Ik stond op "en dat bepaal jij?" Zei ik boos en wilde weglopen. "Aliyah" zei hij en liep me achterna "kijk Kom niet met die bullshit van ik vindt je leuk enzo want mijn antwoord blijft het zelfde IK HEB EEN VRIEND" zei ik.

"Zoek gewoon een andere chicki die je leuk vindt oke mop" zei ik geïrriteerd. "Wat als ik jou als me chick wil" zei hij en keek me met een grijns aan."AHHAHA je bent grappig" zei ik lachend."Oke laten we dan alleen vrienden zijn saff" zei hij en keek me aan.

"Als je je daar aan kan houden geen probleem" Zei ik. "Tuurlijk" zei hij."okee top" zei ik en liep weg."krijgen vrienden geen knuffels als ze weg gaan" ik stak me middel vinder op en liep naar binnen. Waar zouden Safae en Chadia zijn? Ik belde Safae op en vroeg waar ze was.

Ik liep terug naar het feestje en zag Safae in de verte. Ik liep naar de toe en we gingen een beetje kletsen. "Waar is Chadia" vroeg ik "Omgg kom" zei ze en trok me mee naar de lift. "Chickie wat is er" lachte ik "ik vertel je zo" zei ze en we stapte de lift in.

Aangekomen bij de kamer liepen we naar binnen. "Chadia" riep ik en ging op me bed zitten. "J-jaa" hoorde ik haar zacht zeggen. Wat is er met haar😳. Aan der stem hoorde ik dat er wat was.

Ze kwam de badkamer uit en keek ons aan. zonder wat te zeggen gaf ik der een knuffel."heb je het al gehoord" vroeg ze."nee vertel" zie ik. ze vertelde me alles en deed der haar in een slordige knot.

"Nee klopt niet Chadia ik kan nog zweren op me moeder Safaoune houd ziels veel van je hij zou dat nooit doen" zei ik."maar ik zag het Aliyah!" zei ze.Ik stond op en verliet de kamer.

Niemand gaat mijn bestevriendin laten huilen ben je kkr gek oulleh. ik pakte de lift naar beneden en zag manal in de verte."MANAL" riep ik. ze keek me aan en een verscheen een glimlach op der gezicht."mag ik die video zien" zei ik."welke?"vroeg ze vragend."laat gewoon die kkr video zien van jou en Safouane" zei ik boos.

Ze pakte haar telefoon en liet me die video zien."wie heeft het gefilmd" vroeg ik vragend."Mo en wat is jou kkr probleem" zei ze en trok haar telefoon uit me handen. ik negerde haar en zocht mo.

"Aliyah kom even" hoorde ik iemand zeggen. ik draaide me om en zag Samuel."wacht" zei ik en liep weer weg. ik liep de gang op en zag Mo bij de lift. "Ey mo" zei ik en liep naar hem toe"fakka lekkerding" zei hij met een grijns.

"Heb jij manal en Safouane gefilmd" zei ik."ik vertel je het als ik een knuffel mag" zei hij."Mo maak geen kkr grappen nu vertel gewoon" zei ik geïrriteerd.

Nadat Mo alles opbiechtte begon hij me te irriteren om een knuffel.

Ik gaf hem een snelle Jelle knuffel en wilde weg lopen.

Perspectief Samuel
21:10
"Wacht" zei Aliyah en liep weg. Ik volgde haar en stopte toen ik der met mo zag. Op het einde gaf ze hem een knuffel. KNUFFEL!?!?! Kifesh deze hallo ik ben der vriend. "Aliyah?" Zei ik en liep naar der toe. "Ja" zei ze en draaide zich om. "Hoezo geef je hem een knuffel" vroeg ik verbaasd "Samuel we zijn gewoon vrienden ja er speelt helemaal niks tussen ons" zei ze.

"Weet je zeker" vroeg ik "ja echt Samuel" zei ze en pakte me hand vast "ik vertrouw die gast niet" zei ik en trok der in een knuffel. "Maak je niet druk hij doet niks en als hij wat doet mag je zijn moer breken" zei ze en keek me glimlachend aan. "Ik breek hem dan sowieso ook al krijg ik geen toestemming van jou" lachte ik. Ze lachte en we liepen naar de kamers. "Doeii lekkerding" zei ik en gaf der een kus op der voorhoofd. "Dagg poepii" zei ze en zwaaide me uit.

Perspectief Safouane
Ik liep boos naar me kamer en ging op me bed zitten. "Broer wats er" zei Samir en keek me aan. "Ik vertel je later" zei ik en zocht me telefoon. "Waar is die kkr telefoon" schreeuwde ik en schopte een stoel omver "Ewa sahbi rustig wtf is er" zei Samir en stelde me gerust. Ik zuchtte en ging zitten. "Ik zoek hem wel" zei Samir en zocht me tel. Nadat hij het had gevonden bedankte ik hem en liep de kamer uit.

"Excuse me" zei ik tegen een vrouw "yes" zei ze en keek me lief aan "do you see a girl with brown style hair"vroeg ik."have seen more girls with brown style hair"zei ze lachend.ook echt een kkr domme vraag van mij.
Ik bedankte haar en liep naar beneden.die manal ik ga der moeder rachten was ze maar zwanger van die gast man kkkr.

Na heel het hotel onderzocht waar die kech was gaf ik het op.ik liep naar de kamer van de dames en klopte op de deur.de deur werd geopend door chaida en toen ze me zag sloeg ze gelijk de deur dicht.
Kkr man tfooee hele relatie naar de klote.
Ik klopte nog een keer op de deur maar deze keer werd het geopend door safae.

"Mag ik binnen komen"vroeg ik."wollah safoaune wil je binnen laten maar chaida is nu echt boos/ verdrietig dus later misschien "zei ze met vol medeleiding.ik knikte en vroeg of ik snel Aliyah kon spreken.

"Aliyah safoaune roept je"zei safae."ja"zei ze en keek me aan."jij hebt toch de snap van manal"vroeg ik vragend."ja hoezo"vroeg ze."mag ik haar snap want ze lult kkr veel bullshit uit der bek"zei ik.
"Ja isgoed"zei ze en pakte haar telefoon der bij.
Ze gaf me haar snap en bedankte haar.

Ik liep weer naar de kamer en snapte manal.

Het gesprek
Ik: wat de kkr heb jij chadia laten zien
Manal: ook een hele goeie avond safoaune 😘
Ik: maak geen kkr grappen met je
Manal: ik weet dat je der niet leuk vindt zeg gewoon de waarheid
Ik: wollah manal als je geen meisje was ik zou je kkr hard slaan
Manal: wat doe je dramatisch
Ik: wat heb je aan der laten zien
Manal: ik stuur het wel naar je schat☺️

{ fake sex tape gestuurd }

Ik: je kkr gebalde moeder heb je nog nooit aangeraakt wat voor kkr bullshit laat je zien aan me vriendin.
Manal: wat doe je alsof je wereld vergaat
Ik:chaida is mijn wereld eh kechba
Manal:ik zei jullie nog op thankstion ik krijg jullie nog wel Ewa dat is deze dag en denk maar niet dat ik van jullie af ben jij wordt van mij safoaune 😏
Ik: hou je kkr bek je moer
Manal: ze gaat je toch niet geloven
Ik: gaan we zien ik ga der alles aan doen dat ze me gelooft.
Manal: Haha doe je best mop😘
Ik:je kkr zus eh kechba !
Manal: slaaplekker sgat😚

Eindegesprek#
Ik gooide me telefoon weg en ging door mijn haren. "Ey broer wats gaande met jou dan" zei Samuel. Ik vertelde ze alles en ging weer door me haar."Wezebii dus Chadia praat niet eens tegen je" zei Samir.

"neee broer ze kijkt me niet eens aan"
"Komt goed wollah" zei Samuel en gaf me een schouder klop. Ik wilde de douch in gaan tot dat er iemand op de deur klopte.


~

Wordt vervolgd!
Stem en rea💚

Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu