- Yoongi şey ben tek giyinebilir miyim ? ? ?
- Tamam ama ben seçeceğim ne giyeceğini anlaştık mı ? ? ?
- Evet anlaştık . . .
- Al bakalım bunları giy ben kapının önündeyim 4 dk ya giyinmezsen içeri girerim haberin olsun .
- T - tamam
Mi Cha hakkında yeni kararlar almaya başladım onu cinsel köle haline getirmeyeceğim . Hobi ye nasıl baktığını gördüm . Gerçi bu konuyu da onunla konuşacağım ama öncelikle ona cinsel haklar tanıyacağım . Yani o bana ve buraya alışana kadar dokunmayacağım . İçeri girdim Mi Cha giyinmiş yatakta oturuyordu . Kucağıma aldım ve kapıya doğru yürümeye başladım .
- İndir beniiiiii Suga BIRAK ! ! ! !
- Debelenme miniğim indirmeyeceğim yemek yemeye gidiyoruz .
- BEN YEMEK İSTEMİYORUM ! ! !
Takmadım ve ilerledim mutfağı ilk defa görüyordu sanırım hoşuna gitti .
Akşam yemeğini hem proteğin hem de vitamin açısından güçlü bir yemek seçtim . Enerjiye ihtiyacı vardı çünkü . Sofraya oturttum ve yanına geçtim . ( Suga en başta kin de Mi Cha ise onun yanında ayrıca yemekler medya da var ) Yüzünü ekşitti .
- YEMİCEM BEN AÇ DEĞİLİM ! ! ! !
- BANA SESİNİ YÜKSELTME Mİ CHA YETER ! ! ! YE DEDİM VE SENDE YİYECEKSİN YEMEZSEN BEN SANA YEDİRMESİNİ BİLİRİM . . . . ! ! ! !
Bir şey demeden kafasını eğdi . Ve ağlamaya başladı .
- Bebeğim bağırdığım için gerçekten üzgünüm ama lütfen bana karşı çıkma artık . Alışmayı dene ben sırf senin bu güzel gözlerinden yaşlar akmasın diye kırmızı odayı kaldırtıp yerine spor alanı yaptırttım . Yapma sen de biraz alış bana . . . Bu yemeği çok sevdiğini biliyorum . Zaten kuş kadarsın gözümün önünde mum gibi eridin nasıl izleyip izin vereyim bu hallere düşmene . Sen benim prensesimsin ben kıyamam sana hadi sil o boncuk gözyaşlarını yemeğimizi yiyelim zorlama beni . . .
- T - tamam
Gülümsedim ve yemeye başladım ara sıra Mi Cha yı kontrol ediyordum . Yemeyi bıraktığın da çatalım la tabağını işaret ettim .
- HEPSİ BİTECEK ! ! !
- Bağırma . Doydum ben . . .
- YE DEDİM ! ! !
- HAYIR DOYDUM .
Tam kalkıyordu ki kolundan tuttum ve sandalyeye oturmasını sağladım .
- Kime laf anlatıyorum sanki ben ne tatlı dille uğraşıyorum ki yedir zorla oturt yerine ! ! !
Mİ CHA POV
Sanki benimle konuşmuyordu . Kendi kendine konuşuyormuş gibi bir hali vardı . Sandalyemden tuttu ve yanına çekti çenemi eliyle tuttu ağzım açılınca da yemeği yedirdi . Neden beni dinlemiyor istemiyorum yemek falan . Zorla yedirdiği yemekten sonra sofra dan kalktı kalkmam için bana baktı .
- Sofrayı kim toplayacak .
- Biri gelecek toplamaya en merak etme . . .
- İyi ben gidiyorum uykum var .
- İkiletme de gel yanıma .
- N - neden
- Korkma ceza vermeyeceğim şimdi . Gel hadi . . .
Yanına gittim elimden tutup salona götürdü . Tanrım çok zevkli döşenmiş . Ve her yer de olduğu gibi bura da ki eşyalar da siyah .
Koltuğa oturdu ve beni de kucağına çekti . Film Aşk ve Gurur du . İzlerken uyuya kaldım . Ve havalandığımı hissettim . Beni yatağa bıraktı ve üstüme çıkıp kokumu içine çekti . Duyduğum on şey ise . . .
- Seni asla bırakmayacağım güzelim . Sende bana alışsan iyi edersin . . . . . .
ARKADAŞLAR OY ATIN YORUM YAPIN TAKİP EDİN EMEK VAR SONUÇTA BİDE DİĞER KİTABI YENİDEN YAZAYIM MI TEPKİ KİTABI VARYA O NEYSE HADİ GÖRÜŞÜRÜZ 1000 KELİME YAZDIM EMEĞE SAYGI . . . . . .
ARKADAŞLAR KADINA ŞİDDET ÖNEMSENMEYEN BİR TOPLUM SORUNU HALİNE GELDİ İNSANLAR FARK ETMEKSİZİN BU EYLEMİ UYGULAMAKTALAR . . . ERKEK DENEN CİNSİYET VE KADIN TOPLUMUN HER ALANIN DA EŞİTTİR . FARK ETTİM Kİ BTS GRUBU KİTLELERCE SEVİLMEKTE . BENDE HAYRANLARINDAN BİRİYİM . . . VE BU HİKAYEYİ OKUYAN TÜM OKUYUCULARA SONDA BİR DERS VERMEYİ AMAÇLADIM . FİNAL BÖLÜMÜNDE YAYINLAYACAĞIM YAZIYI KÜÇÜK BÜYÜK HERKES OKUMASI RİCAMDIR . . .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
( SUGA ) YİNE YENİ DÜNYAM ( SUGA )
FanfictionKENDİMCE PLANLARIM VARDI HAYATIMI GÜZELLEŞTİRMEK ADINA , UNUTTUĞUM BİR ŞEY VARDI Kİ ODA KADERİN DE BENİMLE İLGİLİ PLANLARI OLDUĞUYDU . . . BUNU ANLAMAK İSTEMEMEKTE ISRARCIYDIM . .Ceza sıralamasında 2. olduk . .Smut var
Bölüm 11
En başından başla