Badan Lyssa Seperti Bercahaya Dan Luka-Lukanya Kembali Pulih.

"Jangan Berani Sentuh Aku!"

Dengan Sekali Jeritan Tumbuhan beracun Muncul di Sekeliling Lyssa. Kaki Dihentak Dan Sepasang Tangan gergasi mencengkam Black Monster. Shadow Beast dan lama mati sebab terkena Tumbuhan beracun tadi.

Kaki Mengawal tanah, Tangan Kiri dan kanan Mengawal Air dan Tumbuhan. Dan dengan bantuan angin.Semua Kuasa Bercampur dan Menyerang Black Monster dan Letupan berbunyi serentak dengan Lyssa jatuh menyembah Bumi.

Fella masih lagi Ternganga tak percaya apa yang dilihat.

"Pergi bagitahu diorang" sergah Ely dan Terus menuju ke Arah Lyssa. Fella patuh.

"Macam tu lah, Terkejut kitaorang." Ely Menarik nafas penat Bercerita.

"Fella. Kau bukan ke Time Controller?" Tanya Olivea.

Fella Mengangguk.

"Kenapa Kau tak ulangkan masa dan Tolong Lyssa?" Tanya Riel.

"Haih, Aku dah Guna tapi tak boleh. Macam Masa tak bagi Aku Join perlawanan tu . So, Aku just boleh Lihat semula Apa yang berlaku semasa kita keluar je!"

"Jadi Lyssa dah Ada Kuasa Lah sekarang. Kejap!" Riel terdiam Lama. Kepalanya diketuk, Apasal Dia takdapat ingat ni.

"Kenapa?" Tanya Ives.

Tiada apa yang dia boleh ingat. Akhirnya Riel hanya menggeleng kepala.

"Korang, Bilik Aku kejap" Ujar Zash, Melihat Zash Bergerak. Yang lain mengikut dengan Penuh tanda tanya.

●●●●●●

"AKU dapat Surat daripada Pengetua, Dia Cakap ada satu Gelombang Magik Sedang Menuju ke Sini. Pengetua Suruh kita Tinggalkan Krisol world Dengan Kadar Segera." Ujar Zash Serius.

"Habis Krisol World macam mana?!" Ives , Ely, Riel,Olivea dan Fella menyoal Serentak. Kecuali Jann Dia hanya tayang muka Tenang.

"Aku tahu. Jangan Risau Kita Akan Buat [World Protector] Penduduk Krisol World kita akan kumpul Di Istana. Kita Kena pergi Sebelum Gelombang tu datang"

[Sejenis Perlindungan Terkuat yang ada di setiap Dunia, Tetapi World Protector Hanya Boleh melindungi Satu tempat yang penting sahaja, cth: Istana]

LYSSA XANDRIA Where stories live. Discover now