@kimkai:
@a: jennieyle ayrılmışlar
@b-> açıklama mı yaptılar
@a-> pek gerek kalmadı bence, Jennie Tae'yle??@parkchanyeol: bu kadar mutlu olmayı nasıl başarabiliyorsun
@byunbaekhyun: O KADAR MUTLU Kİ GERÇEKTEN
@c: dün okulda tüm yemekhanenin önünde bağıra bağıra kavga ettiler bence hâlâ birbirlerini seviyorlar
@d: @jenniekim
@c-> kaRDEŞİM ETİKETLEME ARTIK İNSANLARI BİRBİRLERİNİN FOTOĞEFOLARINA AYRILMLAR İŞTE AMK•
@jenniekim:
@ohsehun: HAYIR CİDDEN NE BU ÜNLÜ MODEL POZLARI FALAN
@ohsehun-> sümüklü hallerini bilmesem ben de kanacağım@a: model misin Jennnieeee
@zhangyixing: hesaba giren model zannedecek
@b: sade
@lalisamanoban: sana aşıkımdır
•
Parmaklarımı sıraya vurmayı bırakarak gözlerimi duvar tarafındaki en arka sırada oturan Jongin'e çevirdim. O kafasını çevirdiğinde gözlerimi kaçırarak dudaklarımı dişledim. Ardından ayağa kalkarak sınıftan çıktım.
Zaten teneffüsdeydik, sadece dışarı çıkmak istememiştim ama Jongin'de sınıfta duruyordu ve ona bakmadan duramıyordum, bu da beni sinirlendiriyordu.
Müdürün odasına ilerleyerek kapıya vurdum ve içeriye girerek müdüre bakmaya başladım. Müdür kaşlarını çattığında gülümsedim. "Hocam ben dans yarışması için ismimi yazdırmak istiyorum."
"Jennie Kim, değil mi?" diyerek kaşlarını kaldırdı. "Daha önceden dans geçmişin var mıydı?"
Müdür kağıda ismimi yazmaya başladığında, "Evet," diyerek onayladım. "Daha önceden dans ediyordum."
"Güzel," diyerek kağıdı aldığı yere bıraktı. "Sizin için iyi bir koreografır bulduk. Cuma günü okul çıkışında kalacaksınız, hocanız gelecek. O kimleri seçerse o kişiler dans edecek."
Başımı salladıktan sonra odadan çıkmış, çalan zille sınıfa ilerlemeye başlamıştım. Sınıfa girdiğimde Jongin'in benim sıramın üzerinde oturduğunu görerek kaşlarımı çattım.
"Ne var?" dediğimde elinde tuttuğu kalemi döndürmeyi bırakarak ayağa kalktı.
"Sormayacak mısın?"
"Sana bunu dün de söyledim, Kai-"
"Bana Kai deyip durma," diyerek elini saçlarından geçirdi. "Bana neden Kai diyorsun? Ben senin için hep Jongin değil miydim? Neden şu anda Kai'yim?"
"Sen bunu çok iyi biliyorsun, Kai."
"Açıklama yaptırmıyorsun. Hâlâ."
"Ben sana açıklama yapman, gelip bana anlatman için zaman verdim," diyerek omuz silktim. "Gelmedin, açıklama yapmadın. Daha sonra bana elini uzatıp tutmamı bekledin ve tutmayınca da bana düşman kesildin."
"Nasıl bir ruh hali içinde olduğumu bilmiyor muydun sanki?" diyerek kaşlarını çattı. "Ablam-"
"O kızı öpmenin açıklaması bu mu cidden?" diyerek alaycıl bir şekilde güldüm. "Ben yanında durmaya çalıştım senin. Nasıl bir ruh hali içinde olduğunu da biliyordum. Ne kadar yoruluyor olsam da seni yalnız bırakmamak için gelip seninle saatlerce dans antrenmanı yapmadım mı ben? Yorgunluktan yere yığılacak gibi oluyordum yine de yanında duruyordum. Bunun karşılığı gidip o kızı öpmen miydi cidden?"
"Hayır."
Kaşlarımı kaldırdığımı görünce "Hayır," diyerek sert bir nefes verdi. "Okul çıkışında beni bekle."
"Duymak istemi-"
"İstiyorsun," diyerek elini yanağıma koydu. "Bekle, Jennie. Cidden konuşmamız gerekiyor."
Kendimi geriye çekerek sıramın üzerinden kalkmasını bekledim. Kendi sırasına gittiğinde yerime oturarak sınıfa giren Sehun ve Lay'e bakmaya başladım.
•