Ám nem csak szemem hanem, férfiasságom is reagált, ugyan is érzetem hogy elcseppentem. Éreztem hogy farkam erőteljesen megrándul s ezzel egyidőben lökte ki magából vágycseppjeim első kis cseppecskéit. A csodás érzésre nyögtem egyet, ám erre rá tett egy lapáttal az is, hogy Lisie a farmer nadrágomon keresztül kezdte el izgatni hímvesszőmet. Kész, nekem végem van!
Elveszítve maradék józan eszem is téptem le magamról farmer nadrágom, majd vállam fölött elhajítva másztam lisie fölé. Vágyittasan rá néztem, kinek szemei ragyogtak, akár a gyémánt. Szemeiben ott éledezett a szenvedély tűzének apró kis szikrája ezzel elpattíntva bennem valamit. Szépen lassan, ám egyre inkább türelmetlenül simítottam végig lisie belső combján, egyre közelebb haladva nőiességéhez. Szemeimmel eközben a lány arcát vizslattam kinek élvezettől eltorzult arca gyönyörű látványban részesített. Mikor finoman hozzá értem nőiességéhez, eleresztett egy halk sóhajt, ám mikor finoman rá csókoltam anyagon keresztül, már felnyögött.
-Khérlekh ah.. Vhedd leh! -nyögte Lisie, mire eleget téve kérésének beakasztottam két ujjamat nadrágja s egyben bugyijának szegélyébe, majd csiga lassan elkezdtem lehúzni róla az anyagot, ezzel tovább húzva a lány agyát. -Ah gyhorshabban! -szenvedett, mire elvigyorodtam, s egy hirtelen mozdulattal lerántva róla elhajítottam a szoba másik felébe. Mostmár teljes egészében meztelenül feküdt alattam, ezzel méginkább felkorbálcsolva bennem a szenvedély vadító tüzét. Ismételten megnyaltam megtépázott ajkaimat, s mostmár teljes egészében egy puha csókot leheltem nőiességére, mely már nedves volt. Elmosolyodtam, hisz ez annak a jele vllt hogy Lisie is pont annyira szeretné ezt az egészet mint én. Kéjes nyögései zene volt a fülemnek, s ha tehettem volna beállítottam volna csengő hangnak, hogy mindig halhassam ennek az angyalnak a vágykeltő nyögdécseléseit. Igaz, életemben először csináltam ezt, de nem görcsöltem rá a dolgokra, csupán ösztönből cselekedtem. Nyaltam, szívtam, s egy idő után már bele is helyeztem nyelvemet Lisie forró hüvelyébe, melytől gerince szabályos ívben meggörbült, s az eddigieknél is hangosabban felnyögött.
-AHH JHUNGKHOOK!! -sikította nevem. Vajon mekkorát fog sikítani akkor, ha teljes egészében benne leszek? 

Ahh! Márcsak ennek gondolatától is össze fut a nyál a számban. Egy ideig még ritmusosan mozgattam nyelvem nőiességén, majd kicsivel később mikor már kellőképp nedvesnek éreztem, felemelkedtem lábai közül, ezzel Lisieből egy elégedetlen nyögést kiváltva.
-Nyugalom sweetie. Lesz ennél jobb is. -simítottam végig arcán, majd felálltam, s az éjjeli szekrényemhez lépkedtem, hol elővettem a felső fiókból az óvszert és a síkosítót. Vágycseppjeimmel át itatott boxeremet könnyű szerrel levéve magamról bontottam ki az óvszert, majd felgörgettem magamra, hosszomat pedig bekentem a síkosítóval. Egy diadal ittas mosoly kíséretében vissza másztam Lisie fölé az ágyra. Ekkor szégyenlősen ágyékomra pillantott, ám zavarában gyorsan eltakarta a kezeit. Megmosolyogtató látvány volt, s szívem hevesebben kezdett el verni mellkasomban, majd' ki szakadva onnan.
-Nehm ihs thudtam hogy, ihlyen nhagy vagyh. -dörmögte Lisie a tenyerébe.
-Nem fogok neked csalódást okozni! -mondtam szelíden mosolyogva, majd kezeit elvettem arca elől, s feje fölött összekulcsoltam őket. Lehajoltam egy romantikus csókért, s ezzel egyidőben kezdtem el befelé tolni magam, miközben szerelmem reakcióját figyeltem.

*Lisie szemszöge*

Jungkook ahogy lehajolt hozzám, s megcsókolt, olyan érzéssel töltött el, amit nem tudtam hova tenni. Szívem ha lehet, az eddigieknél is hevesebben kezdett el verni, és gyomrom görcsbe rándult a közelgő kéj gondolatától, ám cseppet sem féltem, hisz tudtam, hogy Jungkook vigyáz rám, és hogy együtt fogunk a csillagokba repülni.

Amint éreztem hogy kezdi befelé tolni magát forró hüvelyemben, egy hatalmasat nyögtem az enyhén feszítő érzésre. Lábujjaimat begörbítettem, fejemet pedig a párnába fúrtam. Míg Jungkook tövig nyomta magát bennem, mindketten szabálytalanul lihegtünk, s nyögtünk. Hiába hogy szerelmem kellőképpen felkészített, mégis érzetem azt a kis fájdalmat, így akaratom ellenére egy kisebb könnycsepp gördült végig piros orcámon. Ezt Jungkook is észrevette, s csókokkal kezdte el beborítani gömbölyű melleimet.
-Ahh.. Mhindjárth jhobb lheszh. -mondta Jungkook zihálva, majd fejét nyakamba fúrta, s úgy csókolgatott tovább. Megborzongtam az érzéstől, amint erogén zónámat vette célba puha, telt ajkaival. Értékeltem, hogy Jungkook várt egy kicsit, míg megszokom hatalmas méretét.

Egy idő után az alhasamban érzett fájdalom minimálisra csökkent, így Jungkook tarkójára simítva adtam neki a jelzést, hogy mozoghat. Nem tétlenkedett. Először lassan, majd fokozatosan egyre gyorsabban kezdett el bennem mozogni, ezzel mindkettőnkből hangos nyögéseket kicsalva. Szószerint a lepedőt téptem magam alatt, s ahogy közeledtem határaimhoz, kezdtem másként látni a világot. Márcsak a behatolások cuppogó, tocsogó hangját hallottam, s jungkook férfias s mély mordulásait, ahogy turbó fokozatra kapcsolva löki magát bennem.

Egyszercsak feltette az egyik lábam izmos vállára, s úgy kezdett el bennem mozogni az eddigieknél is mélyebben, ezzel nagyobb élvezetet nyújtva mindkettőnk számára. Nyüszítettem, vonaglottam, s nyögtem alatta. Az sem érdekelt ha ezzel úgy néztem ki, mint akit megszállt az ördög. Jungkook egyre gyorsabban, és gyorsabban mozgott bennem, míg végül eltalálta gyönyör központomat, s több se kellett hogy nevét nyögve élvezzek el  a szerelmemmel.
Még lökött párat levezetésként, majd kihúzodva belőlem szedte le magáról a gumit, melyre egy csomót kötött, s kidobta a kukába, majd lefeküdt mellém az ágyra, s kiskifli nagykifli formát felöltve betakart egy puha pokróccal, s szorosan magához ölelve lihegett nyakamba.
-Sz.. Szherethlek jhagiyha. -csókolta meg nyakamat, mire elmosolyodtam, kezemet össze kulcsoltam övével, s hüvelyk ujjammal elkezdtem puha bőrét cirógatni.
-Énis téged Jungkook. -mondtam mosolyogva, s miután egy puha csókot leheltem ajkaira, közösen hajtottuk álomra fejünket.
~

My Best Friend |jjk | ✔️ JAVÍTÁS ALATTWhere stories live. Discover now