"အကုိ"
ခပ္တုိးတုိးေခၚလုိက္ေသာ က်ြန္ေတာ့္အသံေၾကာင့္ တစ္ခ်က္တုန္သြားေသာ္လည္း ေခါင္းေတာ့ေမာ့မၾကည့္လာ…
"အကုိ က်ြန္ေတာ္ ေနသစ္ပါ…ဘာမွမျဖစ္ဘူးေနာ္…က်ြန္ေတာ္ရွိတယ္"
ေျပာၿပီး လက္ေမာင္းကုိ အသာဆုပ္ကုိင္လုိက္ေသာ က်ြန္ေတာ့္ကုိ ဒီတစ္ႀကိမ္တြင္ေတာ့ ေမာ့ၾကည့္လာသည္။
စုိစြတ္မႈျဖင့္အေရာင္လဲ႔ေနေသာ အကုိ႔္မ်က္ဝန္းေတြကုိ အလင္းေရာင္မွိန္ေသာ္လည္း နီးကပ္လြန္းေသာ အေနအထားေၾကာင့္ ေသခ်ာျမင္ေနရေသာ က်ြန္ေတာ္…
ဒီလုိအခ်ိန္မ်ိဳ းမွာ မျဖစ္သင့္ေပမယ့္ က်ြန္ေတာ္ ရင္ခုန္ေနခဲ႔သည္။………
အခန္းထဲ ခုံေပၚသာမက အကုိ႔ေဘးပတ္ပတ္လည္ကုိပါ
ဖေယာင္းတုိင္အႀကီးမ်ားထြန္းေပးရင္း နံရံကုိ မွီကာ ေက်ာက္ရုပ္တစ္ရုပ္လုိထုိင္ေနေသာ အကုိ႔ကုိ တစ္ခ်က္ၾကည့္၍
ေနာက္ဆုံးတစ္တုိင္ကုိ မီးညွိလုိက္ေသာ က်ြန္ေတာ္…"အကုိေကာ္ဖီေသာက္မယ္မလား က်ြန္ေတာ္သြားေဖ်ာ္ေပးမယ္…တစ္ေယာက္ထဲေနခဲ႔လုိ႕အဆင္ေျပတယ္မလား"
ကေလးတစ္ေယာက္မဟုတ္မွန္း သိေပမယ့္လည္း
ေစာေစာက အကုိ႔ပုံစံေၾကာင့္ စုိးရိမ္၍ေမးမိေသာ က်ြန္ေတာ့္ကုိ ေခါင္းသာညိတ္ျပေသာအကုိေၾကာင့္ အျပင္ထြက္ကာ ေအာက္သုိ႕ ဆင္းခဲ႔လုိက္သည္။ေအာက္ထပ္တြင္ထြန္းထားေသာ မီးအိမ္အခ်ိဳ႕ႏွင့္ ဖေယာင္းတုိင္အခ်ိဳ႕ရွိေသာ္လည္း လူေတာ့တစ္ေယာက္မွမရွိ…မနက္စာစားဖုိ႕လာေခၚေသာ အခ်ိန္မွလြဲ၍ က်န္တဲ႔ အခ်ိန္မ်ားတြင္ၾကယ္စင္ ကုိမေတြ႕မိ…အကုိ႕ရဲ႕ အေဒၚကုိလည္းမေတြ႕…
သူတုိ႔ဘယ္မွာမ်ားေနၾကသလဲမသိ…အခန္းထဲက တစ္ေနကုန္မထြက္တာမ်ားလား…
အိမ္ႀကီးက သရဲေျခာက္မွာေတာင္စုိးရတယ္…က်ြန္ေတာ္သာ အကုိနဲ႕မလုိက္လာရင္ ဒီအိမ္ႀကီးထဲ အကုိတစ္ေယာက္ထဲ ျဖစ္ေနမွာေပါ့…ေစာေစာကလုိအေျခအေနမ်ိဳ းနဲ႕
ႀကံဳ ရင္ အကုိတစ္ေယာက္ထဲသာဆုိ…အေငြ႕ထြက္လာၿပီျဖစ္ေသာ လ်ွပ္စစ္ေရေႏြးအုိးကုိ ကုိင္၍
ေကာ္ဖီမႈန္႕ထည့္ထားေသာ ခြက္ႏွစ္ခြက္ထဲ ေရေႏြးတုိ႕ေလာင္းထည့္ရင္း ေခါင္းခါမိသည္။
အေငြ႔တစ္ေထာင္းေထာင္းျဖင့္ ထြက္ေပၚလာေသာ ေကာ္ဖီၾကမ္း ရနံ႔ေၾကာင့္ အနည္းငယ္စိတ္ၾကည္သြားသလုိ…
အကုိသၾကားႀကိဳက္မလားမသိေပမယ့္ ေကာ္ဖီေသာက္ရင္
ဒီတုိင္းသာ ေသာက္တတ္တာမုိ႕ ႏွစ္ခြက္လုံးသၾကားမထည့္မိ…
ေကာ္ဖီခြက္ႏွစ္ခြက္ကုိင္ကာ အေပၚျပန္တက္လာေသာ က်ြန္ေတာ္…အခန္းထဲ ေစာေစာကအတုိင္းေက်ာက္ရုပ္တစ္ရုပ္လုိထုိင္ေနေသာ အကုိ႕ကုိ ၾကည့္ရင္းသက္ျပင္း ခ်ရင္းသာ…
အကုိ႕ေဘးၾကမ္းေပၚတြင္ ထုိင္ခ်လုိက္ေသာ က်ြန္ေတာ့္ကုိလွည့္ပင္မၾကည့္ …ကမ္းေပးေသာ ေကာ္ဖီခြက္ကုိ ယူ၍
ေခါင္းငုံ႔ေနေသာ အကုိ႔ ကုိတိတ္တစ္ဆိတ္သာေငးၾကည့္ေနမိသည္။
YOU ARE READING
ေလလြင့္ငွက္တစ္ေကာင္ရဲ႕ နိဒါန္း
RomanceBoys Love(BL) အမွတ္တမဲ႕ေတြ႕ဆုံမႈေလးေတြကေန အမွတ္တရေတြ အျဖစ္ ေျပာင္းလဲရင္း... ၿငိမ္သက္ေနတဲ႔ ကုိယ့္ ႏွလုံးသားကုိ ကခုန္ေစတဲ႔ သူက မိန္းကေလးတစ္ေယာက္မဟုတ္ခဲ႔ဘူး...
Epi 12
Start from the beginning