Nesúhlasne som zakrútila hlavou a hneď na to ma už Matteo držal v náručí a niesol ma k zdravotníkom.
Tí ma vyšetrili a povedali, že to bolo len vyčerpanie. Potom ma poslali, aby som si trochu oddýchla a hlavne som sa poriadne najedla. Jasné, že Matteo tam bol celý čas so mnou.
No ak si myslí, že teraz zmením názor, tak to sa ale poriadne mýli. To čo mi urobil ma veľmi zranilo.
A ani neviem ako, nastal čas koncertu. Obliekla som sa a práve teraz mi pripevňujú mikrofón.
Stojíme s Matteom blízko seba. Chcela som sa na neho pozrieť, no naše pohľady sa stretli. Stratila som sa v jeho pohľade a moje srdce šialene búchalo.
Matteo spojil naše ruky a ja som sa nebránila. Bolo mi to príjemé a... žeby som ho stále milovala?
Túto myšlienku som okamžite vyhnala z hlavy, no zo srdca sa mi ju vyhnať nepodarilo.
No a potom nastal ten okamih. Hodina pravdy. Čas ukázať to najlepšie, čo dokážeme. Naposledy som sa pozrela na Mattea.
Luna
Nech sa stane čokoľvek...Luna + Matteo
Pamätaj, že na pódiu musíš
vydať ten najlepší výkon.Matteo
Viem, že to medzi nami
teraz nie je najlepšie, no
snaž sa pôsobiť pozitívne.
A hlavne sa nesprestávaj
usmievať.
Hneď ako sme odspievali prvú pieseň sa mi chcelo plakať... zabudla som na všetko a rozhodla som sa, užiť si môj prvý a posledný koncert. Nasledovala totiž naša posledná pieseň... Alas.
Hneď ako sme dospievali sme zišli z pódia. Už mi nič nezabráni v odchode...
Beriem kufor a naposledy sa lúčim s našim manažérom. Chcem odísť skôr, než to zistí Matteo.
Luna
Ďakujem za takú skvelú
šancu spievať na tom pódiu...Manažér
To by mal Matteo ďakovať
tebe. Už znovu o neho
majú záujem.Keď som počula jeho meno, do očí sa mi nahrnuli slzy. Zobrala som kufor a nejaký muž mi pomohol výjst von. Tam už na mňa čakal taxík.
Na letisku som si vyzdvihla letenku, odbavila som si batožinu a teraz nastupujem do lietadla.
Sadám si na svoje miesto k oknu. Zahľadím sa von a dvere na lietadle sa zatvárajú. No a v tom ho tam vidím... pri lietadle dole stojí Matteo.
Svoje slzy už nedokážem dlhšie udržať a nechávam ich v prúdoch stekať po mojej tvári. Potom sa pri mne objaví letuška.
Letuška
Slečna Luna Sol Valenteová.
Matteo Balsano vám odkazuje,
že nemáte robiť unáhlené
závery a máte vystúpiť
z lietadla.Luna
Tak mu prosím odkážte, aby išie
preč... nevystúpim von. Ďakujem.O čo sa sakra akože snaží??! Lietadlo vzlietko a ja som pozorovala ako sa Disneyland pomaly ale isto zmenšuje až mizne z môjho dohľadu.
Ani neviem ako, ale zaspala som. No a keď som sa potom zobudila, akurát sme pristávali v Buenos Aires.
Na letisku ma už čakala mamina, ocino a Simón? Neverím, že je tu naozaj aj on.
Luna
Simón čo tu robíš?Simón
Prišiel som ťa vyzdvihnúť...Simóna som silno objala. Som tak rada, že mám niekoho tak super ako je on.
Doma nám manina pripravila tú najlepšiu večeru a ja som potom šla so Simónom do hosťovskej izby. Prišla mi teraz taká prázdna.
Sadli sme si na posteľ a Simón sa na mňa trochu bojazlivo pozeral. No potom sa spýtal niečo, čo by som od neho nikdy nečakala.
Simón
A čo budeš teraz robiť
s Matteom?Luna
Simón... Natteo je uzavretá
kapitola a ja už o ňom naozaj
nechcem nikdy počuť... Matteo
je minulosť.Takže je tu koniec... kapitoly😂 čo si myslíte o tom, že Luna chce navždy zabudnúť na Mattea? A podarísa jej to?
Prajem vám samozrejme krásneho valentína.
YOU ARE READING
Spojila nás hudba
FanfictionDvaja mladí ľudia, dva príbehy, a jedna záľuba, ktorá ich spojila... spev Luna sa rozhodne zúčasniť jednej speváckej súťaže, ktorá jej môže zmeniť život a pomôcť vystupovať na obrovských pódiách. Luna ... Keď už som konečne na rade, vychádzam pred p...