Επόμενο πρωί
Σήμερα σηκώθηκα το πρωί και κάθισα να κάνω τα μαθήματα μου.Δεν πρόλαβα να κάνω τίποτα χθες καθώς ήμουν με τον Αχιλλέα.
Αφού τελιωσα με τα μαθήματα μου αποφάσισα να δω λίγο τηλεόραση.Οταν πήγα στο σαλονι είδα την μαμα μου να κάθεται στον καναπέ και να παρακολουθεί την αγαπημένη της εκπομπή.
Εγω:Καλημέρα μανούλα της είπα και την αγκάλιασα.Καθισα δίπλα της και εκείνη γύρισε να με κοιτάξει.
Μαμα:Καλημέρα αγάπη μου.Εσυ λάμπεις ολόκληρη καλε.Πως πήγε η χθεσινή μέρα με ρωτησε με νόημα και αμέσως κατάλαβα τι εννοούσε.Της είχα μιλήσει άλλωστε και με βοήθησε να τα οργανώσω όλα και να προετοιμαστώ.
Εγω:Αχ μαμα ήταν τέλεια περάσαμε ολόκληρη την μέρα μαζί της είπα και έριξα το κεφάλι μου πίσω.Εκεινη με κοιτούσε χαμογελώντας.
Εγω:Τι την ρώτησα αφού ακόμα με κοιτούσε έτσι.
Μαμα:Είσαι πολυ ερωτευμένη μαζί του έτσι με ρωτησε στοργικά.
Εγω:Όσο δεν φαντάζεσαι μαμα.Δεν μπορώ να εξηγήσω το πως αλλα με κανει να νιώθω πολυ όμορφα.
Η μαμα μου τότε χαμογέλασε ακόμα περισσότερο και με αγκάλιασε σφιχτά.
Αχιλλέας POV
Χθες ήταν τέλεια.Οταν είδα την Βικτόρια δίπλα μου το πρωί ήξερα πως αυτή η μέρα θα μου μείνει αξέχαστη.Πηγαμε για bowling και κέρδισα:)
Το πιο ωραίο όμως -μετά το πρωινό ξύπνημα βέβαια-ήταν το υπέροχο δώρο που μου έκανε η Βικτόρια.Το ρολόι που μου έδωσε ειναι υπέροχο.
Όμως νιώθω λίγο άσχημα.Φαινεται ακριβό και το τελευταίο πράγμα που θα ήθελα να κάνω ειναι να την επιβαρύνω.
Την αγαπώ.Την αγαπώ παρα πολυ.Αλλα φοβάμαι κιόλας.Φοβαμαι πως κάποια μέρα κάποιος άλλος θα καταλάβει την αξία της και θα δει τον εαυτό που εσκεμμένα η ίδια κρύβει και θα την πάρει μακριά μου.
Αν όμως σαγαπει πραγματικά δεν χρειάζεται να ανυσηχεις για τέτοια πραγματα γιατί δεν θα φύγει για αυτόν τον λόγο.
Ίσως έχεις δίκιο αλλα δεν μπορώ να βγάλω από το μυαλό μου αυτή την σκέψη.Δεν μπορώ και να της το πω γιατί ξέρω πως ειναι χαζομάρα.Ξερω πως αν χωρίσουμε ποτέ ο λόγος θα ειναι σοβαρός.
Γιατί αυτό που νιώθω για την Βικτόρια δεν το έχω νιώσει για καμία άλλη.Θελω να ειμαι συνέχεια μαζί της.Οταν είμαστε μαζί ο χρόνος περνάει πολυ γρήγορα.Οταν όμως ειναι μακριά μου ο χρόνος σταματάει.Ξαναξεκιναει μόνο όταν την ξαναβλέπω.Δεν αντέχω στην σκέψη πως θα την χάσω.
YOU ARE READING
Το παιχνίδι της μοίρας
Romance"Πρέπει να χωρίσουμε"του είπα. "Τι ειναι αυτά που λες" είπε έκπληκτος. "Την αλήθεια" του είπα ξανά. "Δεν μπορεί να το εννοείς" είπε εκνευρισμένος αυτή την φορά. "Τα πράγματα ειναι πιο περίπλοκα από όσο φαντάζεσαι" του απάντησα. "Εξήγησε μου τότε." "...