Глава тридесет и две

Start from the beginning
                                    

- Спри! - казах, усещайки, че се изчервявам.

Той се засмя, но ръката му се върна на кръста ми. Нейтън ме повдигна и аз увих крака около торса му, облягайки се на стената. Най-накрая бях висока колкото него.

Нейтън ме гледаше известно време.

- Какво? - попитах го най-накрая. Караше ме да се чувствам неудобно, засрамена.

- Не мога ли да гледам красивата си приятелка?

Усетих топлина да се разлива в стомаха ми и не можех да не се усмихна.

- Съжалявам, не помня някой да ме е питал дали искам да бъда негова приятелка.

- Хана Колинс...

- Нейтън... - намръщих се. - Каква е фамилията ти?

Той се засмя.

- Хейс.

- Нейтън Хейс. - Хана Хейс, хареса ми.

Той се наведе и ме целуна по устните.

- Моля те, бъди моята приятелка. - каза срещу устните ми.

Усмихнах се.

- Разбира се. - целунах го.

Нейтън започна да целува шията ми, а след това усетих устните му на ухото си.

- Сега бих искал да правя любов с приятелката си. - прошепна съблазнително.

Гласът му... това беше най-секси нещото на света.

Моля те, направи го.

Обвих ръце около врата му, когато той ме понесе към леглото. Сложи ме да легна нежно, после се изправи, удряйки главата си в горното легло.

Той изпуфтя.

- Ох.

Не можех да спра да се смея.

- Съжалявам... добре ли си? - попитах, поглеждайки го.

- Ще съжаляваш за смеха си.

Той свали сакото си, а след това издърпа и вратовръзката. Наблюдавах го как се съблича пред мен. Изхлузих пуловера през главата си, разкопчах дънките си и започнах да ги избутвам по краката си, а след това с няколко ритника се отървах напълно от тях. Нейтън се наведе и започна да целува корема ми, взривявайки фойерверки навсякъде в мен. Големите му ръце лежаха на бедрата ми, докато той си проправяше път с устни нагоре. Издърпа бикините ми и аз усетих как прониква в мен, карайки ме да отпусна глава назад. Той започна да целува врата ми настойчиво.

Моят властен бодигард ❤️ (BG превод)Where stories live. Discover now