-De ce inca ma iubesti dupa ce ti-am facut?

-Cum adica? Chiar crezi ca te-as lasa vreodata?!

-Nu! Dar...

-Dar nimic! Doar hai acasa!...

Cand am ajuns acasa am vazut ce nebuine era acolo.. Si am vazut ceva ce nu trebuia... O farnghie...

-Andy! Nu imi spune ca ai vrut!

-Ba da.. Doar am incercat dar dupa ce m-am gandit la tine.. La vocea ta... La tot.. M-am oprit din a face probabile cea mai mare greseala a vietii mele. Si sincera sa fiu... m-ai salvat!

-Ba nu! Doar te-am distrus incet-incet!

-Nu! Asta nu e deloc adevarat! Crezi ca daca nu erai tu mai traiam pana acum?! Nu! Eram moarta de mult! You IDIOT! YOU'RE MY FUCKING SAVIOR!!!

-Am I idiot? Well.. maybe I am... But I'm the idiot that loves you. Right?

-Right. You are my savior... You always was...

Dupa aceasta "conversatie inspirationala" a urmat un sarut... Unul dulce.. Cel mai. La sfarsitul zilei ne-am uitat la un film de groaza si totul a revenit la normal... Sa speram.

~A doua zi~

M-am trezit pe canapea cu Andy in bratele mele. Era asa de adorabila cand doarme! Nu vreau sa o trezesc.

M-am ridicat usor acoperind-o cu o patura. M-am dus in bucatarie si am observat ca nu mai aveam de loc mancare.

"Am fugit pana la magazin sa iau de mancare.

                                                                                                         Te iubesc <3,

                                                                                                           Noah"

Cand am ajuns la magazin am vazut-o pe Shaunna. Reactia ei a fost sa inceapa instant sa planga si a fugit.

-Nu! Nu fugi. Nu iti voi face nimic.

-Pleaca monstrule! Doar pleaca!

Ea s-a oprit si a inceput sa tremure. M-am apropiat de ea si mi-am cerut iertare. Abia apoi am observat cat era de diferita. Din acea pitipoanca care era... Arata in sfarsit normal... Bine, normal in limitele mele, fiindca nici eu nu arat normal pentru ceilalti.

-Te-ai schimbat...

-Stiu. Asta fiindca mi-am dat seama cat de idioata am putut fi. Eram doar o papusa de plastic. Eram catelul lui Alexander.

-Cam asa e.. Dar nu e nimic. Va fi ok.

-Sper. Si hei... Scuze pentru mai devreme. Mi-am meritat ce mi-ai facut.

-Inca ai mana bandajata... Am fost un monstru..

Chiar eram mandru de Shaunna! Parul ei negru care de obicei era ondulat si plin de agrafe roz, era doar drept. Bretonul ii statea in ochii ei verzi care de obicei erau machiati cu roz, mov si verde. Hainele ei erau negre dar avea un hanorac rosu. Arata chiar dragut.

-Ai vrea sa vii pe la noi?

-Da! Mai ales ca trebuie sa imi cer scuze Andreei.

-Te-a iertat deja, stai linistita.

Cand am ajuns acasa Andy se trezise deja. Cand m-a vazut cu Shaunna a intrebat suspicioasa:

-Ea cine e?

-Nu o recunosti?

-Stai putin... Shaunna?! Te-ai schimbat!

-Dadada! Asa e!

-In bine! a adaugat Andy.

-Melsi! a zis Shaunna pe un ton amuzant.

Toata ziua ne-am petrecut-o cu Shunna vorbind despre diferite lucruri: Batman, BVB, si fetele au inceput sa vorbeasca despre cat de minunat, dragut si adorabil e Andy Biersack.

-Mai sunt si eu pe aici! am spus eu bosumflat.

-Hei... Si-asa n-am sanse! Nu te ingrijora! a spus Andy razand.

-Deci ce?! Eu sunt varianta 2?! am spus eu ca un bebelus care nu a primit o jucarie noua.

-Oricum erai varianta 2! a spus Andy abia rasufland de la atata ras.

Shaunna doar se hola la noi si din cand in cand ii mai arata lui Andy cate o poza cu celalalt Andy, aceasta prefacandu-se ca lesina.

-Las' ca te tin eu minte!

-Hai nu te supara! Era doar o gluma! a spus Andy razand si sarutandu-ma.

Asa a trecut ziua asta, cu Shaunna.

-Hei... E deja 7... Noah poti sa ma conduci acasa?

-Sigur.

Si am plecat catre casa Shaunnei.

-Dar azi nu ai avut scoala, Shaunna?

-Ba da. Dar sunt invoita din cauza maini. E cea cu care scriu.

-Ah.. ok.

-Dar VOI n-ati avut scoala?

-Ba da... Doar ca s-au intamplat niste lucruri... Mergem abia de saptamana viitoare.

Am mai vorbit un pic pe drum si am ajuns.

-Ok... Mersi ca m-ai condus... Si.. voiam sa iti dau asta...

Shaunna m-a sarutat. Eu am inghetat. Dar nu am raspuns.

-You are my savior. mi-a spus Shaunna cu lacrimi in ochi iar apoi a fugit in casa.

Abia dupa asta am observat ca Libby, fosta cea mai buna prietena a Shaunnei, ne-a filmat de dupa un tufis. Mi-am dat seama ca Shaunna planuise asta de la bun inceput.

-CURVO!!!

Am tipat in gura mare.

Mi-am dat seama ca daca Andy va vedea filmarea se va desparti definitiv de mine si poate... se va sinucide...

Mi-am promis ca daca o mai vad pe Shaunna... Va iesi urat! Nu voi mai fi atat de animal. Nu o voi rani fizic! Ci psihic! Asta doare mult mai rau!

Am ajuns acasa cat de repede am putut. Acolo... Era un bilet... De la Andy...

"Da... Esti un demon..."

Mi-am dat seama ca vazuse videoclipul... AGH!!! Am urcat sus si... era ea..  Era intinsa pe jos... Credeam ca e moarta She was my only SAVIOR...

I never had a happy ending...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum