Şöför şaşırmış bir şekilde kadınlara baktı ve 5 dakikanın ardından otobüsü çalıştırdı ve Ananem'e el sallayıp yolculuğa başladık.
Anane sende heep lilililili de off elin Ananesi güle güle, yolun açık olsun yavrum felan der. Bizimkisi de lilililili diyor… Ben ne anladım bu işten!!!
~FURKAN~
Gözlerimi yavaş yavaş araladım ve karşımda Babam ve Annem'i ban bakarken buldum.
"Oğlum iyimisin?"
Dedi Babam
"Oğlum şimdi daha iyimisin Annem?"
Dedi Annem… Ben alnımı biraz ovaladıktan sonra yattığım betondan yavaşça ayağa kalktım.
"Beyza öldü ya ben süperim… Böyle soru mu sorulur tabiki de çok kötüyüm!!!"
Kapıya doğru ilerlerken Babam beni durdurdu.
"Oğlum delice birşey mi yapacaksın yoksa???"
Babama doğru kafamı çevirdim.
"Sadece yüzümü yıkayacağım."
Babam onaylarcasına başını salladı ve bende tuvalete gidip yüzümü yıkadım. Çok kötüydüm ve kendimi öldürmek için gücüm bile yoktu. Şu lanet olası jileti almak ve göğüsümü kalbime kadar kazımak istiyordum ama elim sadece musluğun oraya kadar gidebiliyordu. Yürüyecek halim yoktu ve istediğim sadece uyumaktı.
Ellerimi ve yüzümü yıkadıktan sonra odama girip devirdiğim yatağımı orada bıraktım. Soğuk yere vücudumu serdikten sonra uyumaya çalıştım ama olmuyordu. Kafam hatta her tarafım çok ağrıyordu ama hiçbiri umrumda değildi. Keşke Beyza da benimle gelseydi. Keşke…
~CEYLAN~
Yolu yarılamıştık ama benim canım çok sıkılıyordu ve bir an önce İstanbul'a Furkanıma varmak istiyordum. O kadar özlemiştim ki onu… Bunu kimse bilemezdi. Şuan oraya gittiğimi hayal ederken bile öyle heyecanlanıyordum ki kalbim bir değişik pompalıyordu. Bu tarif edilemezdi.
***
Gözlerimi yüzüme vuran Güneş sayesinde araladım ve gelmiştim. Evet şuan İstanbuldaydım ve koşarak Otobüsten çıkıp taksiye bindim. 15 dakika sonra Furkan'ı görecektim ve çok heyecanlıydım.
Dur bir sakin olmalıyım ya ben ona kızgındım… off bu olay olmasaydı fena trip yapardım yaa… Acaba Beyza'ya kim vurdu?
Of bak yine ağlıyacağım ama yaa bu kaçıncı makyajının akması Ceylancığım? Hı? Allahım bu kalp çok heyecanlı ya… Valla git gide yakınlaşıyoruz ve benim nefes almam da gitgide azalıyor. Doktorun bana verdiği ağıza sıkmalı şeyi sıkmasam taksi'de malları dikecem…
*** (BÜYÜK AN!!!)
Geldim sonunda geldim yaşası-…
Nefes al nefes ver nefes al ve nefes ver
Allahım sana geliyorum acaba kapıyı tıklasammı? Yoksa zile mi bassam napsam ki ben şimdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kopamadığım Bağımsın√
RomanceAşık olduğum adam hem youtuber, hem zengin, hemde olağanüstü yakışıklılığa sahip...
24.BÖLÜM
En başından başla