Ilık bir duş sanırım iyi gelir diyerek kendimi ılık suyun güzel kollarına bıraktım.
Duştan sonra üzerime rahat birşeyler giydip telefonumu elime aldım alış-verişe  kankilerimle gitmeyi düşündüğüm için onlara mesaj attım yani Seval ve Büşra'ya

Seval , sarı saçlı mavi gözlü 1.70 boylarında idi onun boyu benim boyumda beş santim fazla olmasına rağmen kıskanıyordum boyunu.
Çok güzel , iyi kalpli ve temiz biriydi.Orta okulu beraber okumuştuk bunun yanı sıra ailelerimiz dosttu ve bu yüz den hep yakındık .
Büşra ise onun zıttı olarak Siyah saçlı siyah gözlü  ve esmer tenli idi zaten ona arada Karam derdik  evet bunu birazda Karam yemesinden dolayı da derdik .
Onlara haber verdikten sonra aşağı kahvaltıya indim .Safinaz teyzeye kolay gelsin dedim.

-ooo cadı erkencisin dedi

Safinaz teyze çalışanımızdan çok ailemizden biri gibiydi ,kocasını bir trafik kazasında kaybedince oğlu Alper ağabinin  okuması için çalışmaya karar vermiş. Sonra bizim villada işe başlamıştı. Alper abi okuyup polis olunca evlendi ve tayini çıkınca buradan gitti .Safinaz teyzede zor durumda kalınca bizim ile kalmaya devam etmesi konusunda ısrarlarımız sonucunda kabul etti ve kaldı iyikide kalıyor çünkü onu çok seviyorum:)...

-Aynen Safinaz teyzem  kızlarla alış-verişe gideceğimde o yüzden.

-hmmm iyi iyi bakalım geçte çayını koyayayım

Dedi ,tam oturacakken kapı çaldı,

-Sen otur Safinaz sultan ben bakarım gün boyu yoruluyorsun sen zaten.
Dedim ve kapıya ilerledim.
Yanlız bu kapıyı çalan kimse kıracak şimdi

- yaa patlama kimsen geldim bee .Dedim
Kapıyı açınca Seval ve Büşra üzerime atladı resmen.

-süpriz yapalım dedik kanka beğendinmi .
dedi
-aynen kanki begendinmi burada giyinip buradan hep beraber gideceğiz alış-verişe gidelim dedik dedi Büşra

-süper o zaman hadi yine iyisiniz kayınvalideleriniz seviyormuş bacılar geçin bakalım
Dedim.

Kahvaltıdan sonra hazırlandık.Ben üzerime kot şortumu ve onun üzerine de siyah askılı bluzumu giydim üstünede beyaz gömleğimi giyip uçlarını önümden bağladım ,saçlarımı balık sırtı yapıp kulaklarımın kenarlarından sacımı çıkarıp hava kattım ,beyaz Newyork şapkamı ters bir şekilde kafama yerleştirdim çok ağır görünmeyen göz makyajından sonra şeftali rengi ruj ile makyajımı tamamladım .Seval kırmızı hafif mini bir elbise giyip saçını ev topuzu yaparken Büşra da dar paça siyah pantolonunun üzerine toz pembe yarım atlet tarzı bluzunu giyip saçını at kuyruğu yapmıştı.

Yola koyulduk büyük alış-veriş merkezine girdik ilk gördüğümüz kıyafet mağzasına ilerledik .Sonrasında o mağza senin bu mağza benim dolandık zamanın nasıl geçtiğini bile anlamadık ama hava karartmak üzereydi acıktığımızı fark edip bir cafe ye  girdik bir şeyler atıştırdık ve vedalaşıp ayrıldık .

Eve geldiğimde ise Annem ve babam yemek yiyorlardı beni görünce Annem ,

-Tatlım gel yemek ye acıkmışsındır bütün gün dolandın sonuçta

-yok anne size afiyet olsun ben çok yoruldum direk yatmak istiyorum izninizle
dedim hem anneme hem babama bakarken.

-tamam o zaman hadi geç yat. bakalım.
dedi babam
Ben merdivenlere yönelince babam,

DÖNÜM NOKTASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin