"Sakin ol hayırlısıyla alacağız kızı"deyip mükemmel bir gülümseme gönderdim.O da derin bir nefes alıp kafasını salladı kapının açılması ile ilgimi kapı da ki yengem olacak kişiye çevirdim.
👰 👰 👰 👰 👰 👰 👰 👰 👰 👰 👰 👰 👰 👰 👰 👰 👰 👰 👰 👰 👰 👰 👰 👰
Her şey sorunsuz ilerlemeye devam ediyordu. Baya ciddi ortamdı onlar da ilk kez böyle bir ortamda oluyorlarmış .Bir de yengemin adı Nisa. Kardeşi varmış benden 1-2 yaş büyük Almanya'da çalışıyormuş o yüzden gelememiş ama nişan da burada olacakmış.
Ciddi ortamdan Arda sayesinde kurtuldum.Sürekli mesaj atıp ne giydiğimi soruyordu.
Gönderilen=Arda
"Ne yapacaksın benim kıyafetimi"
Çok gecikmeden cevap geldi
Gönderen=Arda
"Ya bizim Koray'a düşünüyorum da nasıl olur? İyi misin Buket ya kesin etek giydin dimi? O yüzden söylemiyorsun"
Daha fazla sorgu altında olmamak için babamın öksürme sesi ile ona döndüm.Zaten ciddi olan ortam daha da ciddileşti kahvesini masanın üzerine bırakıp dikleşti kan ter akıtıyordu adam resmen kıyamam canım ya.
Abim kahvesini daha yeni içiyordu tuzundan olsa yüzünü baya buruşturmuştu.
Babam uzatmadan lafa girdi
"Gençler anlaşmış, güzel bir yuva kurma yoluna niyetlenmiş. Bizler de onların aile büyükleri olarak bu izdivacın kurulmasına en güzel şekilde vesile olma telaşındayız. Bu amaçla Allah'ın emri, peygamber efendimizin kavliyle kızınızı oğlumuza istiyoruz."
Nisa'nın babası
"Siz gelmeden önce biz kızımızla da görüştük onun da rızası var eh bize de bu saatten sonra destek olmak düşer." deyip gülümsedi.
Nişan için bizim evin bahçesini düşündüler fazla büyük olmadığı için sadece en yakınlar gelecekti.
Vedalaştıktan sonra asansöre binip aşağı kata indik abim baya rahatlamış gibi gözüküyordu. Arabaya binip eve doğru yola koyulduk.
🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠
Hemen odama çıkıp üzerimi değiştirdim.Makyajımı da sildikten sonra telefonumu elime aldım.
Arda' dan ve kızlardan 28 arama 13 mesaj vardı.
Mesajları okumadan nişan saatini ve evin adresini attım.Yorgunluktan kapanan gözlerime eziyet etmeyi bırakıp uyumaya çalıştım.Tabi ki de yorganımı bacak arama alıp sarılarak uyudum.
💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤
Normal bir güne yine gözlerimi açtım daha sonra rutin şeyleri yapıp.Kahvaltıya indim.
"Buket bugün temizlik yapacağız haberin olsun"
"Ya anne ne alaka gelenler damadın annesi pis mi diye bakacak değiller ya"
"Olsun kızım ayıp bir toz alırız zaten"
"Hı hı kesin"
"Ben niye yapıyorum ki ben mi evleniyorum abim yapsın"
"Abin temizlik mi yapsın yani?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eğlencenin 4 Tonu
Short Story4 Çılgın kızın erkek kampına gitmesiyle başlayan eğlenceli hikaye. Pusula adlı kitap değiştirlmiştir.