77.Bölüm : Kralım Çok Yaşa

En başından başla
                                    

Nira ayağa kalktı. Edgar onun gözlerini görünce beyninden vurulmuşa döndü.

"Onun gözleri neden bembeyaz!"

Onun ağzından bu sözler çıktıktan sonra Nira'nın bedeni bir zırhla kaplandı. Zırhın eldivenlerinde 3 tane bıçak vardı. Adeta pençeye benzeyen bu silahlar Zakhar'ın kafasına doğru ilerlemeye başladı. Zakhar hemen kadını eliyle itekledi ve geriye sıçradı. Nira sadece birkaç santim hareket etmişti. Nira'nın yüzünde sinsi bir ifade vardı. Gözleri bembeyazdı ve bakışları do Salazar'a doğruydu.

"Kardeşim gerçekten böyle aptal bir kadını koruyacak mısın? Elini masumların kanına bulamaya cesaretin yok öyle değil mi? Kral olmaya layık değilsin hala korkağın tekisin! Aslında o gün kardeşlerim arasında ilk seni öldürmeliydim ama sen kaçıp saklandın. KORKAKLAR ASLA KRAL OLAMAZ!"

Salazar tahtından kalktı. Alnını ortasında bir damar belirmişti. Yüzü öfkeden titriyordu.

"Hain asıl korkak sensin! Bir kadının arkasına saklanıyorsun. Eğer erkeksen benimle yüz yüze savaşırsın. "

Nira'nın yüzünde şeytani bir gülümseme oluştu. Edgar bu olanlara inanmak istemiyordu. Onun kadını asla bu şekilde konuşmaz yada gülmezdi. Adeta karşısında bir iblis varmış gibiydi.

"Ben böyle iyiyim kardeşim hadi bu masum kadını öldürsene. Aptal kadın benim ona gerçekten yardım edeceğimi düşündü. Onun ruhu artık bana ait onu Ruh Tasması ile bağladım ve ondan yapmasını istediğim silahın bir parçası haline gelecek! Sana o ufak projemden bahsedeyim mi? Adı Kara Gonca olacak bu projemin. Özel bir ruh bitkisi buldum elimde onun tohumu var ama onun içine bir ruh koymam lazım aynı rahimden çıkan iki ruh bu silahımın çalışması için yeterli olacak!"

Zakhar öfkeli bir şekilde konuştu. 

"Senin dediğin bu şey tam bir saçmalık hangi aptal kardeşine ihanet eder ki?"

Nira gülümsedi ve baş parmağı ile kendini gösterdi.

"Tabi ki de ben! Zakhar kölesi ne kadar da aptalsın. Siz bu kızı öldürdüğünüz için kardeşi sizden intikam almak isteyecek. Bende ona bu silahı vereceğim. Tüm Meka yok olacak ve ben kral olunca Meka'yı yeniden inşa edeceğim. Sonrasındaysa halk benden korkacak ve itaat edecek!"

Salazar sinirden adeta delirmişti. Karşısında ki kişiyi parçalara ayırmak istiyordu. Öfkeyle ileriye doğru atıldı elinden Kızıl bir kılıç belirdi. Ancak sert bir duvara çarparak durdu. Salazar öfkeli gözlerle Zakhar'a baktı.

"Bu ne demek oluyor Zakhar! Bu yaptığın yüzünden senin de kelleni alabilirim!"

"Salazar ona bak! O kadını öldürmen bir şeyi değiştirmez sadece eline masum birinin kanı değer! Onu istediği de bu! Dostum öfkene yenik düşme!"

Nira alaylı gözlerle Zakhar'a baktı. Nira'nın bedeni Lars tarafından kontrol ediliyordu. Eğer Salazar onu öldürürse Lars'a hiçbir şey olmayacaktı. Zakhar da Nira'ya bakınca karşısında Lars'ı görüyordu. Ama Lars'ın istediği de buydu. Kralın ellerinin kirletmesini sağladıktan sonra halkı ona karşı kışkırtacaktı. Halk isyan edince bu isyanların bastırılması gerekecekti. Tabi bu durumda bir çok masum ölecekti ve halk zorla kralı tahttan indirecekti. Lars'ın planı gerçekten kusursuzdu.

"Zakhar kölesi zekisin ama bu kadını öldürmezseniz ben bu kadını kullanarak sizi öldürürüm. Karar ver köle, sen ve kralın mı yoksa bu masum kız mı?"

Nira alaylı bir kahkaha attı ve Salazar'a doğru saldırıya geçti. Salazar'a dokunmasına bir kaç metre kalmıştı ki çevresi duvarlarla çevrildi. Zakhar kendinden emin bir tonda konuştu.

Destan - Kitap 1 (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin