Matthew beni dinlerken birden aklına gelen düşünceyle irkildi.
"Ama nasıl olur, benim şu an ölmüş olmam gerekirdi. Arkadaşlarımın birer birer öldüklerini gözlerimle gördüm.
Forneus kendini kaybettikten hemen sonra ortaya altı tane dev gibi savaşçı çıktı. Ultor getirmişti onları. Nedenini de "Savaşta bize yardımcı olacaklar." diyerek açıkladı. Aslında ben bu durumdan şüphelenmiştim. Ama daha bir şey sormaya fırsat bile bulamadan içimize girdiler ve bedenlerimizi kontrol altına aldılar.
Gerçi ben mi güçlüydüm yoksa benimle bütünleşen Zamor mu beceriksizdi bilemiyorum, zihnim tamamen kapalı değildi. Arenada olan biten her şeyi görebiliyordum ve konuşulanları duyabiliyordum. Bay Burdon'un ölümü, Aden, Carol, Ariel ve Keira'nın babalarının başındaki üzüntülü halleri gözümün önünden gitmiyor. Hiçbir şey yapamadım onlar için."
Gözleri yine dolmuştu. Onları çok sevdiği belli oluyordu. Anlatmaya devam etti:
"Sonra birden bire çok büyük acılar çektiğimi hatırlıyorum. Zamorların ve Lapithlerin enerjimizi tamamen boşaltmadan bedenlerimizi terk etmeyeceğini anlamıştım. Zaten Ultor psikopatından vicdani bir hamle beklemek son derece anlamsızdı. Nitekim öyle de oldu, dev yaratıklar arkadaşlarımı mumyaya çevirdiler ve öldürdüler.
Ama ben ellerimi gördüm, ben de aynı durumdaydım. Neden ben de ölmedim ve yaşıyorum. Daha da önemlisi Burdon kardeşler ne oldu, onlar kurtulmayı başarabildiler mi?"
Anlaşılan Matthew'den öğrenebileceklerimiz şimdilik bu kadardı. Açıklama yapma sırası Paldor'a geçmişti:
"Sen ölmedin Matthew, çünkü seninle bütünleşen aslında bir Coldor ajanıydı. Bu ajan, aynı zamanda Zamor genleri taşıyan özel niteliği olan ajanlarımızdan biriydi. Melezdi yani, tıpkı Burdon kardeşler gibi. Ultor çok sinsi bir plan yapmıştı. Ne yazık ki bunu çok geç öğrendik ama son anda da olsa Ultor'un dünyaya getirteceği savaşçıların arasına ajanımızı yerleştirmeyi başardık. Senin içindeki de oydu."
"Keşke daha fazla ajan gelebilseymiş, şimdi Simon, Charles, Melanie, Sissy ve Kelly de yaşıyor olurdu." dedi Matthew iç çekerek.
"Onlar yaşıyorlar, üzülmene gerek yok." diye cevap verdi Paldor hafifçe gülümseyerek.
"Nee!.. " diyerek oturduğu sandalyeden sevinçle ayağa fırladı Matthew. "İnanamıyorum, bu nasıl olur?"
Matthew'in ani tepkisiyle Richard'ın ödü patlamıştı. Bu tür ani tepkilere karşı çok hassastı. Gözlerini devirerek sinirli sinirli Matthew'e baktı:
"Bak pizzacı bununla üç oldu, eğer bir daha böyle bir şey yaparsan bu kez gerçekten ölürsün haberin olsun."
Matthew Richard'ın tehdidinden çok etkilenmişe benzemiyordu. Onun çok yumuşak bir kalbi olduğunu o da hemen anlamıştı.
Matthew'in sorduğu sorunun cevabını biz de bilmiyorduk ve çok merek ediyorduk. Hepimiz heyecanla Paldor'un dudaklarından dökülecek cümleleri beklemeye başladık.
"Tiyatro çalışırken(!) Maya'ya Coldor ırkının çok önemli bir özelliğinden bahsetmiştim, hatırlıyor musun?" diyerek Matthew'e sordu Paldor.
"Evet." diye cevapladı Matthew. "KADER YAZICI olayı."
"Doğru." diyerek onayladı Paldor. "Mordad'ın, eski komutanı Chrom ve ailesini her yerde arattığını istihbaratımız sayesinde biliyorduk ama son evrelerde, yani Ultor devreye girdiğinden beri gizliliğe çok dikkat ettiler. Burdon'ların bulunduğunu ve sonrasında gelişen olayları, Ultor en son aşamada Zamoran'dan uzay gemisini ve savaşçıları isteyene kadar bilmiyorduk. O nedenle ancak son anda ajanımızı yerleştirebildiğimizi söyledim biraz önce. Eğer daha önce bunu öğrenebilseydik Flora ve Chrom'u, ayrıca kulübe yolunda kaybettiğin arkadaşlarını..."
" Borrowski, Felicity, Jade ve Rain." diye araya girdi Matthew, hüzünlü bir ses tonuyla.
"Evet, onları da kurtarabilirdik ve olay böyle bir trajediye dönüşmezdi." dedi Paldor.
"Ve tabii aileleri de" diyerek tamamladım.
Kısa bir sessizlik olmuştu. Bu durum, sanki kaybedilenler için doğaçlama olarak ortaya çıkan, bir çeşit saygı duruşunu andırıyordu. Paldor devam etti:
"Ajanımız operasyona geç katılmış da olsa hemen duruma hakim oldu. Ultor'un olayı nereye vardıracağını tahmin ediyordu. O nedenle öncelikle sizin hayatınızı kurtarması gerektiğini düşündü. Çünkü O'nun Aden, Carol, Keira ve Ariel'e bir şey yapamayacağını biliyordu. Bu temel tespitleri yaptıktan sonra da hemen planını uygulamaya koydu.
Yazar Notu: Merhaba arkadaşlar! Umarım bölümü beğenmişsinizdir, Matthew'la ilgili gerçekleri bu bölümde öğrenmiş oldunuz. Bugün Erasmus+ projesi için yurtdışına çıkacağım ve 1 hafta orada olacağım. Gitmeden sizi bölümsüz bırakmamak ve size bölüm yetiştirmek adına bu bölümü yazdım hemen. Haftaya bölüm gelmeyebilir oradaki yoğunluğumdan ötürü. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Öpüldünüz! :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER YAZICI
Science Fiction"Coldor ırkı, beyin güçlerini kullanarak karşısındakinin algısını kısa veya uzun süreliğine değiştirebilir Maya. İstediğimiz canlıya -tabi normal seviyede bir beyni olan- kurguladığımız herhangi bir hayatı yaşatabiliriz. Yaşanılan ya da yaşanılacak...
BÖLÜM 16
En başından başla