul imi explodeaza. O salut si inchid telefonul ca sa pot injura.

De ce dintre toti baietii de pe lumea asta,trebuia sa se combine cu Jay?! Ce dracu ma? Va face la fel cu Acolla cum a facut cu Allison. O va fute si o va schimba cu alta. Cand s-a impacat cu el? Ea mi-a spus altceva aseara. Ce dracu? Aproape mi-a spus ca e indragostita de mine!

Zece minute am injurat si dupa i-am anuntat pe astia doi. Am trantit usa in urma mea si am apelat-o pe Alli. O plimbare ma va ajuta sa ma calmez. Oricum Miranda nu sta departe.

Vocea lui Allison rasuna in difuzor.

-Alo? Masinile se aud pe fundal,multe claxoane,si,rațe?

-Unde esti? O intreb.

-In drum spre aeroport. Vin acasa! Vocea ii radiaza in difuzor.

-De ce? Bineinteles ca un frate normal s-ar bucura,dar aici e cu totul alta chestie la mijloc.

-Nu te bucuri?

-M-as fi bucurat daca ai fi venit cand te-a chemat Sam,si nu Miranda. Pe bune Alli! Puteai sa vii atunci,dar nu puteai atunci. De ce? Pentru ca ai bagat minciuna cu mutatul. Ce dracu? Stai acolo de un an de zile! Si nu tin minte sa imi fii spus vara asta cand ai venit in vacanta,ca te-ai mutat.

-Stii ceva,Issac?! Nu ma mai judeca atat! Si tu si mama ma tot bateti la cap cu toate cacaturile.

-Serios?! Atunci o sa ii zic sa nu iti mai spuna ca tata a comis o crima! Inchid telefonul de tot si ma indrept spre Miranda. De abia astept sa ii vad fața.

Eduard 16 august 2015 12:58 p.m.

-Si eu te iubesc,ii spun. Ii ating buzele,lasand-o usor pe pat. Gatul ii arde sub atingerile mele. Mainile ei fine imi dau jos tricoul. Ii simt unghiile coborand usor pe spatele meu,facundu-ma sa gem pe pieptul ei.

Degetele mele se joaca cu sutienul ei,desfacandu-l. Bretelele ii pica de pe umerii ei matasosi,dezvelindu-i pieptul bogat. Gura imi coboara intre sanii ei si tot mai jos,pana la betelia pantalonilor. Continui sa o sarut,uitandu-ma la capul ei, ingropat in perne. Gemetele ei sunt ca si o muzica pentru urechile mele.

Mainile mele ii cutreiera coapsele pana ce desfac nasturii blugilor,tragandu-i de pe picioarele ei lungi. Imi trage capul spre al ei,rugandu-ma sa o sarut. Limbile noastre se dueleaza,in timp ce mana mea ii coboara lenjeria alba de matase. Vâr doua degete in ea,facand-o sa tipe. Le misc rapid in interiorul ei.

Telefonul vibreaza pe noptiera de langa pat. Il ignor si imi continui explorarea.

-Ah! Cred ca e important,spune Cara printre gemete.

Apelantul insista. Issac! Ce mai vrea si asta?

-Ce e?

-Mi-a spus Miranda sa iti zic ca ne vedem la ea si daca vrei sa vii in excuria ei perfecta. Cara se uita la mine atent,incercand sa scoata fericirea de sub carapacea mea. Noarmal ca ma duc.

-Si eu vin,zice Cara. Va fi minunat,doar noi doi si un cort.

-De fapt,vom sta in cabana,zice Issac. Deci veniti?

-Da,zice Cara.

-Ok,ne vedem la Miranda.

Nu mai apuc sa zic nimic. Issac a inchis. Minunat. M-am pricopsit cu asta pe cap. Imi scot degetele din ea,ma ridic si ma imbrac.

-Ce faci? Nefericirea din glasul ei imi alimenteaza ranjetul.

-Mergem la Miranda. Daca tot ai vrut cu cortul.

-Pe bune E? Ma lasi asa? Mainile ei gesticuleaza spre trupul ei gol. E suberb.

-Normal ca nu,doar ma duc pana la baie.

-Si la ce dracu ti-ai pus tricoul?urla la
mine.

-Bine , bine. Ma napustesc asupra ei. In doua minute hainele erau aruncate pe podea. Miscarile se amplificau cu fiecare iesire din ea,aducandu-ne la orgasm in mai putin de cinci minute.

. . . . . .

Meregem pe jos pana acasa la Jay ca sa imi recuperez masina,drumul pana la M e linistit,prea linistit.

Cand opresc mototrul o avertizez sa se comporte frumos. Isi deschida portiera cu putere,oprind-o la doi cm de masina Mirandei. Se uita la mine si mimeaza un scuze. Ma ia de mana si ne apropriem de usa.

Cara apasa pe clanta argintie si o deschide larg.Oare ce vor zice cand o vor vedea pe Cara. Ce va zice M? Ma va turna sau va lasa apele curate?

Night CriminalsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum