-Cum să te cred când...
-Nu ai de ales, îi șopti aceata. Îți spun doar atât: totul a fost planificat de mine.
-De ce? Asta nu pot...
Iimediat primi un dosar.
-Citește-l! Fu îndemnată. Dacă risca ceva, Margo își dorea să se afle cu fața la oponenta sa, așa că se întoarse brusc și se așeză pe mânerul canapelei. Văzu o urmă de teamă pe chipul acesteia ceea ce fu satisfăcător: Korry Krentz era o lașă, dar începu să dea paginile.
-Îmi amintesc acum conexiunea numelui...
-Krentz! Zise fata. Îți amintești cum i-ai despărțit pe păriniții mei?
-Nu am știu că... ei bine, John a fost tatăl tău.
Fotografia bărbatului pe care-l sedusese, la un moment dat, o privi atât de vie. Soția acestuia, Isadora Krentz fusese cea care o angajase, iar adevărul se păruse așteptat doar din partea lui Margo: John era un adulterin. Își aminti cum Isadora nu înghițise bine vestea, dar niciodată nu știuse cei doi aveau și copii, sau cel puțin unul într-atât de nebun.
-Trebuia să ști?
Acesta era categoric glasul Isadorei care intra la fel de mândră în încăpere ca și fata ei. Aspectul acesteia nu o uimi, nicidecum.
-Ți-ai jucat bine rolul, așa-i „colega"? remarcă Margo.
-Sigur că da! Zâmbi aceasta. Ba chiar începusem să ne împrietenim cu adevărat.
-Nu te-ai prezentat intenționat, trase concluzia Margo.
-Nu aveam cum. Mă angajase Edward de puțin timp, iar el nu știa că tu îmi distrusesei casa.
-Nu eu am distrus-o. Soțul tău o...
-Taci! țipă Isadora. Era periculos să te cerți cu un infractor nebun, mai ales dacă aveai de-a face cu o femeie cu adevărat nebună, iar limba lui Margo era mult prea ascuțită. Își dădu rapid seama că, pentru a-i fi bine, trebuia să tacă și să meargă pe burtă. Trebuia să ignore știrea continuă care prezenta un nou scandal și, mai presus de toate, trebuia să încerce să evadeze. Trebuia să fugă din nou...
Îi oferise dragostea sinceră lui Edward care nu o făcuse întocmai. Un Edward care îi dovedise că totul începuse prin sex și că, la un moment dat, totul se va termina la fel. Pe cât de dezamăgită era, pe atât îi lua apărarea, în sinea sa, dar nu dorea să se asculte. Inima sa -când venea vorba de Hook- era proastă. Pe proști nu îi asculți.
-Tu mi-ai distrus-o!
-...nu zic că nu am intervenit puțin, zise aceasta.
-Așa că am vrut să te distrugem și noi pe tine. În fond, tata a murit din cauza ta.
-John este mort? Întrebă șocată Margo.
-Nu știai nici asta? Mama și fiica își zâmbiră. Da. S-a sinucis, anunță Korry Krentz.
Margo trecuse prin multe momente în care negociase cu minciunile oamenilor, clipe în care ea mințise și pe care le cunoștea. Regăsi ticuri în comportamentul Isadorei specifice unei persoane care minte. Mustăceala, urmată de o privire vinovată și plină de înțeles, o făcu să înțeleagă că mama ascunsese lucruri de fiică.
CITEȘTI
Mincinoasa -Seria „Domnişoara Wilde": VOLUMUL I
RomanceDupă ce cariera sa de „procurator de informații" din cadrul revistei de scandal „What's New?", din Montana, ia sfârșit brusc din cauza neatenției sale, Margo Wilde se mută din orașul de proveniență în Philadelphia, alături de sora sa mai mică, înce...
Capitolul 40
Începe de la început