Podivný úplatek

89 6 5
                                    

Vysoký muž zahalený v objemném brokátovém kabátě modré barvy důkladně pohledem pročesával pódium. Tmavé oči pomalu a zkoumavě přejížděly po každém z nahých mužů. Zavrhovaly je a přelétaly k dalšímu. Konečně zvedl ruku ověšenou zlatými náramky a kostnatým bílým prstem s prsteny na jednoho ukázal.

„Toho!" Pronesl rozhodně.

„Ach bože..." Zasténal polohlasně obchodník, ale pak se jeho tvář poněkud rozjasnila. Tomuhle muži by mohl ten nejméně zvládnutelný a nejnebezpečnější otrok, jaký kdy prošel jeho podnikem, vyhovovat. Přísně na to stvoření pohlédl. „Vystup." Rozkázal mu. „Budeš prozkoumán."

Dotyčný mladík shlédl ze své výšky na malého baculatého červa, co se mu snažil rozkazovat a přemýšlel o své obvyklé formě vzpoury, jež spočívala v tom, že cosi vykřikoval a klel v cizím jazyce. Ty, kteří se ho pokoušeli zlomit, zastrašoval ceněním zubů a divokými pohledy.

Pak se z nějakého neznámého důvodu podíval přímo na vysokého muže v modrém. Zaujaly ho jeho pichlavé oči. Sledovaly ho s pobavením, jako by dokázaly číst jeho myšlenky. Mlčky tedy postoupil dopředu.

„Jakou má minulost?" Zeptal se muž. Měl hluboký zastřený hlas. „Odkud jsi ho získal?"

„Před několika týdny ho našli v jednom klubu." Odvětil obchodník.. „I když neustále mluví, nedozvěděl jsem se od něj o jeho minulosti zcela nic. Ale je hodně silný, jak vidíte, vážený pane."

Muž se ostře zasmál. „Jistě." Pronesl suše s pohledem upřeným na mladíkovy intimní partie. „Uhni, abych si ho mohl podrobněji prohlédnout a pak ho možná koupím."

Obchodník pokynul svým pomocníkům a ti pomohli muži v modrém zdolat příkré schůdky.

„Dejte ho výš, ať ho lépe vidím." Nakázal muž a pomocníci okamžitě přinesli stupínek, na který si mladík vylezl.

Potencionální kupující kolem něj začal kroužit. Jen tu a tam se ho dotkl. Měl zdravou a hezkou pokožku. Teplými dlaněmi mu přejížděl po svalnatých lýtkách a cítil, jak sebou mírně cuká. Dlaně přesunul na mladíkův zadek a jemně jej stiskl.

Opět se mu postavil tváří v tvář. „Sestup." Mladík poslechl. „Otevři ústa." Nařídil mu klidně a k jeho údivu tak mladík udělal. Nahlédl dovnitř a spatřil řady bílých zubů. „Máš všechny zuby..." Poznamenal uznale. „... a jsou silné a zdravé. To je moc dobře." Mladík zavřel ústa a muž mu pohlédl přímo do očí. Byly temně hnědé, lemované hustými řasami. „Vylez si zpátky nahoru." Nařídil mu a kousek poodstoupil, aby ho viděl celého.

Mladík byl velmi vysoký s rozložitými rameny a širokým hrudníkem. Měl urostlou postavu, která však nepůsobila hrubě. Vlasy měl na krátko střižené, černé jako havraní křídla. Jinak jeho tělo bylo světlé a hladké, až na husté, temně černé kudrliny mezi stehny. Měl hezky tvarované a elegantní ruce i nohy. Protáhlý obličej, ušlechtilý podlouhlý nos, silné lícní kosti, vysoké čelo a velká plná ústa. Nad mandlovýma očima mu rostlo tmavé obočí. Tvar jeho čelistí svědčil o odhodlanosti a uprostřed hranaté brady měl ďolíček.

Znovu přistoupil před něj. „Chci tě vidět v plné zbroji." Pronesl muž tlumeně a odstoupil od mladíka.

„Jihye..." Zavolal obchodník na dívku, co postávala nedaleko jejich skupinky.

Dívka ihned přiběhla. S pomocí se dostala až k mladíkovi. Klekla si před něj a prsty mu oddělila stehna od sebe. Sáhla vzhůru a do dlaně uchopila jeho varlata. Cítila, jak se slabě zachvěl, ale když vzhlédla, měl jeho hezký obličej nezúčastněný výraz.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 09, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

EXOKde žijí příběhy. Začni objevovat