I.fejezet: A Vadászat elkezdődik

Start from the beginning
                                    

- M-Maga lenne az o-orvosom?- pislogtam megszeppenve a férfire, mire ismét felnevetett.

- Orvos? Nem, nem vagyok orvos.- billentette oldalra a fejét, majd megpaskolta az ágyat, amin alvadt vért láttam.- Jöjjön, kisasszony feküdjön le!
Nagyot nyelve eleget tettem a kérésnek és elhelyezkedtem kényelmesen.

- Rendben...A jó helyre jött, kedvesem!- gurult mellém mosolyogva.- Yharnam a vérontás otthona...Meg kell fejtenie a titkát. De egy kívülálló, mint kegyed mégis hol kezdje?

- Mégis miről...beszél?!- néztem rá ijedten.- É-Én azért jöttem ide, hogy meggyógyuljak...

- Meg is van~!- folytatta tovább mit sem törődve velem.- Egy kis Yharnam vér a kisasszony ereibe...De először is kell egy szerződés~!

- É-Én nem akarok semmilyen szerződést!- ültem volna fel gyorsan, mire visszanyomott a helyemre.

- Semmi baj...semmi baj!- mosolygott rám ijesztően, majd felém nyújtott egy papirost.- Félre értett a hölgy! Ez fog kelleni ahhoz, hogy meggyógyuljon. Csak ki kell töltenie, és máris a gyógyulás útjára lépett.

Válaszul bólintottam egyet, majd kitöltöttem a papírt. Utoljára az aláírást hagytam. Vajon tényleg annyira akarom én ezt?
Végül nagy nehezen aláírtam mégis.

- Jól van...-nézte meg a papírt.- Minden aláírva és elrendezve. Most megkezdjük a vérátömlesztést.

Ijedten néztem fel a férfira, aki belém szúrt egy tűt.

- Oh, ne aggódjon!- nézett rám, mire a mellettem lévő állványon álló vértárolóból, a vöröses, narancssárgás lé folyni kezdett az ereimbe.- Bármi is történik, azt fogja hinni, hogy egy rossz álom.

Lassan homályosan kezdtem látni, minden elmosódott. Az öregúr rázkódó vállal nevetni kezdett, mire leesett...

- Maga...átvert...engem...- néztem rá összetörten. Megpróbáltam felállni, de a testem nem mozdult.- Mit...mit tett...velem?!

A férfi nem válaszolt, és minden elsötétült.

Nem tudom, hogy csak pislogtam, vagy huzamosabb idő telt-e el, de azt tudom mikor lassan kinyitottam zöld szemeimet sötétebb volt a szobában.

A bal oldalamra néztem bambán, mire vértenger fogadott, amiből egy vérfarkas lépkedett egyenesen felém. Ilyen pillanatban menekülnöm kellett volna, azonban teljesen a vér hatása alatt voltam, akár egy kábítószerező. Felém nyúlt az a lény, azonban mielőtt elért volna, lángra kapott. Holtan esett össze, majd a tűz elállt, fejemet lassan visszafordítottam.

Tekintetem megakadt azokon a kicsi, fehér lényeken, amik a lábamon felmásztak az arcomig. Erre se tudtam reagálni semmit, minden elsötétült ismét.

- Ah, talált magának egy vadászt!- hallottam meg egy lágy, női hangot, mire egyből felébredtem.

Nagy nehezen sikerült felkelnem az ágyról. Reménykedtem benne, hogy azt az öregembert itt találom, azonban nem így lett.

Mikor felültem ugyanott találtam magam, csak valamivel sötétebb volt, mint mikor idejöttem. Kicsit szédelegve, de sikeresen lábra tudtam állni, tekintetemet körbe vezettem a szobán.

Az egyik széken találtam összehajtogatott ruhákat, amit nem igazán értettem, hogy miért van. Aztán lenéztem a ruhámra, ami csurom vér volt és megértettem az okát.

A ruha vörös színű volt, díszes hímzéssel, garbóján fehér csipkével. Hozzá egy fekete bőrkabát társult, aminek a szélén arany kézimunka volt megfigyelhető. Ha az ember jobban megnézte gyönyörű kacskaringós illetve virág mintát ábrázolt. A nyaki részhez fehér selyemkendő volt betűrve, amin szintén egy nagy, vörös drágakőből készült bross csillogott. Hozzátartozó kesztyű, akárcsak a teljes készlet gyönyörű, részletes díszítésű volt. A csizma egyszerű, fekete bőrből volt, de mégis tökéletesen illett a szetthez. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 23, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Bloodborne: The Monster Who Fell in Love with the PrincessWhere stories live. Discover now