Jeg gikk hjem fra trening, fordi den dritten av en bror jeg har ikke gadd å hente meg, og det er Desember, og jeg har faktisk hele 2km å gå! Han er en pikk as, fuck den lille pedojævelen der;(
Jeg begynte å gå fortere når jeg så skiltet inn til Jordbærveien, og det motiverte meg, for da var det bare 100 meter til! fy, broren min skal få en omgang assa! (nei ikke på den måten, skal banke han, dirty minda små skapninger..)
Plutselig lyste hele veien opp den helt svarte himmelen, og veien, så jeg fikk litt syn. Men den dritten bak kunne ihvertfall skrudd ned lyset litt for herregud nå fucka han (eller henne, unnskyld da) nattsynet mitt;(
Jeg begynte å jogge, både fordi det var småkaldt, og fordi jeg skulle vise mine syke atletiske skills (av å binge netflix) Jeg kunne nå se huset mitt, og jeg var blitt temmelig lei av å gå, så jeg bare løp for å komme fortere hjem. Jeg stoppet da jeg hørte noen rope navnet mitt «Ey Hanna» Jeg snudde meg sakte, og det knirket under førttene mine, fordi det var så mye snø. Jeg kunne ikke se noe annet enn en mørk skikkelise, men jeg kjente heller ikke igjen stemmen, og lysene blendet meg.
Da oppdaget jeg den hvite varebilen og fikk panikk, assa du kan spørre alle i livet mitt om jeg er paranoid, og alle kommer til å svare ja. assa jeg gikk hjem med vennina mi fra skolen når klokka var sånn 16, da det kom en mann gående mot oss som smilte skikkelig merkelig, og jeg hviska «Herregud nå blir vi voldtatt» Hun bare lo av meg. Jeg var pissredd jeg, men dritparanoid også.«Øhhh, Ja, det er nok meg... Hvem er du?» Med engang den setningen, den setningen som skulle vise seg å forandre livet mitt, den setningen som var den viktigste i hele mitt liv unnslapp leppene mine, brøt helvete løs.
De kom mot meg alle 4, og tok tak i meg, jeg skrek, hylte, spytta og kløp, men til ingen nytte. Jeg ble dratt inn i bilen, og de kjørte videre. Jeg skrek «HALLO DERE JÆVLER SLIPP MEG UT AV BILEN» etterfulgt av et nytt skrik «HJELP MEG JEG BLIR BORTFØRT AV NOEN STYGGE JÆVLER» Selvom jeg ikke hadde sett utseende deres, regnet jeg med at de var pedoer som likte å se små 13 åringer være redde, rundt 60 årsalderen.Han som satt bak rattet sa, 'Ey Luke, ta å stapp no i kjeften hennes a' Jeg svarte: Du skal faen ikke putte noe i min munn, putt dine skitne bollefingere vekk fra fjeset mitt og skaff deg er liv a'. De virket ganske overrasket av de frekke svaret mitt, og jeg stirret olmt på gutten ved siden av meg, nei unnskyld, la meg omformulere den setningen. mannen, som satt ved siden av meg. Han var vel rundt 20 åra eller noe. Konklusjon: Ikke en 60 år gammel drittsekk.
En bil kjørte forbi og jeg prøvde å forstyrre føreren til å kræsje inn i bilen, eller i grøfta, så han kunne komme ut å hjelpe stakkars meg, men den planen funka ikke, fordi han derre derre Luke, leste bevegelsen min, og stoppet meg før jeg fikk gjort noe.
Han snerret «Du skal faen ikke gjøre en dritt, så lenge du er under vår kontroll»Jeg svarte surt tilbake «Så jeg kan gjøre hva faen jeg vil nå da, for det ser ikke ut som om at du har no kontroll over meg akkurat nå»
Jeg stirret snurt rett frem, og tenkte jeg egentlig bare burde adlyde dem, før de slår meg eller noe, men hva er moroa i det?
Igjen sa føreren, og imens han så det kikket han i sladrespeilet, 'Luke, for faen gjør som jeg sier, ta å bind den jævla jente eller noe'
-K, bossJeg sa til Luke, bare for å irritere han «'Boss' Virkelig? Er du bitchen hans? Jeg hørte en av de andre guttene le - unnskyld, igjen - mente fittetrynene. Luke så på meg meg øyne som lynte av sinne, og en av de andre gutta sa 'sov godt nå, Hanna' Jeg startet med 'Hvordan kan du n-' men ble avbrutt da en klut med no sterkt ble tatt over munnen og nesa mi - og alt ble svart.
———————————————————————
Hei hei, viktig info; Egentlig ikke, bare gjør hva faen du vil. Poster når jeg vil, gjør hva du vil. Og hva er det de andre sier igjen a? Jo, 'Kommenter og vote for flere delere' mhm my ass.