Mi-am scos cele trebuitoare pentru micul dejun si l-am pregatit apoi am mers in camera copiilor.I-am gasit dormind dusi asa ca i-am lasat in pace.Au dormit cateva nopti la orfelinat deci astazi voi face o exceptie si las sa doarma cat vor ei.

 

Ies pe varfuri si ma indrept spre camera cumnatului cu gandul sa-l trezesc,dar chiar atunci usa de la dormitorul sau se deschide iar eu ma opresc asteptand sa vad cine e.Imediat in fata mea apare Chaz cu parul ciufulit si somnoros,insa atunci cand m-a vazut stand in fata usii cu mainile incrucisate si o privire serioasa pe chip tresari speriindu-se ca lumea.

-‘Neata,ii spun pe un ton serios.

-‘Neata,imi raspunde privindu-ma temator.

-Micul dejun e gata,il anunt intorcandu-ma sa plec la bucatarie.

-Ceilalti nu s-au trezit?ma intreaba mergand in urma mea,dar la cativa pasi departare.

-Justin e la dus iar pe cei mici i-am lasat sa doarma.Ai dormit bine?il intreb turnandu-i suc in pahar.

-Da,tu?ma intreaba punandu-si lapte peste cereale.

-Foarte bine,ii raspund asezandu-ma pe scaunul meu.

-Aha!

-‘Neata bro,zise satenul intrand in bucatarie.

-‘Neata,ii raspunde luand o lingura de cereale.

-Unde sunt...

-Dorm.I-am lasat sa se odihneasca pentru ca n-au dormit in paturile lor doua-trei zile,il lamuresc zambind.Suc?

-Sigur,spune luand loc langa mine.

  

Dupa ce i-am pus suc lui Justin am inceput sa mancam.In timp ce faceam asta o atmosfora tensionata s-a creat intre noi.Chaz se uita uneori la mine si la Justin,alteori doar la mine si astepta sa se intample ceva.

  

Vazandu-l cam agitat,m-a bufnit rasul fara sa vreau.

-Ce e?ma intreaba iubitul nedumerit de reactia mea.

-Nimic,ii raspund incercand sa ma calmez dar cand i-am vazut fata cumnatului am inceput si mai tare sa rad.

   

In cateva secunde m-i s-au alaturat si ei razand ca nebunii insa fara a sti motivul.Cand in cele din urma ne-am calmat,i-am zis:

-Eu radeam de faptul ca scumpul nostru prieten se asteapta sa-i fac ceva acum,dar n-am s-o fac.

-Poftim?!intreaba Chaz uimit.Ba nuuu!

-Ba da,il contrazic serioasa.O sa va atac pe amandoi atunci cand va ve-ti astepta cel mai putin,il anunt zambind diabolic.

-Asta fiind cand?intreaba Justin curios.

-Cand voi considera ca e momentul.

-E vai de voi,ii spune satenul meu batandu-l pe umar.

  

Chaz n-a comentat nimic ci s-a multumit sa-si manance micul dejun in liniste.

  

Dupa ce-am terminat de mancat,ne-am dus in sufragerie si am pornit televizorul in vreme ce Justin se pregatea sa plece la firma.Trebuia sa se duca pana acolo ca nu mai fusese de trei zile si avea de semnat niste acte.

Profesorul meu de sport e o bunaciune!!(JB fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum