7. BÖLÜM / İNTİKAM

En başından başla
                                    

Kızlarla 2 saate yakın konuşmuştuk onları çok seviyordum bazen benim canımı çıkaracak kadar çok seviyorlar ama olsundu bende onları seviyorum.

Bizimkiler eşyaları almış ve bizim klubeye gelmişti şimdi de cafede oturuyorduk.

Sevgili öğrenciler akşam yemeği saatini erkene alınacak ve bundan sonra 06.00 da başlayacaktır.

Müdür yeni duyuru yapmıştı

"Hahahahhaa lan bizim kel kafa işe yaradı ha böyle daha kolay olacak 2 saat erkene alınmış saat şu an 04.37 saat 05.00 da hazırlıklara başlayalım." dedi Aras.

"Lan çok heyecanlıyım ha." dedi Deniz.

"Niye lan n'oldu merak etme ırzlarına geçmeyeceğiz." deyip kahkaha attı Kaan.

Deniz'se ona göz devirmekle yetindi. Çocuk hacker aq yapmayın böyle şakalar.

"Ben şu kızların korktuğunu göremde o bana yeter vallah." Dedi Melis gerçekten sevmiyordu o iki yellozu zaten anladınız kim olduklarını.

"Yanlız o bu değilde bunun da bir geri dönüşü var ama sırf erkeklerin yüz ifadesini görmek için buna bile katlanırım " Dedim ve sırıtmaya başladım o sırada aklıma bişey geldi.

"Benim anneşomu aramam lazım vallaha eve gidince terlikle döver beni." Diyip hemen telefonu çıkardım. Annesultan'ı yazısına tıkladım ve telefonu hoparlöre aldım.

"Alo annelerin en güzeli ne yapıyosun bakalım?"

"Hadi ordan yılışık yemem bu numaraları niye aramıyosun bakıyım?"

"Ya anne biliyorsun ben tatile geldim buraya burada yarışmalar falan da olucakmış zaten şu düşman okulda burada iyice unuttum kafamı kaldı bende?"

"İyi iyi affettim. Eeee sen ne yapıyosun bakalım?"

"Doğa bi dal daha veriyim mi?"
"Ya az iç kızım zehir bu zehir!"
"Bi shot daha atar mıyız?"

Bizimkiler annem duysun diye sesli şekilde söylüyorlardı lanet ya birde hepsi sırıtıyorannem şimdi gerçek sanacak.

"Bana bak kız ne o bi dal falan seni terlikle döverim çocuk! sen nasıl sigara içersin zararlı olduğunu bile bile!!"

"Ya anne vallaha yalan ya arkadaşlar dalga geçiyo yeminle ya." Annemi ikna etmeye çalışıyordum bir yandan da bizimkilere öldürücü bakışlar atıyordum sonra da Aras telefonu eline aldı.

"Öncelikle ben Aras ve şaka yaptık Çiçek teyzem sen bana güvenirsin emin ol öyle bişey yok."

"Haa öylemi Aras oğlum tabi ki de sana güveniyorum o zaman size iyi eğlenceler hadi öptüm bay bay." dedi ve telefonu kapattı.

"Lan ben iki saat inandırmaya çalışayım sen gel ben Aras de kadın inansın. Vallaha ben böyle bir güven bağı görmedim." Diyip yavaşça alkışlamaya başladım.

"Bravo Aras Ateş benim yapamadığımı adınla yaptın haa." dedim Aras gülerek söze girdi.

"Teveccünüz efendim. Eee sizlere layık olmaya çalışıyorum." Dedi. Hepimiz gülemeye başladık.

"Sen nasıl bir evlatsan kadın inanmadı sana hahhhaha" bunu söyleyen Kaan'a baktım ve sinsice sırıttım.

"İstersen Begüm teyzeme Kaan'ın sevgilisi var ve senden saklıyor diyim. Sence kime inanır?" Bana gözlerini kısıp baktı.

"Nalet olsun içimde ki hay- ne diyom la ben. Bunu en son yaptığında  kadın 2 hafta benle küstü ya zar zor ikna ettim. Hadi onu geçtim yemekte yiyemiyorum gelinimi getirmeden olmaz, diyor."

DÜŞMAN OKULLAR ~ YAZ KAMPINDA ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin