“Ya oğlum sen gerizekalı mısın!” diye cırtlıyorum. Sesim Mine’nin sesinden cırtlak çıkıyor!
“Ya.. Ya asıl sen gerizekalı mısın ne vuruyorsun orama !”
“Sen ne öldürmeye çalışıyorsun beni!”
“Ya..” derken yanına bir çocuk kahkahalarla geliyor.
“Ahahah Can ya!” diyor kahkahaları arasından. Gerizekalılar!
Can olduğunu öğrendiğim çocuk sonunda elini orasından çekiyor. “Ya.. Bak kızım. Ben seni Mahmut sandım.” Derken yanındaki çocuğu gösteriyor.
“Oradan Mahmut’a, yani erkeğe benzer halim mi var!”
“Ne bileyim be saçlarını toplamışım su da boğazına geliyor bikininde Mahmut'un şortuyla aynı renkte o sandım!”
“Allah’ım sen sabır ver ya.” Derken son kez öksürüp tüm suyu ağzımdan çıkartıyorum. Bu sırada yanıma Mine geliyor.
“Aiy Zeynep ne oldu!”
“Bir şey olduğu yok.” Diyorum ve oradan hızla uzaklaşıyorum. Hepsi mi beni bulur !
---
Akşam annemin zoruyla dışarı çıktığımda annem , ben, Mine, teyzem ve eniştem oturuyoruz . Mine de hangi 10 yaşında ki çocuğu etkileyecekse, olmayan göğüsleriyle dekolteli tişört giymiş. Tövbe tövbe.
“Kuzum dondurma ister misin?”
Yandaki dondurmacıya bakıyorum. “Evet. Para ver ben alırım.”Annem cebinden 1 lira çıkartıp bana uzatıyor. “Sen de ister misin?” diye soruyorum Mine’ye. “I-ıh. Dondurma çocuklar içindir.” Deyince gözlerimi devirip dondurmacıya doğru yürümeye başlıyorum.
Geldiğim de adama “1 liralık kakao vanilya. Kapta olsun.” Diyorum.
“1 liralık kapta olmaz ki kızım.”
“Oluur.”
“Olmaaz.”
“Oluur.”
“Olmaz. 1 liraya o kampa küçük gelir.”
“Gelsin ya nolcak bir kaptan eline mi yapışçak be amca!”
Amca derin bir nefes verip kapı eline alıyor. İki kepçe dondurma doldurduktan sonra bana uzatıyor. Bende ona parayı uzattıktan sonra sağa dönüyorum ve döndüğüm gibi biri bana çarpıyor. Dondurma üzerime düşüp, tümü tişörtüme dökülüyor.
Kafamı kaldırdığımda bugün ki çocuk Can’ın karşımda olduğunu görüyorum. “Ya… Ya yine mi sen !”
“Ahahaha ahaha. Dondurma tişört!” diye falga geçiyor.
“Aptal aptal aptal! Yenisini alacaksın bana!”
“Alırız sorun değil.” Diyor ve 5 lira çıkartıyor.Şaşırıyorum. Ne var? Fakir çocuğuyuz. “İki tane iki buçukluk kapta Mehmet Amca.”
Adam hemen kapı bize uzattığında sinirle Can’a bakıyorum. "Bir daha karşıma çıkma!” diyorum ve omzuma sertçe çarpıp annemlerin yanına dönüyorum.
---
Sahilde annemin telefonuyla Subway Surf oynuyorum. Rekorum kaç ? 20.00. Ama sorun ben de değil! Fakir ve kasan telefonla bu kadar oluyor arkadaş ben ne yapayım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlaştık?
Romance"Eğer 18 yaşında , sevgilin olmazsa , yalnız olursan, benimsin." "Benimsin?" "Evleniriz yani. Sonsuza kadar benim olursun." "Be-" "Anlaştık mı?" "Peki . . Anlaştık ."
Özel Bölüm -ZeyCan tanışması-
En başından başla