Gece boyu jungkook ile beraberdik,gorusmedigimiz,konusmadigimiz günlerin acısını çıkardık.Eglendik, agladik bana sevdiği kişiden dahi bahsetti.Kizlardan hoşlanmadığını söyledi.Sasirmistim çünkü sevgilisinden ayrılalı 2 ay olmuştu ve şu ana kadarki tüm sevgilileri kızdı.Erkeklerden hoslanacak kadar kapılmış bu aşka demek ki.Bir kez daha şansımı kaybettiğimi içten içe hissettim.
Eve tirsak adımlar ile ilerledim
kapının deliğine anahtarı soktum ve çevirdim.Benim için zor olmuştu ehehe
Ilık bir duş herkese iyi gelir dedim ve duş aldım.Ustume siyah deri pantolon beyaz bir kazak üstüne ise deri siyah bir ceket gitmiştim.Yorgundum,bu hayat beni yoruyodu ama yapmak zorundaydım.Benim işim buydu.İsimi seviyorum fakat tek kötü yönü yorucu olmasi.Sacimi mı da hafif kabarık yaptıktan sonra evden çıktım.Tam çıkacakken karşıma eski sevgilim jung woo çıktı.Aldiris etmedim sadece elimle kenara iteledim fakat beni takip ediyordu.Yine aldırış etmeden yoluma devam ettim bu 15 dakika böyle sürdükten sonra beni takip eden ayak sesleri kesildi.Gittigini düşündüm ama kolumu bir el tutuyordu."jimin bebeğim nasılsın görüşmeyeli uzun bir süre oldu beni özledin mı"tam aishh tam bir manyakti,1,5 yıl once ayrilmamiza rahmen bizi sevgili sanıyordu akıl hastanesine bile gitti nasil bir sey fayda etmiyor anlamadım."Ne işin var senin burada aptal herif" bana acindirasi bir şekilde baktı ve"aaaa hadi ama bebeğim bana böyle konuşma kırıcı oluyor hem ben seni çok ozledim". Ayrilmamizin nedeni beni orusbular ile aldatmasiydi ve bunu birkez değil birçok kez yaptı."hemen yürü git salak herif"
Tokatı gecirmistim zevk verici olmuştu dndndn
Tam gidecektim ki yine beni tutup kendine çekti ve dudagima yapıştı kendimi savunamamistim sinirden deli oldum.Karsida bana dogru ilerleyen jungkook'u gördüm fakat o lanet adam beni hala öpüyordu.
Zar zor dudaklarimi ondan kurtardım.woo jungkook'u görür görmez kaçtı çünkü birçok kez jungkook'dan dayak yemişti.Benim yanıma geldi ve "baristiniz demek" dedi "h-hayir"
Ne oldu anlamadım yanlış anlamıştı büyük ihtimalle bana da inanmayacakti"peki madem"
Yurda doğru ilerliyorduk prova için.Yolda bir kelime dahi konusmadik.Dunki jungkook gitmis yerine yine sessiz,sıkici biri gelmişti.Konusmaya çalıştım fakat sadece"hmm,hıhı,evet" gibi cevaplar veriyordu sinirlı mi yoksa sessiz ve sakin mı anlamadım.Bence her ikisi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a stronge love
PoetryBir aşka kapılmış iki insan o aşkın derinliklerinde farketmeden boguluyorlar.