Koltukta yatıyordu ve uyuyordu. Yüzünde birkaç çizik vardı. Sırtıda çizilmiş hafif hafif kanamıştı, bacaklarında ise morluklar vardı. Evime gitmeyi hiç istemiyordum. Alina'yı böyle görüp beni ondan iyice uzaklaştırırlardı!

Eray piçi hala etrafımızdaydı! O herifi sikmem lazımdı! Yok yok asıl o cezayı veren hakimi sikmem lazımdı!

Fetöcü!

Bu yarış sadece bizim sınıfa özeldi ve piç Eray avukat olduğu halde allem edip kallem edip yarışa girmişti! Sırf bize kaza yaptırmak için!

Kılıç yanıma geldi ve "Çağla'yı aradım geliyor. Sen iyi misin? Bir yerin ağrıyor mu?" dediğinde düz bir sesle "İyiyim ben bir şeyim yok. Frene zaten basmıştım, son anda motoru çevirince de düştük." demiştim.

Kılıç sert bir nefes alıp "O herifi sikeceğim." dediğinde gözlerimi kıstım.

İki kişi birden o herifi sikemezdi, ben Eray piçini sikerken Kılıç'ta hakimi sikerdi! Sonuç perfect!

"Sen hakimi sik, bende o piçi."

"Uygun."

"Bencede."

On dakika falan sonra kapı çaldığında Çağla gelmişti. Kız bana baktı ve gözleri dolmaya başladı.

"Alina iyi değil mi?"

"İyi, meraklanma. Biz Kılıç'la o avukat bozuntusunu bulacağız. Sende Alina'yla ilgilen, uyanırsa da bir şey deme."

Çağla titrek bir nefes alıp "Tamam, gidin siz." diyerek koltuktaki Alina'nın yanına gitti.

Gözlerimi devirip "İzin verdiğin için sağol." dediğimde o da gözlerini devirmişti.

Kılıç Çağla'ya bakıp "Mutfakta yiyecek bir şeyler var. Acıkırsan hiç çekinme." dediğinde Çağla onu onaylamıştı.

Gözlerimi devirip Kılıç'a "Sen demesen bu kız yiyecek bulmak için bodruma inecekti zaten. Yürü Kılıç." dediğimde Kılıç gözlerini belertti bana.

Omuz silkip Alina'ya döndüm ve alnına dudaklarımı bastırıp yerimde doğruldum. Arkamı dönüp yürümeye başladığımda Kılıç'ta peşimden geliyordu.

O pezevenk Eray'ı bir bulayım var ya! Gamzesini yerinden sökeceğim!

Arabaya bindiğimizde Kılıç sürücü koltuğundaydı.

"İlk evine mi bakacağız?"

Kılıç'ın sorusu üzerine sert bir nefes aldım. Belki de evde değildi? Ama yine de evine bakmakta yarar vardı.

"Evet evine sür, yoksa da arayacağım ben."

Kılıç başını sallayıp Eray'ın evine doğru sürmeye başladığında torpidodaki sigarayı çıkararak zippoyla yaktım. Ona da uzattığımda başını uzatıp dudaklarının arasına koymuştu. Zippoyla onunkini de yaktığımda camları açmıştık. Dumanı içime sertçe çekiyordum. O piçi dövme isteğiyle dolup taşıyordum.

"Polise niye söylemiyoruz?"

Soğukça "Ahmet denen herife yarıştan bahsetmedik. Polise gidersek onlarında haberi olur. Artık Alina'yı benden daha çok uzaklaştırırlar, bunu göze alamam. Kendim halledeceğim bu işi." dediğimde Kılıç "İyi bok yemişsiniz, tebrikler." dedi gözlerini devirerek.

Üvey AbimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin