"Furkan sana bir şey yaptı mı? Ya da herhangi bir yakınlaşma?" diye sordu. Cevap vermek istemiyordum şu an. Çünkü nerede Burak'ı görsem aklım babama gidiyor ve üzülüyordum. Ama güç bela da olsa cevap vermiştim.
"O nasıl soru? Bizim ilişkimizin içeriği seni ilgilendirir mi Burak?" dedim.
"Sinirlenme canım. Sonuçta Furkan'ın seni kullandığını biliyoruz ikimizde. Boşanmak istemiyor Furkan ama seni sevdiğinden falan değil. Senden yararlanmak için istemiyor. Bunu o kafana sok," dedi. Bunları duymak çok ağır oluyordu. Ama onun ne dediği pek umrumda değildi. Aklım Furkan da idi. Acaba dışarda yedikleriyle doymuş mudur?
Onun ne kadar boşboğaz olduğunu hatırlayınca güldüm. Burak beni fark etmişti o an.
"Aklına Furkan'ın hangi özelliği geldi. Çok aç olması mı?" deyince şaşırdım ama şaşırmamam gerektiğini biliyorum. Neticede psikoloji uzmanı.
"Evet, ben bu kahvaltıyı ona hazırlamıştım. Ama dışarda yemek istedi," dedim birden.
"Sakın İlayda. Ona asla bağlanma. Platonik bir işin içine düşersin çıkmak çok zor olur," deyince yine yüzümün düşmesine sebep oldu. Furkanla alıp veremediği ne vardı? Her dakika böyle yapmak zorunda mıydı?
Burak gidip, Furkan gelince ona tepkimi gösterdim. Özenle hazırladığım kahvaltıyı yemek yerine dışarda kahvaltı yapmıştı. Bir anda onun için hazırladığımı itiraf ettim. Onun yüzünün düştüğünü görünce, aslında ne kadar masum olduğunu gördüm. Burak'ın dedikleri bir anda uçmuştu sanki. Beni birden kucağına çekti ve sarıldı. Dışarda bir gün teklif edince kabul ettim. Hemen hazırlıklara başladık. Furkan benim için bir elbise getirtmişti ve onu giydim.
Akşam sarhoş kafamla otele vardığımızda, bu odada nasıl yatacğımızı düşünmüştüm. Furkan için çözüm kolay nasılsa. Soyunmak. Bunu bir çözüm olarak sunmuştu. Furkan'ı süzünce ona ihtiyacım olduğunu hissetmiştim ama cinsel anlamda değil. Sanırım sarhoşluğun da etkisiyle soyunmayı kabul etmiştim. Elbisemi çıkarmamak için yardım etmeye başlayınca artık olanlar olmuştu. Bu kadar ileri gideceğini hiç düşünmemiştim. Öyle istekli sevişiyordu ki ona karşılık vermemek çok zordu. Böylece gecemiz son buldu.
***
Sabah gecemizi hatırlayınca hem kendime kızdım hem de Furkan'a. Ama onun boşanmamayı çözüm olarak sunması beni biraz da olsa kendime getirmişti. Furkan bana ömür boyu katlanabileceğini söyleyince kendimi mutlu hissettim.
Eve gittiğimizde ilk işim Burak'ı aramak oldu.
"Furkan bana sahip oldu Burak"
"Ciddi misin?"
"Evet,"
"Sen de izin verdin? Ah İlayda! Ne yaptığını sanıyorsun sen? Onun seni kullanmasına izin verdin!"
"Ama benim onun gözünde gördüğümü sen görmedin Burak."
"Güvendin mi hemen seni saf kız?"
Kendimi tutamadan gözyaşlarımı akıttım. "Burak bence fazla oluyorsun. Psikolojiden anlıyorsun diye susuyorum ama gerçekten fazla."
"Gerçekler bunlar hayatım."
"Sıçıcam gerçekliğine! Senden önce Furkan hakkında hiç böyle düşünmemiştim," deyip ağlamaya başladım. O sırada Furkan gelmişti. Telefonu Burak'ın yüzüne kapatıp onu dinledim. Gideceği kadının evinden bahsedince, onu orda o kadınla yalnız bırakmamak için kabul ettim.
Kadının adının Nazlı olduğunu öğrenmiştim. Beni başta başka biri sanması çok sinirlendirmişti. Furkan'ın yanıma gelip elimi tutması tesellim olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKAK | TAMAMLANDI
RomanceHem romantizm hem eğlence okumak istiyor iseniz doğru yerdesiniz. İYİ OKUMALAR.... Kapak Tasarımı : Enabel
68.BÖLÜM (İLAYDA'NIN DİLİNDEN)
En başından başla