Kiedy Polecicie W Śline (?):

Zacznij od początku
                                    

- Pocałuj [T.I]! Z języczkiem! - wykrzyknął Hobi i zalotnie poruszył brwiami.

- No nie wiem, czy to taki dobry pomysł... - Zakłopotany Yoongi podrapał się po głowie.

- Wstydził się mnie? - Oburzyłaś się.

- Skądże... - Uśmiechnął się dwuznacznie.

Zbliżył się do siebie i od razu, mocno wpił się w twoje usta. Ty to odwzajemniłaś i po chwili wasze języki toczyły walkę o dominację. Zignorowałaś nawet dzikie gwizdy i okrzyki chłopaków. Po chwili leżałaś na podłodze, a Suga zawisł nad tobą. Kto wie, jak by to się potoczyło, gdyby taka sytuacja zdarzyłaby się, jakbyście byli sami.

- No już dość, starczy. - Przerwał wam Hoseok. - Bo się tu wyruchacie zaraz, a nikt, może oprócz Namjoona i Jimina nie chciałby tego widzieć.

- Wal się Hoseok! - krzyknęli obydwoje.

J-Hope:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


J-Hope:

Wraz z Hobiaszem spozywaliście wieczerzę. Spaghetti, które dziś zrobił (wyjątkowo bez demolki i robienia syfu, co było bardzo dziwne) bardzo Ci smakowało.

- Ubrudziłaś się. - Hoseok zaczął się śmiać i wytarł ci kciukiem kąciki ust.

Wstałaś, odłożyłaś talerz, po czym wepchałaś się, ciągle jedzącemu Hobiemu, na kolana. Obięłaś jego szyję i spojrzałaś na niego.

- Co dziś robimy? Może gdzieś wyjdziemy?

- Nie wiem, czy mi się chce... - mruknął Hoseok.

- No proszę cię! - Zaczęłaś wierzgać nogami, jak mała dziewczynka.

Przez twoje zachowanie, prawie upadłaś, ale twój chłopak temu zapobiegł. Złapał cię i uniósł do góry, sadzając na na blacie. Pocałował zachłannie twoje usta, a ty objęłaś jego szyję. Przyciągnął cię mocno do siebie. Już prawie brakowało ci powietrza.

- Musisz częściej robić taką pyszną kolację. - Szepnęłaś przerywając.

- Tak właściwie, to ja zamówiłem to spaghetti... - wymruczał, zjeżdżając na twoją szyję.

- Że co? - Odepchęłaś go od siebie.

- No... - Podrapał się po karku.

Zeskoczyłaś z blatu kuchennego i zmarszczyłaś brwi.

- Następnym razem, jak chcesz się całować, to najpierw zjedz wszystko z buzi, a potem umyj zęby. Nie jesteśmy jakimiś ptakami, żeby wymieniać się pokarmem - prychnęłaś i wyszłaś.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Reakcje BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz