Jealousy. My Baby.

En başından başla
                                    

Park Chanyeol. 

"Artık sevgili olsanız." 

Baekhyun'un yerde yuvarlanarak söylediği cümle ile yavaşça gözlerimi devirdim ve aynaya bakarak dans hareketlerimi tekrarlamaya devam ettim. Şu anda buna odaklanamazdım. Hazır değildim. Daha doğrusu bu fikri düşünmenin beni farklı yollara çekeceğini biliyordum.

Başarmalıydım.

"Valla çok yakışıyorsunuz."

Müziğin ritmine her odaklanmaya çalıştığımda gelen yorumlar ile dengemi kaybedecek duruma gelmiştim. Yaklaşık bir saattir susmayan bir Byun Baekhyun yorucuydu ve kovsam da gitmiyordu. 

"Sen olmazsan, ben Chanyeol ile birlikte olurum."

Gelen son cümle ile en sonunda bedenimi yere bıraktım.

"Sen mi?"

"Chanbaek diye bir ship ismimiz bile var. İnsanlar neredeyse sizin kadar bizi yakıştırıyorlar."

Gelen cümle ile dudaklarımdan bir kahkahanın kaçmasına izin verdim. Chanbaek mi? Daha çıkış yapmadan kim bilir başımıza neler daha gelecekti?

"Yine de siz sevgili olun. Benim başka planlarım var."

Baekhyun'un cümlesi ile gözlerimi yavaşça kıstım. Kiminle ilgili fikri olduğunu bilmiyordum ama merak etmemek elde değildi.

"Kimden hoşlanıyorsun Byun Baekhyun?"

"Kimse."

Gözlerini kaçırması ile gözlerimi daha kısarak yavaşça ona yaklaştım.

"Kim?"

"Söylemem."

"Bana bile mi?"

"Özellikle sana. Bizi hemen evlendirirsin."

"O kadar seveceğim bir kız mı?"

Baekhyun başını sallayıp ayağa kalktı. Üstünü silkmesi ile beni burada bırakıp konuyu kapatacağını biliyordum ve buna izin vermemek için hemen ayağa kalktım. Kapıyla arasındaki yolu anında kestim.

"Öğrenmeden gidemezsin."

"Chanyeol ile sevgili olursan, sana kimden hoşlandığımı söylerim."

Söylediği cümle ile omuzlarım yavaşça çöktü. Kalbimdeki küçük odaya doğru yolculuğa çıktı zihnim.

"Beni sizin gördüğünüz gibi görüyor. Tıpkı kardeşiymişim gibi."

Söylediğim cümle Baekhyun sesli bir şekilde gülmeye başladı. Hatta yere yığılacak kadar fazla gülmeye başladı ve dakikalarca durmadı.

 Hatta yere yığılacak kadar fazla gülmeye başladı ve dakikalarca durmadı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Koi No Yokan | Park ChanyeolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin