''Bu arada tanısmadik bende Cenk. Caner'in abisiyim ve Ozan ile aynı sınıftayız.'' dedi kahve rengi saclı varlık.
'Neyse tanısma fasli bittigine göre ben yatmaya gidiyom. İstediginiz boku yiyin.'' dedim ve ayaga kalktım. Abime donüp ''Abiş telefonum calarsa bakabilirsin. Ama gizli numara ararsa acma kesin Efe'dir. Sürünsün pislik.'' dedim ve merdivenlere yöneldim. Odama cıktıgımda
''Forever alone!! ''Diye bagirarak yatagima atladım.
~Bir Hafta Sonra~
''Hadi uyan!! '' diye bagırdı abim. Kahrolsun bu gün okulun ilk gunu. 12. Sınıfın İlk Günü!! Ouff!! Hemen kalkıp dusa girdim. Cıkinca üzerime 'Forever Alone!' yazan siyah bi bluz ve acik mavi sort giydim. Saclarımi kurutup düzlestirdim. Cok sıkıldıgim seffaf lens'lerimi cıkarıp yerine siyah kemik gözlüklerimi taktım. Tabi önce rimel, eyeliner'ımıda sürdüm. Lenslerimi kutusuna koyup cantama attim. Asagıyaindigimde abim kahvalti hazırlıyodu.
'''Vuhhuu!! Abis kahvaltı mı hazırlıyo? '' dedim ve masaya oturdum.
''Cabuk kahvaltini yap seni okula ben bırakıcam.'' dedi. Kahvaltımız bitincemasayi topladım. Siyah vans'larımi giydim, cantamıda omzuma attım. Abimde gelince arabasına bindik. Tabi biz zemqin oldugumuz icin abimin arabası porshe -bu böyle degildi ama neyse-.
Yolda Caner ile ayni okulda hattaynı sınıfta oldugumuzu ögrendim ve yqldw .s.s
Okula gelince abimin yanagından kocaman öpüp arabadan indim. Oda hemen gitti zaten pizevenk.. Daha bahceden girer girmez cıglık atarak iki kiz bana kosmaya basladı.önce etrafıma baktım. Valla bana kosuyolar. Ck krktm ck .s.s
''Oha! Sen Sena Taş'sın!! '' diye bagirdi kızlardan biri.
''Evet? '' diye sordum.
''Biz senin hayranınız!! '' diye bagirdi diger kız. Bütün bahce bizi izlemeye baslamıstı. Hemde ilk günden tam bir REZİLLİK!!
''Nasıl? '' diye sordum sasırarak.
''Bütün hikayelerini okuduk!! '' diye bagırdı ilk kız.
''??''
''Wattpad'den bahsediyo!! Neden Ben, Sıkıcı Hayatım, Beklemek, Ben - bunlar benim yayınlamadıgım diger kitaplarım-... Hersini okuduk!! '' diye bagırdı diger kız.
''Saolun ama simdi gitmem lazım.'' diyerek yanlarından ayrildım. Arkamdan
''İnanamıyorum bizim okukda!!! ''Diye bir cıglık duydum ama aldırmadım.
Müdürün odasına ilerledim. Koridorda herkes bana bakip fısıldasıyordu. Müdür odasına gelince kapıyı tıkalttıgımda 'girin' sesiyle beraber iceri giridim. İceride Caner ve bir cocuk vardı. Müdür
''Kızım biraz bekle.'' dedi ve Caner ve cocuga kızmaya basladi, sanirim kavga etmisler. Neyse müdür biraz sonra bana dönüp
''Kızim Caner sana okulu gezdirsin. Ayni sınıftasınız sınıfada birlikte gidin.'' dedi ve cıktık.
''Sena senin burda ne isin var?'' diye sordu Caner.
''Bana da süpriz oldu seninle aynı okulda olmam. Ama artık aynı okuldayız malesef.'' dedim. Ve birlikte sınıfa gittik. Ben en arka sıraya oturdugumda o sınıftan cıktı. Bende basimi sıraya koydum. Biri sınıfa gelip
''Fizik hocasi yok. İki dersimiz bos!! '' diye bagirdi. Sınıfın yarısı ciktı. Bende telefonumu cıkardim ''yeni okulda ilk gün. Aman ne güzel (!)" diye tweet attım. Anında mesaj ve yorumlar gelmeye basladı.
''Selam.'' diyerek biri oturdu yanima. Ona döndügumde tatatatam! Tas bir cocuk.
''Selam.'' dedim ve telefonuma geri döndüm. Wattpad'e girdim. Tam hikayelerime yb yazıyodum ki yine konusmaya basladı at toynagı.
''Ben Bora.'' dedi elini uzatarak.
''Sena. Ve remiyeti sevmem.'' dedi elini göztererek. Güldü.
~Bes Dakika Sonra~
''Kanki sıkıldım ben.'' dedim Bora'ya.
''Aynen.'' dedi ve kafasıni sıraya koydu. Sınıfa ne zaman girdigini fark etmedigim bir Caner siinirle bize dogru gelmeye basladı.
''Kanki? '' diye seslendim Bora'ya.
''He amk? Ne var? ''Dedi.
''Caner geliyo ve cok sinirli.'' dedim telasla.
''Bir sey yapmaz.'' dedi ve kafasıni hic kaldırmadi. Caner bi anda yanimdan gelip kolumu kavrad ve beni cekelemeye basladı.
''Al kolum senin olsun amk. Irzına gectin kolumun! '' dedim sinirle. Bora kafasını kaldırdı ama bir sey demedi.
''Konusucaz.'' dedi Caner.
''Konus dinliyorum.'' dedim bende.
''Burda degil.'' dedi Caner,
''Burda.'' dedim. Ama o beni coktan sınıftan cıkarmıstı. Arka bahcede durdu.
''Demin abin aradi. Yaninda hic erkek olmamasi icin seni kontrol edicekmisim.'' dedi.
''Aman gerek yok. Hem Bora benin kankam.'' dedim ve arkami dönüp sına yürümeye basladım.
''Sen bilirsin ben abine söylemek zorundayım.'' WTF!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERGENOTORUS
ChickLitNeşeli ama birtakım olaylardan sonra neşeli olmayi beceremeyen, hayattan bıkmış, aşk hayatı boktan, yinede sevimli bir kız. Ne olursa olsun, ne yaşarsa yaşasın, nesesini kaybetsede o bir ERGENOTORUS! ©Tüm haklarını yedim...
WTF!?
En başından başla