Ακουσα εναν γδουπο.... Γύρισα να δω τι ακριβως ηταν
.. ...

Το ειχα ξεχασει τελειως αυτο.... Πηρα το δερμάτινο βιβλιαράκι στα χερια μου..    Το ξεφυλισα και βρηκα την σελιδα που ειχα μέινει.

Ηθελα να δω αν ειχε γραψει την ημέρα που..... Που φίλησε αυτην......

Ουτε να το πω δεν μπορω...... Ξεροκαταπινω και πηγαίνω στην χθεσινή ημερομηνία...... Ειχε γραψει.

Ξεκίνησα να διαβαζω

~ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ~

Και αυτη η μερα εξελίχθηκε με απλα λογια..... ΣΚΑΤΑ....

οταν γυρνούσα για να παω να την βρω ηρθε κοντα μου εκεινη η Νανυ..... Τελος πάντων αυτη..... Μου μιλούσε και μου μιλούσε και δεν έβαζε γλώσσα μεσα...  Καποια στιγμη βλεπω εκεινη..... Μιλούσε με ενα τεραστιο χαμόγελο σ'αυτόν τον μ@λ@κ@......τα ματια μου στενεψαν...... Λιγο πιο μετα εφυγαν..... Αποφάσισα να τους ακολουθήσω....

(Ωχ... Αυτο δεν ειναι καθολου καλο.... Πρεπει να μας ειδε..... Να τον ειδε να με φιλάει... Αχ ρε Γκρεγκ..... Τι μου εκανες? )

Τους ειδα να καθονταο στο μαγαζι στην γωνια..... Ημουν απέξω και εβλεπα την καθε κινηση που έκαναν.... Κάποια στιγμη της πιανει το χερι......

. Γουρλωσα τα ματια μου και τους πλησίασα.... Ηθελα να τους βλεπω καλύτερα.......... 

Λιγο αργοτερα την πλησιάζει.... Ειχε σηκωθει απο την κωλοθεση του και έκατσε διπλα της.... Διπλα στην δικια μου Σκαρ.....

Την φίλησε...... Δεν εβλεπα τιποτα αλλο παρα μονο αυτούς.....δεν άκουγα τιποτα αλλο παρα την κοφτή μου ανασα..... Να αυξάνεται....

Εκλεισα τα ματια μου και απομακρυνθηκα......... Ηθελα να ξεχασω οτι μολις ειδα......

(Ω θεε μου Χαρρυ..... Μακαρι να ήξερες..... Μακαρι να ηξερες τι θα του ελεγα δευτερολεπτα μετα)

Μπήκα βιαστικά ξανα μεσα στο πανεπιστήμιο...... Μακαρι να μην την ειχα γνωρίσει ποτε μου...

(Τι?  😢 αλήθεια το θελει αυτο?)

Μακαρι να μην.... Αααααα....

Μπροστα μου βλεπω την Νίνα.... Με την ηλίθια σπαστικια φωνη της να τρυπάει τα αυτιά μου.
Αυτη μας έλειπε τωρα.

  Ενω την ξαποστελνα...... Εντόπισα την Σκαρ να πλησιάσει.... Αμεσως τράβηξα αυτην την Νάνσυ....και
χωρις δευτερη σκεψη....κόλλησα τα χειλη μου πανω στα δικα της...... Χωρίς να νιώσω απολυτως τιποτα μονο και μονο για να καταλαβει η Σκαρ ποσο ΣΚΑΤΑ ΕΝΙΩΣΑ. ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΑΝ ΝΙΩΣΕΙ ΕΣΤΩ ΤΥΨΕΙΣ... ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΛΙΟΜ@Λ@Κ@ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΜΟΥ.

μόλις εκανα αυτο που ηταν να κανω εφυγα για το δωματιο μου ελπίζοντας πως την εχω πληγώσει οπως αυτη εμενα......

(Ανεξέλεγκτα δάκρυα έβγαιναν απο τα ματια μου και προσγειώνονταν στην μπλουζα μου..... Εκλεισα το βιβλιο και επεσα με φορα πανω στο κρεβάτι αφήνοντας τα συναισθήματα μου να κατακλεισουν το δωμάτιο...... Δεν άντεχα να διαβαζω για το ποσο τον πληγωσα.... Δεν αντεχα να διαβαζω οτι μακαρι να μην με ειχε γνωρισει....  )

Μπ- Σκάρλετ...... Εισαι καλά?

Ε-θε.. Λω να μεινω λι.... Λιγο μονη μου(ειπα μετα βίας αφου η φωνη μου ειχε σπάσει...... Κλείδωσα την πορτα και μπήκα κατω απο τα σκεπάσματα...  Απο την μια χωριααν οι γονεις μου και από την αλλη εγω με τον Χάρρυ..... Δεν αντεχω αλλο....)

#######

Γειαααααα σαςςςς πως ειστε????
Ελπιζω καλα.....

Ψηφιατε και σχόλιαστε αν σας άρεσε το κεφαλαιο...... Ευχαριστω οσες το διαβάζετε.....

Πόλλα φιλια μέχρι το επομενοοο 😘

Η Γυναικα του Στάιλς 😍

~Innocent~(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)Where stories live. Discover now