Dan that's whyla dia acah-acah je cakap macam tu semua sebab nak dhaewi sedar je yang aku dah lama pun moveon namanya itu.
Even un yet lagi sebenarnya.
Dan disebabkan kejadian semalam tu, tak terfikir pulak akan jadi seteruk sampai macam ni sekali, ah dia tu.. tersangatlah jerk sekali orangnya, dan serious tahap kebencian aku padanya sudah pun makin hampir dengan sedikit demi sedikit even aku tak nak pun movein namanya sebelum ini.
Tapi itu lah.. Apa salahnya kalau aku nak mencuba pun kan??
Lagipun dia sememangnya sudah lama pun kan tak suka kan aku? Jadi sebab itu lah mulut dia macam longkang sangat kan tadi?sampai kan apa yang yang dia katakan semua tadi tadi tu tersangatlah kedengaran bodoh sekali apabila mendengarnya, dan macam cakap tak guna otak pun ada gak, tsk cakap tak serura bikin.
Dan tahu la aku yang bahawsanya dia sememangnya benci kan aku gila sekarng ni, dan ouh! eunsoo pun.
Lol apa yang dia tak puaskan hati sangat tak tahu la, yang pasti dia gila, ouh lupa pulak aku,dia sememangnya gila pun kan dari dulu?
Haha ini lah aku, bila tak puas hati tu memang mengarut la apa yang aku katakan sekarang ni, btw jap macam mana tentang keberadaan eunsoo sekarang ni?
Serius aku tertanya yang...
okey ke dia sekarang ni?
Huh?
******
Masuk-masuk sahaja kedalam bilik aku tu, aku Agak terkedu sedikit apabila melihatkan yang eunsoo sudah pun berada didalam bilik aku sekarang ni, dan lebih tepat dia malahan sudah pun duduk diatas katil aku dengan sengaja memeluk lututnya itu erat kedalam dadanya itu sekarang ini.
Dan iya aku jadi simpati tetiba dengan nya saat ini, apabika aku menyedari yang wajah tegangnya itu tidak tercalit sedikit pun sekarang ini, dan sepertinya tidak seperti biasa yang selalu dia pamerkan itu.
Tsk nampak sangat marah dia tu.
Sampaikan aku nak tanya dia okey ke tak tu pun jadi rasa serba salah, sebab aku tahu yang dia tak okey pun lagi sekarang ini, jadi dengan itu, aku pun duduk sahaja dibirai katil bersebelahannya tanpa menghasilkan sebarang pun bunyi__
"Seul.. Nak tahu sesuatu tak? "Soal nya yang tetiba sahaja bersuara dahulu itu, dan wajah mencukanya itu aku pandang dengan wajah yang berkerut sekali kerana aku tahu yang dia benar-benar lah serius sekali sekarang ini,dan nak-nak pulak dia mana pernah bermasam dengan aku seperti ini, malah sekali pun tidak, dan iya ini first time.
Setelah 3 tahun aku berkawan dengannya...
"Em.. Cakaplah apa yang soo nak cakap kan sebenarnya, anyways soo dengar je__"
"Seul percaya ataupun tidak kalau saya cakap yang semalam tu bukannya lakonan semata-mata__"
"A-pa yang soo cakapkan ni__"aku cuba memotong apabila aku merasakan dengan apa yang dia mahu keluarkan ini tersangat lah pelik sekali jika aku mendengarny sampai habis__
"Soo tak tipu, yang bahawasanya ayat yang semalam soo confesskan tu memang betul-betul nak tujukan dekat seul, dan serius ini bukannya main-main seul__"
"T-tapi semalam soo kata just acting je depan dhae__"
"Iya memanglah, tapi in the case just..."
YOU ARE READING
suddenly loves GxG [ Complete ]
Fanfiction'im a girl suddenly love with she make me thinking i'm a lesbian or not?" . . . 'Percayalah yang saya akan berjaya satu hari nanti kerana bila saya dah move on nanti,nama awak pun saya tak dapat nak ingat' . . . "Ouh ya kau pernah cakapkan yang bila...
[12] One side love
Start from the beginning